Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Selvfølgelig udtaler spillerne, at kritikken ikke var for meget, men det er jo ren maskerade. Som så meget andet i fodbold.

    Den video er tåkrummende pinlig, og spillerne synes selvfølgelig, at han er en kæmpe idiot.
    En voksen træner/leder havde aldrig tilladt det, men mon ikke træneren var klar over at kampen var hans sidste, og han derfor ikke tog den på sin kappe.
    Alm har været en cirkusklovn hele vejen, at han i en skæbnekamp i Fredericia stiller et hold som han gør, er enten pga han ikke gad længere, eller en total
    mangel på fornemmelse for den situation han og OB står i. Han udstråler jo ligegyldighed, og så bliver det hele jo ligegyldigt.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

    Men er tingene ikke bare anderledes i elite sport?
    Du skal ikke bilde mig ind at Tony ikke havde givet et U19 hold samme tur, hvis at de havde spillet så jammerligt.
    TH er jo deres træner og chef. Det er noget helt andet. At en fan gør det der er bare pinligt.

    Ret massiv kritik mod ejer og ledelse. Jeg oplever ikke manglende vilje fra spillerne. Blot manglende niveau og en dårligt sammensat trup.

    Voksenskældud på en så direkte måde fra fans hjælper altså ikke noget. Det er bare pinligt.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Det har du fuldstændig ret i! Det var kun "ord". ingen kom fysisk til skade ingen ting blev ødelagt (ikke hvad jeg ved af i hvert fald). Men jeg mener stadig ikke, at det på nogen måde kan have nogen som helst positiv effekt på spillernes måde at præstere på og jeg synes stadig det var en primitiv metode - det så bare helt forkert ud. Vi er dog forskellige som mennesker og har forskellige måder at udtrykke os på. Han har ikke gjort noget ulovligt, så han skal da ikke fjernes som capo. I stedet bør man rette al kritik mod Thorborg og BW og evt. træneren. Bannere hver eneste kamp, som man gør/gjorde i BIF og lav en sang, der synges på et fast tidspunkt hver kamp til han udtaler sig offentligt. En stor tegning af en mikrofon og så råber man "Hvornår - Thorborg?" At en mand som har AL magten ikke tør stille op til interview og ikke fatter at det skader så sindsygt meget, at han mister al troværdighed al respekt fra omgivelserne er simpelthen så bekymrende. Manden viser jo total mangel på format.
    HØRT X 1000 det skriger til Himmelen at der ikke er nogen der igennem de sidste 12-13 års ørkenvandring ikke har sat større fokus på det faktum

    Leave a comment:


  • Mfriise
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Selvfølgelig udtaler spillerne, at kritikken ikke var for meget, men det er jo ren maskerade. Som så meget andet i fodbold.

    Den video er tåkrummende pinlig, og spillerne synes selvfølgelig, at han er en kæmpe idiot.
    Men er tingene ikke bare anderledes i elite sport?
    Du skal ikke bilde mig ind at Tony ikke havde givet et U19 hold samme tur, hvis at de havde spillet så jammerligt.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Jeg synes da det er fint, hvis capo eller andre fans stiller sig op til et klub arrangement, spiller arrangement, eller hvad det nu kunne være, hvor der bliver talt til trup og ledelse.

    I onsdags var bare for meget til min smag. Hvad capo så ellers har gjort eller ikke gjort, det er for mig ligegyldigt i denne sammenhæng.

    Omvendt er det også for meget og begynde at kaste sig over capo, som nogle har gjort det på de sociale medier.


    ​​​​​​Nogle er for, andre imod, det er som det skal være. Så må vi videre.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Selvfølgelig udtaler spillerne, at kritikken ikke var for meget, men det er jo ren maskerade. Som så meget andet i fodbold.

    Den video er tåkrummende pinlig, og spillerne synes selvfølgelig, at han er en kæmpe idiot.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
    Skal vi nu ikke også lige spise brød til.
    ​​Selvfølgelig kan man diskutere om det var den rette måde tingene blev gjort på, men det var en energi udladning, der kommer fra personer der bruger næsten al fritid på klubben.
    Og som også bruger rigtig mange penge på at følge OB rundt i hele landet.

    Det er trods alt dem der står der gang på gang, ser den ene elendige OB præstation efter den anden.

