Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    SK forklarede sig ret fint i SFÅ i går. Han er sympatisk og yderst åben. Det er nye tider i OB.

    Jeg tror, vi kommer til at se en del til Rami som 8er lidt forskudt foran Trybull. Med 3 centrale forsvarsspillere bag kan det forsvares, og det er en spændende rolle for Rami.

    Men jo, vi er tynde på midten.
    Jeg har det meget på samme måde. Jeg er også ret nervøs for situationen på den midtbane. Skader kan give os store problemer. En evt. kort aftale med en rutineret spiller ville have givet mig mere ro.

    Men jeg har meget mere respekt for, at man de ikke bare panikker og går shop-amok, men istedet kigger på mulighederne for at løse de problemer med den, i forvejen, store trup.

    Er også vild med Krogh. Det er fedt han gider åbne op om hans tanker om trup og taktik. Kan ikke huske en OB-træner som jeg har været så enig med - ift. hvordan han ser spillet. Er spændt på hvordan han kan udvikle Rami. Enig i, at der burde kunne lade sig gøre med ham som en af de centrale. Især med tre så klassiske midterforsvarere vi spiller med. De fleste konkurrenter, der spiller med en 3-back-kæde rykker ofte deciderede backs derind. For at have nogle der kan skubbe frem og bryde kæderne centralt. Det element har vi ikke rigtigt med de tre vi spiller med.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Point taken.

      Men sidder du ikke med en klar fornemmelse af at vi er styrket på positionen?

      Og selv hvis han ikke er det, så er HC stadig en del af vores trup, lige nu skadet godt nok. Det er kikkenborg ikke i Lyngby.
      Jo jo. Vi virker klart styrket i defensiven. Jeg har ikke en finger at sætte på de 2 signings der er lavet.
      Jeg føler bare det er 1 for lidt.

      Men det er nok fordi vi er blevet fravalgt på de mål vi havde. Men det vil man selvfølgelig ikke indrømme offentligt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jo jo. Vi virker klart styrket i defensiven. Jeg har ikke en finger at sætte på de 2 signings der er lavet.
        Jeg føler bare det er 1 for lidt.

        Men det er nok fordi vi er blevet fravalgt på de mål vi havde. Men det vil man selvfølgelig ikke indrømme offentligt
        Det synes jeg egentlig Bjørn gjorde i går, hos SFÅ.
        Last edited by Adimus; 02-02-2024, 10:29.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg

          Det synes jeg egentlig Bjørn gjorde i går, hos SFÅ.
          Njaaaa. Ikke helt.. Men jeg har så heller ikke kørt hele samtalen igennem google translate endnu

          Comment


            Vejle og Randers som er vores 2 nærmeste rivaler for at undgå nedrykning forekommer mig ikke at være forstærkede i væsentlig grad - Vejle - har fået nye angribere AK som vi kender og som er bedst i medvind, Victor Lind som jo aldrig har lavet mål på samlebånd i seniortiden - og så har de desværre beholdt Onoucha - som er virkelig god. Til gengæld har hele holdet et defensivt mindset og det forventer jeg ikke forandrer sig - så jeg tror ikke de kommer til at score mange mål. Deres defensiv er bygge op omkring den aldrende og efterhånden langsomme mf - som jeg ikke tiltror andet end fortsat svækkelse. Randers har solgt bedre end de har købt - Bundgaard har fyldt meget for dem og har været virkelig god - Randers kan jeg sagtens se komme i klemme.
            Jeg mener ikke vi står ringere i forhold til efteråret og i forhold til vores nærmeste konkurrenter - hvis vi tager Lyngby med i ligningen kunne de såmænd også godt få problemer - hvis ikke Hoseth hurtigt får styr på tropperne.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              SK forklarede sig ret fint i SFÅ i går. Han er sympatisk og yderst åben. Det er nye tider i OB.

              Jeg tror, vi kommer til at se en del til Rami som 8er lidt forskudt foran Trybull. Med 3 centrale forsvarsspillere bag kan det forsvares, og det er en spændende rolle for Rami.

              Men jo, vi er tynde på midten.
              Det hjælper bare generelt når de stiller op og fortæller om deres tanker bag. Syntes ikke det gav megen mening at hente en målmand. Vidste godt MH var skadet men efter BW var inde ved SFÅ i går giver det pludseligt mere mening.

              Kommunikationen er vigtig - og både Krogh og Westrøm er heldigvis gode til det.

              - selv snakken om midtbanen, jeg er ikke enig med dem - men de har gjort sig nogle tanker om at flytte Rami derned og om ikke andet øger det forståelsen for hvorfor de har gjort som de har. Det samme med at Sven så forhåbentlig er hurtigere tilbage end først antaget.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                Jeg synes handlerne bærer præg af, at vi er i overlevelsesmode - vi styrker defensiven for at kunne spille oftere til 0 - vi har indtil videre lukket alt for mange mål ind - det gælder også i træningskampene. Jeg tror man forventer Sven klar igen inden de afgørende kampe i nedrykningsspillet - og formentligt har måttet acceptere at de cm man har forsøgt at hente ikke har kunnet realiseres - derfor venter man. Jeg forventer da at vi er i markedet hvis en Trybull, Gigovic mulighed for leje dukker op med høj kvalitet - som kan forventes at få omgående impact. Klogt at der ikke handles bare for at få antallet til at stemme.
                Offensivt er dette så MF og LK store chance for at brænde igennem - nu er det nu - og ellers må vi have nye kræfter ind til næste sæson - forhåbentligt slår en af dem eller begge til. Træningskampene har set godt ud for Luca så måske har vi vores egen hjemmeavlede spidsangriber der.
                Det er kun Vejle der har lukket færre mål ind end OB i bund6 …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jo jo. Vi virker klart styrket i defensiven. Jeg har ikke en finger at sætte på de 2 signings der er lavet.
                  Jeg føler bare det er 1 for lidt.

