Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fredericia - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlægOB.dk skrev at udebanesektionen var udsolgt og at de arbejdet på at få flere biletter. Nogen der har hørt om det evt. kommer flere udebanebiletter.
Var sådan en freaking klovn at jeg ventet for længe med at bestille...
Leave a comment:
-
OB.dk skrev at udebanesektionen var udsolgt og at de arbejdet på at få flere biletter. Nogen der har hørt om det evt. kommer flere udebanebiletter.
Var sådan en freaking klovn at jeg ventet for længe med at bestille...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Syntes jeg er lidt overmodigt med henblik på hvordan OB ellers har spillet pokalen ... de er nr. 3 i 1. div. Ikke at det burde skræmme men en del OB spillere kommer fra
/ har lavere niveau ..
Og så vil vi måske have noget at skyde med fra bænken for en gangs skyld.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg vil tro at man spare et par spillere. Jeg tror heller ikke Fredericia stiller med hele styrken fra start, når de har Kolding i weekenden.
Spillere som BP, Mouritsen, Grubbe, Buya og måske endda Burey er nok i spil, hvis Don D og Nico fortsat er skadet.
Jeg tror ikke de allesammen starter, men jeg tror vi laver i hvert fald 4 ændringer, hvoraf den ene selvfølgelig er Rami.
/ har lavere niveau ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægPå onsdag går det løs igen, denne gang i pokalen men heldigvis på udebane.
Det kan blive en god måned med Fredericia ude, Lyngby ude, Hvidovre hjemme og Randers ude.
Alt efter hvem der er klar ..
…………………Bernat
Owusu. Slotsager. Helander. Adelgaard.
…………………Trybull
……Rami. Manneh. Sven. Charly.
…..………….…..Kadrii.
Er DonD og/eller Mickelson klar må man jo se på det ..
Spillere som BP, Mouritsen, Grubbe, Buya og måske endda Burey er nok i spil, hvis Don D og Nico fortsat er skadet.
Jeg tror ikke de allesammen starter, men jeg tror vi laver i hvert fald 4 ændringer, hvoraf den ene selvfølgelig er Rami.
Leave a comment:
-
Fredericia - OB
På onsdag går det løs igen, denne gang i pokalen men heldigvis på udebane.
Det kan blive en god måned med Fredericia ude, Lyngby ude, Hvidovre hjemme og Randers ude.
Alt efter hvem der er klar ..
…………………Bernat
Owusu. Slotsager. Helander. Adelgaard.
…………………Trybull
……Rami. Manneh. Sven. Charly.
…..………….…..Kadrii.
Er DonD og/eller Mickelson klar må man jo se på det ..Tags: Ingen
Leave a comment: