Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Uhh jeg kan godt se at OB kan være fristet til at sælge og jeg kan i allerhøjeste grad se at Mickelson kan have interesse i at få mere spilletid, men hvor vil jeg dog hellere se Mickelson spille fejlvendt venstre bak end at have Mouritsen der.

    Comment


      Det lyder ikke som nogen god handel for os. Han er rimelig klart vores næstbedste back, og han har vist at han sagtens kan spille i venstre side. Så længe vi er så ringe besat med venstrebenet backs, så er 2-3 millioner alt for lidt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

        Uhh jeg kan godt se at OB kan være fristet til at sælge og jeg kan i allerhøjeste grad se at Mickelson kan have interesse i at få mere spilletid, men hvor vil jeg dog hellere se Mickelson spille fejlvendt venstre bak end at have Mouritsen der.
        Helt enig, han er i mine øjne vores bedste back. Det er at skyde os selv i foden, hvis vi sælger ham nu. Især hvor vinduet er lukket i DK og i den situation vi er i.

        Comment


          De kan bare byde 2-3 mill….. Men så kan de kun få Grubbe.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            De kan bare byde 2-3 mill….. Men så kan de kun få Grubbe.
            Det er iøvrigt vildt som Grubbe er faldet i niveau sidste sæson. Hvad mon årsagen er til det? Han var et kæmpe talent da han tog til Tyskland.
            Håber han får snuden i sporet og karrieren på ret køl igen.

            Comment


              Jeg synes det giver fin mening. Man kan næppe forvente at en klub som OB kan få mere end et par millioner for en reserveback på 24 år.

              Han er i top 5 i lønhiearkiet, og bliver ikke brugt - det er fråds med lønkronerne i min optik. Om han så burde spille er en anden snak, men der er ikke kigget hans vej i lang tid, og så må han jo videre. Lønkronerne (en top 5-lønning) kan passende frigives til en spiller i startopstillingen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Jeg synes det giver fin mening. Man kan næppe forvente at en klub som OB kan få mere end et par millioner for en reserveback på 24 år.

                Han er i top 5 i lønhiearkiet, og bliver ikke brugt - det er fråds med lønkronerne i min optik. Om han så burde spille er en anden snak, men der er ikke kigget hans vej i lang tid, og så må han jo videre. Lønkronerne (en top 5-lønning) kan passende frigives til en spiller i startopstillingen.
                Hvor har du fra at han skulle være top 5 i lønhirakiet - det har jeg umiddelbart svært ved at forestille mig.

                Som backsituationen er lige nu ser jeg ikke grund til at sælge ham for 2-3 mill., han bør klart kunne konkurrere om spilletiden og så er han en lidt speciel case kva hans landsholdstatus og gode navn i asien - han kunne sagtens gå hen og blive en større transfer til en asiatisk liga.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Jeg synes det giver fin mening. Man kan næppe forvente at en klub som OB kan få mere end et par millioner for en reserveback på 24 år.

                  Han er i top 5 i lønhiearkiet, og bliver ikke brugt - det er fråds med lønkronerne i min optik. Om han så burde spille er en anden snak, men der er ikke kigget hans vej i lang tid, og så må han jo videre. Lønkronerne (en top 5-lønning) kan passende frigives til en spiller i startopstillingen.
                  Jeg tror slet ikke han er i top 5 mht løn i OB!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Jeg synes det giver fin mening. Man kan næppe forvente at en klub som OB kan få mere end et par millioner for en reserveback på 24 år.

                    Han er i top 5 i lønhiearkiet, og bliver ikke brugt - det er fråds med lønkronerne i min optik. Om han så burde spille er en anden snak, men der er ikke kigget hans vej i lang tid, og så må han jo videre. Lønkronerne (en top 5-lønning) kan passende frigives til en spiller i startopstillingen.
                    1. jeg tvivler på han er i top 5 af lønhierakiet.

                    2. du kan ikke bruge lønkronerne nu alligevel - så her og nu er det en svækkelse af truppen

                    3. selv om vi har masser af backs - så mangler vi kvalitet. Aske er pt ikke klar og har været for svingende. Mouritsen mener jeg ikke har overbevist - og skulle owusu få karantæne, blive skadet - så er Grubbe jo desværre heller ikke god nok.

                    Alt er til salg - hvis prisen er rigtigt, men 3 mill for en 24 årig landsholdsspiller, der som min. er vores næstbedste back i truppen - det er ikke nok. Og slet slet ikke vores nuværende situation taget i betragtning.

                    Comment


                      Nico kan hurtigt få en rolle. Der er ingen af vores venstre backs der hidtil har leveret bedre end Nico gjorde i efteråret og han er klart bedre end Grubbe, hvis der skulle ske Owusu noget. Owusus plads er i øvrigt heller ikke mejslet i granit.
                      Tåbeligt hvis vi sælger ham for et par millioner. Det er som det ser ud nu, Mouritsen og Grubbe som burde være de overskuds-backs vi skal leje ud eller sælge. Mickelson bidrager til fin konkurrence, da han stort set altid levere på et fornuftigt niveau uanset, hvilken side han spiller i. Det er mere værd en to mio imo.

                      Comment


                        Sært forløb.

                        Som klassisk back er han ikke god nok defensivt. Som wingback i en 5-2-3 er han klart bedste bud på en offensiv back, der kan udfordre1:1. Owusu har slet ikke dét offensive drive.

                        Var det ikke for fokus på indlæg ville han også være at foretrække i venstresiden.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Sært forløb.

                          Som klassisk back er han ikke god nok defensivt. Som wingback i en 5-2-3 er han klart bedste bud på en offensiv back, der kan udfordre1:1. Owusu har slet ikke dét offensive drive.

                          Var det ikke for fokus på indlæg ville han også være at foretrække i venstresiden.
                          Det er heller ikke mange indlæg han har lavet når han har spillet i højre.

                          Han har et drive med bolden, men synes også han har en tendens til at nemt at blive tvunget ud i gode situation for modstanderen.
                          Dette kombineret med at hans opdækning oftes er lige så mangelfuld som Askes, så synes jeg det virker fornuftigt at sælge ham videre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Hvor har du fra at han skulle være top 5 i lønhirakiet - det har jeg umiddelbart svært ved at forestille mig.

                            Som backsituationen er lige nu ser jeg ikke grund til at sælge ham for 2-3 mill., han bør klart kunne konkurrere om spilletiden og så er han en lidt speciel case kva hans landsholdstatus og gode navn i asien - han kunne sagtens gå hen og blive en større transfer til en asiatisk liga.
                            Der var én herinde der C/P Bolds lønartikel omhandlende OB, og der var han nummer 3 eller 4 i lønhiearkiet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Hvor har du fra at han skulle være top 5 i lønhirakiet - det har jeg umiddelbart svært ved at forestille mig.

                              Som backsituationen er lige nu ser jeg ikke grund til at sælge ham for 2-3 mill., han bør klart kunne konkurrere om spilletiden og så er han en lidt speciel case kva hans landsholdstatus og gode navn i asien - han kunne sagtens gå hen og blive en større transfer til en asiatisk liga.
                              Han er altså landsholdsspiller for Thailand. Et land der er rangeret som nummer 101 på FIFA's verdensrangliste efter lande som Tajikistan, Kap Verde, Equatorial Guinea, Syrien og Curacao.

                              Det tænker jeg ikke presser prisen specielt meget op.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Top 6 over vores lønninger i truppen ifølge bold

                                -Bashkim
                                -Kohler
                                -Manneh
                                -Martin Hansen
                                -Helander
                                -Mickelson

                                Jeg er meget overrasket over Manneh ligger så højt oppe
                                Hov, her var den. Top 6 sorry.

                                Comment

                                Working...
                                X