                  Men det er nok fordi vi er blevet fravalgt på de mål vi havde. Men det vil man selvfølgelig ikke indrømme offentligt
                  Jeg synes også det er en for lidt.

                  Men altså det er jo tydeligt med alt det røg der har været at man har forsøgt at få en ind og man er nok ikke startet højt på de lister hvis man vil have Rami ind centralt og når vi så lige kikser de første 3-4 stykker, så er vi altså også langt nede på den liste rent kvalitetsmæssigt.

                  Vi havde jo også været skuffet hvis de havde hevet et eller andet ind og så står man i nede ådalen og så er det en eller anden der lige ligger ud med at klotte over bolden 4 gange inden for de første 2 minutter.

                  Comment


                    Problemet for mig er at vi er sårbare i forreste linje og på midtbanen. Kunne god leve med at prøve det med Bashkim, Fenger og Kjerrumgård som alternativer på toppen hvis de ville spille foran en stærket midtbane hvor der kom en kvalitetsspiller til. Fenger og Kjerrumgård er begge talenter som endnu ikke er gennembrydet og har brug for en solid holdstuktur og stærk midtbane al læne sig op til. Men med Köhlers skade er vi meget sårbare der, selv hvis han måske kommer lidt tidligere tilbage end forventet.
                    Synes vi gambler der for meget. Hvis Trybull eller Manneh bliver skadet så kan det føre til en nedgørende udvikling som er svært at stoppe. Hvis vi overlever så viser sig vinterviduet som godt arbejde fordi man hentede to kvalitetsspiller ind med lange kontrakter men hvis det går galt så ramte BW ded sidste søm i kisten med det her vintervindue. Det er bare for risky for mig.​
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Der har været bud på Köhler fra Bundesligaen. Köhler mener selv, at han er klar mod Viborg. Og så gør Leif sig i noget temmelig løs og halvmærkelig spekulation om, at Köhler går op i sine holdkammeraters præstationer og placeringer på banen fordi han fordi han er irriteret over ikke at få lov at skifte.... https://fyens.dk/ob/ob-sagde-nej-til...le-have-kohler
                      Last edited by Orskov; 02-02-2024, 15:42.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Der har været bud på Köhler fra Bundesligaen. Köhler mener selv, at han er klar mod Viborg. Og så gør Leif sig i noget temmelig løs og halvmærkelig spekulation om, at Köhler går op i sine holdkammeraters præstationer og placeringer på banen fordi han fordi han er irriteret over ikke at få lov at skifte.... https://fyens.dk/ob/ob-sagde-nej-til...le-have-kohler
                        Ja får da godt nok spekuleret en del… Men mon ikke han havde fået lov til at skifte hvis det havde været et rigtig godt tilbud ala 2,5-3 mill euro

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...te-han-danmark
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Der har været bud på Köhler fra Bundesligaen. Köhler mener selv, at han er klar mod Viborg. Og så gør Leif sig i noget temmelig løs og halvmærkelig spekulation om, at Köhler går op i sine holdkammeraters præstationer og placeringer på banen fordi han fordi han er irriteret over ikke at få lov at skifte.... https://fyens.dk/ob/ob-sagde-nej-til...le-have-kohler
                            Ved intet men god muligt at det var Heidenheim. De var angiveligt allerede interesseret i ham i sidste år.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Så vi risikerer at gå ind i et "skæbnehalvår", hvor Köhler, Helander, MH, HC m.fl. er lidt småirriterede/umotiverede (af hver deres grunde), da det af den ene eller anden grund tyder på, at de er væk til sommer
                              Last edited by Online; 02-02-2024, 17:08.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                                Der har været bud på Köhler fra Bundesligaen. Köhler mener selv, at han er klar mod Viborg. Og så gør Leif sig i noget temmelig løs og halvmærkelig spekulation om, at Köhler går op i sine holdkammeraters præstationer og placeringer på banen fordi han fordi han er irriteret over ikke at få lov at skifte.... https://fyens.dk/ob/ob-sagde-nej-til...le-have-kohler
                                Det kunne også være at han blot var rigtig træt af at være skadet. En underlig form for spekulation som vidst kun lige skulle frem i lyset, fordi Leif var lidt stolt af at have snuset sig frem til, en prominent klub havde henvendt sig.
                                Det lyder positivt at Köhler allerede er ved at føle sig klar. Godt nok får han selvfølgelig ikke selv lov at styre det, men sidst han var skadet var der vidst også meldt 6-8 uger som kun blrb til 4, så vi har lov at håbe på et tidligt comeback

                                Comment

                                Working...
                                X