Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Leif skriver på x at køhler måske er tilbage om 5 uger.
    Det er jo lidt mere positivt end de første meldinger. Og har jo nok været med til at gøre, at man ikke er gået med en panik-løsning på midtbanen. Hvis han allerede kunne være med når nedrykningsspillet starter ville det hjælpe meget.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

      Det er jo lidt mere positivt end de første meldinger. Og har jo nok været med til at gøre, at man ikke er gået med en panik-løsning på midtbanen. Hvis han allerede kunne være med når nedrykningsspillet starter ville det hjælpe meget.

      5 uger så er han klar til sidste grundspilskamp i Vejle

      Comment


        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-fire-spillere
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg


          5 uger så er han klar til sidste grundspilskamp i Vejle
          Ja. Var også ca. det jeg regnede det til. Vil så håbe, at man der i slutningen af grundspillet er i en situation, hvor man kan have tålmodighed med ham så man ikke presser ham for hurtigt tilbage. Efter grundspillet er der så vidt jeg kan se en pause på 14 dage inden slutspillet starter fra starten af april. Det kunne måske være der man kunne håbe på.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

            Vores midtbane kan altså nemt blive for letbenet og blive overspillet alt for nemt hvis den hedder Rami og Manneh
            Det gør den jo heller ikke?

            Hvis du spørger mig så kan vi sgu bare gå over i en 433 nu.

            Så kører jeg

            trybull 6
            Owusu 6/8
            Rami 8

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Det gør den jo heller ikke?

              Hvis du spørger mig så kan vi sgu bare gå over i en 433 nu.

              Så kører jeg

              trybull 6
              Owusu 6/8
              Rami 8
              Det kan den da sagtens komme til, hvis Trybull er fraværende?
              Desuden kommer vi jo ikke til at spille 433 med det første

              Comment


                Randers sælger Bundgaard til BIF...alt andet lige svækker det vel en direkte konkurrent.

                22-25 mill...mange penge i en intern dansk handel, men troede han var en spiller de ville få mere for

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  Det kan den da sagtens komme til, hvis Trybull er fraværende?
                  Desuden kommer vi jo ikke til at spille 433 med det første
                  Men er det ikke noget med at han sidder ude kortvarigt/skånekost?

                  Jeg tror også at vi ligger ud med en tre-back kæde og så de to på midten.

                  Men om vi spiller med to eller tre, så skal vi have noget andet ind på den midtbane. Hvad man har liggende derinde er ret afgørende for hvordan et hold spiller og det har jo mildest talt ikke været prangende.

                  Comment


                    De må kalkulere Rami som def midt, siden der ikke bliver hentet noget.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Vi så os jo styrke midtbanen med Trybull efter lukketid i sommers, så man skal måske passe på med at erklære os helt færdige denne vinter.
                      Dem jeg har taget der er de der var transferfrie i går. Der er givetvis nogen der har fået revet kontrakten over i går aftes som der også kan blive mulige ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Det gør den jo heller ikke?

                        Hvis du spørger mig så kan vi sgu bare gå over i en 433 nu.

                        Så kører jeg

                        trybull 6
                        Owusu 6/8
                        Rami 8
                        Hvis Owusu havde noget flair for at spille centralt på midten, så tænker jeg nogle af de trænere han har har haft igennem sin karriere ville have set det.

                        At omskole en 28 årige fra back til central lyder som en FM eller mandagstræner ting uden nogen gold i virkeligheden.

                        Comment


                          Nu endte vi med den trup vi gjorde (der kan selvfølgelig stadig ske noget).

                          Nu er jeg sikker på vi køre videre med 3 centrale forsvarer og kun to på den centrale midtbane. Det er egentlig også det Søren Krogh udtaler. Så kan det være anderledes efter sommer.

                          Vi er udfordret på antallet af midtbanespillere, især 8'ere, så tror bestemt bare vi forsætter med to 6'ere. Til kamp 1 er det Trybull og Manneh og så må vi håbe de holder til Sven er klar. De næste i rækken er så Ejdum, Rami, Grubbe.

                          Efter at have sovet på det, så synes jeg stadigvæk det virker usikkert i kvalitet, især ved skader.

                          Comment


                            Jeg har også sovet på det og er stadig skuffet over at man i så stor en trup kun har så få midtbanespillere klar og med et godt niveau.
                            Jeg forstår ikke prioriteringen og at man føler at det er værd at tage chancen.
                            Tænker ikke det er så svært at leje en midtbanespiller ind for et halvt år med evt option

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg har også sovet på det og er stadig skuffet over at man i så stor en trup kun har så få midtbanespillere klar og med et godt niveau.
                              Jeg forstår ikke prioriteringen og at man føler at det er værd at tage chancen.
                              Tænker ikke det er så svært at leje en midtbanespiller ind for et halvt år med evt option
                              Håber også Bjørn og Jimmi er på markedet i dag, for at se på hvad der måtte være af kontraktfrie kandidater.

                              Comment


                                Jeg synes handlerne bærer præg af, at vi er i overlevelsesmode - vi styrker defensiven for at kunne spille oftere til 0 - vi har indtil videre lukket alt for mange mål ind - det gælder også i træningskampene. Jeg tror man forventer Sven klar igen inden de afgørende kampe i nedrykningsspillet - og formentligt har måttet acceptere at de cm man har forsøgt at hente ikke har kunnet realiseres - derfor venter man. Jeg forventer da at vi er i markedet hvis en Trybull, Gigovic mulighed for leje dukker op med høj kvalitet - som kan forventes at få omgående impact. Klogt at der ikke handles bare for at få antallet til at stemme.
                                Offensivt er dette så MF og LK store chance for at brænde igennem - nu er det nu - og ellers må vi have nye kræfter ind til næste sæson - forhåbentligt slår en af dem eller begge til. Træningskampene har set godt ud for Luca så måske har vi vores egen hjemmeavlede spidsangriber der.

                                Comment

                                Working...
                                X