    I bund og grund så tror jeg godt at de uofficielle fans godt ved, at alle OBs problemer ikke skyldes manglende vilje fra spillerne.
    Men hvem skal de rette kritikken til ellers?
    Thorborg eller BW går jo ikke derned.
    Alm står lige i baggrunden og virker så ligeglad.

    Synes også at kritikken er berettiget, så kan vi diskutere måden det blev sagt.
    Men det lignede ikke en flok spillere der kæmpende for klubben, de så så apatiske og ligeglade ud.
    Nogle mere end andre (Ejdum og BP prøvede)

    Vi skriver 1/11 der er hvad 8 måneder til første kamp i næste sæson og vi kan ingenting opnå i denne.
    Det er klart det giver nogle reaktioner.

    Iøvrigt ligger der fine artikler på bold.dk hvor Kadrii og Slotsager ikke synes kritikken var for meget.

    Og afslutningsvis må man i regnskabet også bare tage med at det er over en så lang årrække.
    Ajax har en dårlig sæson nu og deres fans har, afbrudt kampe, smadret stadion, smadret byen.
    Her er vi jo slet ikke.

    Der må og skal være plads til at lave fejl, både som fans og som klub.

    BP skal også have lov at spille en kamp for OB igen på trods af, at han koster det første mål.
    ​​​
    Det har du fuldstændig ret i! Det var kun "ord". ingen kom fysisk til skade ingen ting blev ødelagt (ikke hvad jeg ved af i hvert fald). Men jeg mener stadig ikke, at det på nogen måde kan have nogen som helst positiv effekt på spillernes måde at præstere på og jeg synes stadig det var en primitiv metode - det så bare helt forkert ud. Vi er dog forskellige som mennesker og har forskellige måder at udtrykke os på. Han har ikke gjort noget ulovligt, så han skal da ikke fjernes som capo. I stedet bør man rette al kritik mod Thorborg og BW og evt. træneren. Bannere hver eneste kamp, som man gør/gjorde i BIF og lav en sang, der synges på et fast tidspunkt hver kamp til han udtaler sig offentligt. En stor tegning af en mikrofon og så råber man "Hvornår - Thorborg?" At en mand som har AL magten ikke tør stille op til interview og ikke fatter at det skader så sindsygt meget, at han mister al troværdighed al respekt fra omgivelserne er simpelthen så bekymrende. Manden viser jo total mangel på format.

    Leave a comment:


  • Mfriise
    replied
    Skal vi nu ikke også lige spise brød til.
    ​​Selvfølgelig kan man diskutere om det var den rette måde tingene blev gjort på, men det var en energi udladning, der kommer fra personer der bruger næsten al fritid på klubben.
    Og som også bruger rigtig mange penge på at følge OB rundt i hele landet.

    Det er trods alt dem der står der gang på gang, ser den ene elendige OB præstation efter den anden.

    I bund og grund så tror jeg godt at de uofficielle fans godt ved, at alle OBs problemer ikke skyldes manglende vilje fra spillerne.
    Men hvem skal de rette kritikken til ellers?
    Thorborg eller BW går jo ikke derned.
    Alm står lige i baggrunden og virker så ligeglad.

    Synes også at kritikken er berettiget, så kan vi diskutere måden det blev sagt.
    Men det lignede ikke en flok spillere der kæmpende for klubben, de så så apatiske og ligeglade ud.
    Nogle mere end andre (Ejdum og BP prøvede)

    Vi skriver 1/11 der er hvad 8 måneder til første kamp i næste sæson og vi kan ingenting opnå i denne.
    Det er klart det giver nogle reaktioner.

    Iøvrigt ligger der fine artikler på bold.dk hvor Kadrii og Slotsager ikke synes kritikken var for meget.

    Og afslutningsvis må man i regnskabet også bare tage med at det er over en så lang årrække.
    Ajax har en dårlig sæson nu og deres fans har, afbrudt kampe, smadret stadion, smadret byen.
    Her er vi jo slet ikke.

    Der må og skal være plads til at lave fejl, både som fans og som klub.

    BP skal også have lov at spille en kamp for OB igen på trods af, at han koster det første mål.
    ​​​

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Jeg tager så meget afstand fra det der skete efter kampen, hvad hulen bilder den capo sig ind? Håber at han bliver fjernet fra posten med det samme. Mage til klaphat

    Ret dog kritikken det rette sted hen!
    Ultras Odense er kommet med en forklaring på det der skete efter kampen i onsdags .. frustrationer, magtesløshed osv førte til denne lidt bizarre handling. Kritikken bør dog ikke rettes mos spillerne på denne tåkrummene måde, men mod de ansvarlige trænere i første omgang, og dernæst mod de ansvarlige i direktionen der tilsyneladende har skyklapper på i fht. ejerkredsen.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Jeg tager så meget afstand fra det der skete efter kampen, hvad hulen bilder den capo sig ind? Håber at han bliver fjernet fra posten med det samme. Mage til klaphat

    Ret dog kritikken det rette sted hen!
    Det er jeg enig i .. det er næppe hans stolteste øjeblik og han bør stå skoleret for "nogen" og måske også fjernes fra den post. Det må have været en bizar omgang at stå model til som spiller.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Jeg tager så meget afstand fra det der skete efter kampen, hvad hulen bilder den capo sig ind? Håber at han bliver fjernet fra posten med det samme. Mage til klaphat

    Ret dog kritikken det rette sted hen!
    Der var ikke mange af spillerne i går der kæmpede for at komme i “den rigtige” start11.
    De havde alle muligheder for at vise sig frem men det ville være synd at sige at de greb den chance ..

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Theaviator2005 Se indlæg

    ​ Jamen vi kan være enige om at være uenige, jeg synes dog du indirekte giver mig ret i det du skriver​! Du siger at FCM´s store problem var deres trupsammensætning!!! At en lang række spillere spillede for sig selv - At Thomasbjerg fejlede Ehh du siger jo explicit at det er træneren her det ikke formåede at få holdet til at fungere (ikke kvaliteten af spilleren), før senere hen i forløbet, hvor han fik det vendt.

    Alle Sif- spillere er scoutet ... "I beg to disagree" Men fint nok lad os bare sige at det er korrekt, hvem kan få æren for det? Ledelsen og trænerteamet vil jeg nok mene. Det er da klart at SIF har en god fast kerne af spillere som OB mangler, men jeg mener ikke at kvaliteten spiller for spiller er langt bedre i SIF end den er i OB, så her tillægger jeg en træner et langt større ansvar for hvordan det går, og hvad de formår at få ud af den trup de har.

    Jeg gad godt vide, hvad grunden til at Bo Henriksen har fået vendt det hele om i Zurich er? Det er i alle fald ikke tilgangen af nye spillere, da kun 2-3 af dem der er kommet til er faste startere...Hvorfor spiller United som de gør selvom de på papiret har KVALITET!! 2 forskellige situationer, men klarer eksempler på (i min optik) Hvor stor en forskel en træner kan have, og det siger jeg selvom jeg er stor fan af Ten Hag.

    I sidste ende mener jeg blot at en god leder, uanset om vi taler fodboldt eller enhver anden virksomhedens største opgave, er at få det bedste ud af de medarbejdere man har foran sig, og det mener jeg på ingen måde Alm har været i stand til. Han har haft sværer kår, men det er ikke en undskyldning, og jeg er ganske sikker på at der vil være trænere der ville kunne få mere ud af truppen end Alm har, og her tænker jeg på ingen måde Top 3 eller endda Top 6, men nok til at vi ikke ligner årets største fiasko.​​
    Thomasberg fejlede ikke. Han rev straks de brådne kar ud af holdet. Du læser mine ord forkert. Så en træner kan godt ændre noget. Men Thomasberg harzen trup som er klasser over OBs. Der er ikke nogen brådne kar at fjerne i startopstilling i OB. For der er ikke bedre alternativer i truppen.
    Du læser jo hele forkert med vilje. Når jeg skriver scoutet til den spillestil er det jo fuldstændig ligemeget om det er en scout eller Kent Nielsen der har fundet dem. Min pointe er at man vælger spillere som passer i systemet. Derfor har de succes.
    Vi kommer ikke videre når du fordrejer mine ord.

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    synes sgu det er en ret håbløs gestus det der Skulle det give nogen mening, jamen så burde det jo være NielsThorborg, Thomas Christensen & Bjørn Wesstøm der gik over til fansne og stod på mål for det morads de har skabt
    Jeg tager så meget afstand fra det der skete efter kampen, hvad hulen bilder den capo sig ind? Håber at han bliver fjernet fra posten med det samme. Mage til klaphat

    Ret dog kritikken det rette sted hen!

    Leave a comment:


  • Theaviator2005
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    FCMs store problem er/var deres trupsammensætning. Bare af andre årsager end i OB. De havde en lang række spillere som spillede for sig selv og ikke forstod at holdet altid er over den enkelte spiller. Derfor ansatte de også en træner, som er kendt for at skabe et ekstremt stærkt kollektiv. Det der kommer nu må ikke opfattes som racisme !!!! Noget Thomasbjerg gjorde i sine første mange kampe var at stille med et næsten dansk hold. Fuldstændigt modsat sine forgængere. Mange af de ikke-danske spillere havde stærke individuelle kvaliteter. Men de fungerede ikke som et kollektiv, fordi de spillede for sig selv. Det kunne lige så godt have været danske spillere, som han måtte være nødsaget til at sortere fra. Men i det konkrete eksempel var det altså ikke-danske spillere. Og igen det er ikke racistisk ment!!!! Derfor klarede de ikke cuttet sidste år. Nu er Thomasberg ved at få styr på tropperne og lur mig om de ikke nok skal tage en medalje i år.
    ALLE Sif-spillere er scoutet på deres fremragende pasningsegenskaber. Samtidig spille man skabelonfodbold. Det kræver at man har gjort det samme i årevis - også på deres akademi - og man ikke skifter for meget i truppen. Så fungerer det. SIFs stamme på holdet har været dem samme længe og man skifter max 2-3 spillere. OB har skiftet mange flere. Selv dem som kommer ind fra bænken er normalt nye i klubben i denne sæson.
    Jeg er helt enig i, at ledelsen er problemet. Men ikke Alm som sådan. Thorborg og BW har begået flere kæmpe brølere og er skyld i, at vi ligger som vi gør. Det kommer ikke til at rykke en skid at skifte træner i det nuværende setup. Omgivelserne vil per automatik acceptere en del med en ny træner. Da man jo har forståelse for, at det tager tid at lave forandringer. Men efter to år vil vi være præcis samme sted. Eneste forskel er, at vi er mere positive i en periode fordi der i det mindste er forsøgt noget og vi jo alle håber på at mu bliver det bedre. Men det er spild af tid, når truppen ikke er bedre.
    ​ Jamen vi kan være enige om at være uenige, jeg synes dog du indirekte giver mig ret i det du skriver​! Du siger at FCM´s store problem var deres trupsammensætning!!! At en lang række spillere spillede for sig selv - At Thomasbjerg fejlede Ehh du siger jo explicit at det er træneren her det ikke formåede at få holdet til at fungere (ikke kvaliteten af spilleren), før senere hen i forløbet, hvor han fik det vendt.

    Alle Sif- spillere er scoutet ... "I beg to disagree" Men fint nok lad os bare sige at det er korrekt, hvem kan få æren for det? Ledelsen og trænerteamet vil jeg nok mene. Det er da klart at SIF har en god fast kerne af spillere som OB mangler, men jeg mener ikke at kvaliteten spiller for spiller er langt bedre i SIF end den er i OB, så her tillægger jeg en træner et langt større ansvar for hvordan det går, og hvad de formår at få ud af den trup de har.

    Jeg gad godt vide, hvad grunden til at Bo Henriksen har fået vendt det hele om i Zurich er? Det er i alle fald ikke tilgangen af nye spillere, da kun 2-3 af dem der er kommet til er faste startere...Hvorfor spiller United som de gør selvom de på papiret har KVALITET!! 2 forskellige situationer, men klarer eksempler på (i min optik) Hvor stor en forskel en træner kan have, og det siger jeg selvom jeg er stor fan af Ten Hag.

    I sidste ende mener jeg blot at en god leder, uanset om vi taler fodboldt eller enhver anden virksomhedens største opgave, er at få det bedste ud af de medarbejdere man har foran sig, og det mener jeg på ingen måde Alm har været i stand til. Han har haft sværer kår, men det er ikke en undskyldning, og jeg er ganske sikker på at der vil være trænere der ville kunne få mere ud af truppen end Alm har, og her tænker jeg på ingen måde Top 3 eller endda Top 6, men nok til at vi ikke ligner årets største fiasko.​​

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    synes sgu det er en ret håbløs gestus det der Skulle det give nogen mening, jamen så burde det jo være NielsThorborg, Thomas Christensen & Bjørn Wesstøm der gik over til fansne og stod på mål for det morads de har skabt

    Leave a comment:

Working...
X