Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Alle fraset Poul Hansen. Den trup BW har skabt er den dårligste jeg har set siden slut-80erne. Aldrig har jeg set et mere ligegyldigt OB-hold end det BW har sat sammen.
    JH og MH

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Det er nok ikke sjovt at skulle ned til de 600 medrejsende fans i dag

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af jungledyret Se indlæg

    hvilken evne? Minteh solgte jo sig selv, og hvis man ser på hvor vanvittige priser folk - også fra superligaen - sælges for, så sætter det altså minteh-salget lidt i perspektiv. Jf fx salget af agf-forsvarsspilleren.

    Bw har et lang større ansvar end alm. Alm har ikke forløst det her hold, og det kommer han heller ikke til, men det er bw, der har skabt en gøglertrup af lottokuponer uden den mindste tanke på kultur eller sammenhæng.

    Andre sportsdirektører i ob har gjort det bedre for samme begrænsede midler.

    Bw er ren retorik og et kæmpe fejl-cast i ob.

    Men altså, det værste er, at jeg egentlig er fuldstændig ligeglad med om vi får ny sportsdirektør og træner. Det ændrer ikke det store på noget; det bør vi endegyldigt have lært af de sidste små femten år.

    Jeg kan kun opfordre til at holde jer fra stadion og undlade at se kampene i tv. Vis ejeren at det her gider vi sgu ikke. Jeg er blevet for gammel til høtyve, men det er i den grad også på sin plads - og det skal være rettet mod hvordan den her klub ledes og ejes.
    hørt!

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied

    Leave a comment:


  • Adimus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Jeg var til pokalkampen i Fredericia for en del år siden. Dengang spillede de også bedst.
    dén kamp er årsagen til at jeg ikke er i Fredericia i dag.

    Leave a comment:


  • AKB77
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Han er vel på ferie med familien, som han plejer at være...
    Han sidder og spiller Matador ( OSE ) sammen med NT og TC; Rygtet siger at NT har smidt ham i skammekrogen fordi han ikke vil sælge Rådhuspladsen

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Ligegyldigt……

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    flot frispark mål af owusu...i det 93. min komplet ligegyldigt.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Nu vender vi det!

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvem ?
    Alle fraset Poul Hansen. Den trup BW har skabt er den dårligste jeg har set siden slut-80erne. Aldrig har jeg set et mere ligegyldigt OB-hold end det BW har sat sammen.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Så flot kosmetisk mål.

    Leave a comment:


  • kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
    Vores ven fra England med de 3 bedste enkelt mands præstationer hele kampen.
    Men han er eftersigendr piv ringe, men har været vores bedste mand i denne kamp
    Men det siger eddermame heller ikke meget i den her kamp… Jeg kunne med mine serie-2 skills have taget den pris idag.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Godt vi fik tanket en ordentlig portion selvtillid.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Jeg var til pokalkampen i Fredericia for en del år siden. Dengang spillede de også bedst.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Hvilken evne? Minteh solgte jo sig selv, og hvis man ser på hvor vanvittige priser folk - også fra superligaen - sælges for, så sætter det altså Minteh-salget lidt i perspektiv. Jf fx salget af AGF-forsvarsspilleren.

    BW har et lang større ansvar end Alm. Alm har ikke forløst det her hold, og det kommer han heller ikke til, men det er BW, der har skabt en gøglertrup af lottokuponer uden den mindste tanke på kultur eller sammenhæng.

    Andre sportsdirektører i OB har gjort det bedre for samme begrænsede midler.

    BW er ren retorik og et kæmpe fejl-cast i OB.

    Men altså, det værste er, at jeg egentlig er fuldstændig ligeglad med om vi får ny sportsdirektør og træner. Det ændrer ikke det store på noget; det bør vi endegyldigt have lært af de sidste små femten år.

    Jeg kan kun opfordre til at holde jer fra stadion og undlade at se kampene i TV. Vis ejeren at det her gider vi sgu ikke. Jeg er blevet for gammel til høtyve, men det er i den grad også på sin plads - og det skal være rettet mod hvordan den her klub ledes og ejes.
    Hvem ?

    Leave a comment:

Working...
X