Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fredericia - OB
Collapse
X
-
Mon han skifter en ekstra centerstopper ind i pausen, ville være lækkert at prøve en 6-mands bagkæde imod et 1.divisionshold.
- Likes 4
-
Vildt at de spillere der løber rundt på banen, har fået en kontrakt af OB
- Likes 2
Leave a comment:
-
Elendigt der er ikke én der kan være sin indsats bekendt. Elendigt knoklefodbold der ikke engang virker, bliver splittet ad af et 1 divisionshold.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Det tror jeg så er en dårlig strategi. Kan ikke se noget scenarie hvor bestyrelsen indrømmer fejl, som resulterer i en fyring.
Det skal jeg se før jeg tror det. Vi har Alm så længe han vil. Det kan vi nok bare indstille sig på.
Leave a comment:
-
Tragisk at læse med herinde. Den sande synder - ejeren - hænger vi på.
Ret køligt hvis Alms opstilling er et forsøg på at vise, hvor elendigt BW har handlet ind. Selv med de få midler, han har til rådighed, så mindes jeg ikke en sportsdirektør, der over all har hentet så mange dårlige spillere. Kæmpe fejl at ansætte BW. Kommer til at tage år at rydde op efter.
Det, der kan gøres noget ved, er ny sportsdirektør og træner. Men vi står godt nok ikke i en ret attraktiv position.
God vind til de af jer, der fortsat orker at se kampene.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Props for at sætte Bjørn op, hvor han kan gøre mindst skade... for forsvare kan han sgu ikke finde ud af. Og det kan resten i øvrigt heller ikke.
MvH ChrisOB
- Likes 5
Leave a comment:
-
var det samme "trick" Alm lavede sidste år da vi røg ud af pokalen? Har lykkeligt glemt alt om det...
Leave a comment:
-
Ob i frit fald. Bjørn sejler rundt. Ivangevic vil slås. Sven slår en Fredericia spiller der ligger ned. Resten ligner nogen der er faldet ned fra månen. Følg med om 15 minutter, når det bliver endnu værre.
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: