Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi kunne jo også kigge ind i et forår hvor flere af de spillere der kom i sommers, finder hinanden bedre, fordi de lige har fået det der halve forår til at spille sammen.

    Comment


      Top 6 over vores lønninger i truppen ifølge bold

      -Bashkim
      -Kohler
      -Manneh
      -Martin Hansen
      -Helander
      -Mickelson

      Jeg er meget overrasket over Manneh ligger så højt oppe

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Top 6 over vores lønninger i truppen ifølge bold

        -Bashkim
        -Kohler
        -Manneh
        -Martin Hansen
        -Helander
        -Mickelson

        Jeg er meget overrasket over Manneh ligger så højt oppe
        Jeg er mere overrasket over at LO og TT ikke er i Top6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Joooo. Men han er også et menneske. Jeg kan sgu sagtens følge ham. En stor drøm der ikke gik i opfyldelse.

          Nu har han surmulet nogle dage og har accepteret situationen. Og så starter vi forfra på 110%. Det har jeg sgu respekt for

          Hvis han får et stærkt forår bliver det måske rigtig rigtig svært at holde på ham til sommer
          Köhler er virkelig godt scoutet. Mere i den kaliber tak.
          Det er naturligvis meget sandsynligt at der kommer bud på ham igen fra Bundesligaen. Derfor skal vi sørge for at få forlænget med Trybull, så vi ikke starter helt fra scratch, når/hvis Köhler sælges.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Joooo. Men han er også et menneske. Jeg kan sgu sagtens følge ham. En stor drøm der ikke gik i opfyldelse.

            Nu har han surmulet nogle dage og har accepteret situationen. Og så starter vi forfra på 110%. Det har jeg sgu respekt for

            Hvis han får et stærkt forår bliver det måske rigtig rigtig svært at holde på ham til sommer
            må erkende jeg er npget overrasket over der allerede har været bud efter ham fra bundesligaen...altså han har gjort det godt for OB, fed indstilling osv. men alligevel.

            - men er det et ønske han har så må han bare give den max gas i foråret - tvivler på BW og OB vil stå i vejen for ham hvis der kommer et godt bud igen - og sommervinduet er bare lettere at få lavet handler - det ser vi jo gang på gang, så vil også være lettere for OB at finde erstatninger.

            Så må Bjørn og Nagel igang med at finde alternativer så vi ikke står helt uforberedte til den tid. Men mon ikke de har en liste af midtbanefolk de er interesseret i, vi har jo allerede været på udkig i dette vindue

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              Top 6 over vores lønninger i truppen ifølge bold

              -Bashkim
              -Kohler
              -Manneh
              -Martin Hansen
              -Helander
              -Mickelson

              Jeg er meget overrasket over Manneh ligger så højt oppe
              Jeg gad godt vide hvor højt Martin Hansen var før sin forlængelse.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Joooo. Men han er også et menneske. Jeg kan sgu sagtens følge ham. En stor drøm der ikke gik i opfyldelse.

                Nu har han surmulet nogle dage og har accepteret situationen. Og så starter vi forfra på 110%. Det har jeg sgu respekt for

                Hvis han får et stærkt forår bliver det måske rigtig rigtig svært at holde på ham til sommer
                Skuffet ja - det har han lov at være. Han siger også i artiklen at da fik skaden blev han også hurtigt "glad for det han har". Jeg forestiller mig at der pænt stor forskel på en skadesituation i Dk og Tyskland. Det er i hvert fald ikke lang tid siden jeg læste en artikel om em skadet spiller (dansker) i Tyskland hvor markant store dele af lønnen faldt væk af forskellige årsager som bonusordninger, præstationsydelser osv. Det forestiller jeg mig nu ikke er så omfangsrigt i sl., omen der nok er forskel.

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tror simpelthen ikke at 99,99% af alle fodbold spillere tænker sådan. De lever i nuet og er commited til den klub de er i. Specielt hvis de elsker at være der.
                  Sven skal nok være der 100% når han vender tilbage
                  Jeg tror overordnet set at Sven er glad for at være her, men selvf. skuffet over afslag på at spille i Bundesligaen. Han søgte jo i sin tid en oplevelse og et skifte tll et andet land og kultur, så han må jo også kikke indad og være glad for at det er lykkes for ham. Sven kan slet ikke lade være med at engagerer sig når han er klar igen, det ligger i hans natur.

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg tror overordnet set at Sven er glad for at være her, men selvf. skuffet over afslag på at spille i Bundesligaen. Han søgte jo i sin tid en oplevelse og et skifte tll et andet land og kultur, så han må jo også kikke indad og være glad for at det er lykkes for ham. Sven kan slet ikke lade være med at engagerer sig når han er klar igen, det ligger i hans natur.
                    Man bliver jo også nødt til at levere på højt niveau, hvis interessen fra bundesligaen skal bevares. Derfor er han nødt til at levere 100%. Det tror jeg i øvrigt heller ikke han kan lade være med. Han er den type som altid giver sig fuldt ud når han løber ind på banen, og det er også den mentalitet, der på sigt skal bringe ham i bundesligaen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      må erkende jeg er npget overrasket over der allerede har været bud efter ham fra bundesligaen...altså han har gjort det godt for OB, fed indstilling osv. men alligevel.

                      - men er det et ønske han har så må han bare give den max gas i foråret - tvivler på BW og OB vil stå i vejen for ham hvis der kommer et godt bud igen - og sommervinduet er bare lettere at få lavet handler - det ser vi jo gang på gang, så vil også være lettere for OB at finde erstatninger.

                      Så må Bjørn og Nagel igang med at finde alternativer så vi ikke står helt uforberedte til den tid. Men mon ikke de har en liste af midtbanefolk de er interesseret i, vi har jo allerede været på udkig i dette vindue
                      Og netop derfor burde man måske allerede have hentet en her til vinter og været på forkant

                      Comment


                        Tror vi skal spille med en ren 6'er og to 8'ere på sigt. Så synes egentlig det er fint, hvis der kommer et bud fra Bundesligaen på Sven igen til sommer. Kræver så lige vi får forlænget med Trybull, så har vi de to 6'ere vi skal have, ham der spiller og garderingen (Manneh).

                        Der er dog en opgave i forhold til at finde mindst en 8'er til sommer og 2, hvis ikke Rami, Max, Grubbe eller Jenner lige pludselig er brændt igennem derinde.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Tror vi skal spille med en ren 6'er og to 8'ere på sigt. Så synes egentlig det er fint, hvis der kommer et bud fra Bundesligaen på Sven igen til sommer. Kræver så lige vi får forlænget med Trybull, så har vi de to 6'ere vi skal have, ham der spiller og garderingen (Manneh).

                          Der er dog en opgave i forhold til at finde mindst en 8'er til sommer og 2, hvis ikke Rami, Max, Grubbe eller Jenner lige pludselig er brændt igennem derinde.
                          Er Manneh ikke lidt mere en 8'er i sådan en midtbane konstellation?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Er Manneh ikke lidt mere en 8'er i sådan en midtbane konstellation?
                            Han kan godt, men synes bare ikke han bringer nok pres og fysik. Kan bedre lide når han ligger og bruger sin placeringsevne og boldsikkerhed på en dyb position, men andre må da gerne byde ind her

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                              Han kan godt, men synes bare ikke han bringer nok pres og fysik. Kan bedre lide når han ligger og bruger sin placeringsevne og boldsikkerhed på en dyb position, men andre må da gerne byde ind her
                              Det er i hvert fald også sådan, Ole Nielsen beskrev ham som bedst, da han blev scoutet i Polen i en relativt nyligt SfÅ-udsendelse.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Og netop derfor burde man måske allerede have hentet en her til vinter og været på forkant
                                helt enig

                                Comment

                                Working...
                                X