Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Nu endte vi med den trup vi gjorde (der kan selvfølgelig stadig ske noget).

    Nu er jeg sikker på vi køre videre med 3 centrale forsvarer og kun to på den centrale midtbane. Det er egentlig også det Søren Krogh udtaler. Så kan det være anderledes efter sommer.

    Vi er udfordret på antallet af midtbanespillere, især 8'ere, så tror bestemt bare vi forsætter med to 6'ere. Til kamp 1 er det Trybull og Manneh og så må vi håbe de holder til Sven er klar. De næste i rækken er så Ejdum, Rami, Grubbe.

    Efter at have sovet på det, så synes jeg stadigvæk det virker usikkert i kvalitet, især ved skader.
    SK forklarede sig ret fint i SFÅ i går. Han er sympatisk og yderst åben. Det er nye tider i OB.

    Jeg tror, vi kommer til at se en del til Rami som 8er lidt forskudt foran Trybull. Med 3 centrale forsvarsspillere bag kan det forsvares, og det er en spændende rolle for Rami.

    Men jo, vi er tynde på midten.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
      Jeg synes handlerne bærer præg af, at vi er i overlevelsesmode - vi styrker defensiven for at kunne spille oftere til 0 - vi har indtil videre lukket alt for mange mål ind - det gælder også i træningskampene. Jeg tror man forventer Sven klar igen inden de afgørende kampe i nedrykningsspillet - og formentligt har måttet acceptere at de cm man har forsøgt at hente ikke har kunnet realiseres - derfor venter man. Jeg forventer da at vi er i markedet hvis en Trybull, Gigovic mulighed for leje dukker op med høj kvalitet - som kan forventes at få omgående impact. Klogt at der ikke handles bare for at få antallet til at stemme.
      Offensivt er dette så MF og LK store chance for at brænde igennem - nu er det nu - og ellers må vi have nye kræfter ind til næste sæson - forhåbentligt slår en af dem eller begge til. Træningskampene har set godt ud for Luca så måske har vi vores egen hjemmeavlede spidsangriber der.
      Jeg må indrømme at jeg ikke har den store fidus til Luca. Det har jeg set for mange træninger til.

      Han er en knivskarp afslutter. Måske den bedste i truppen. Fantastisk venstre ben. Men det er stort set også det.

      VB har opgraderet på angriberfronten og har nu Onugkha ,Lind og AK. Hvis jeg skulle vælge imellem deres trio og vores trio i foråret ville jeg slet ikke være i tvivl. Så valgte jeg deres. Den kommer til at lave flere mål og jeg spår at de redder røven fordi de har et super godt forsvar der holder næsten alle kampe nede til 0-2 mål imod mens de har fået et angreb med superliga niveau. Spørgsmålet er bare hvem Hvidovre tager med ned. Kunne sagtens være os

      Comment


        Jeg er mest skuffet over at vi ikke kom af med flere spillere... Truppen er ny "fyldt" med spillere som vi næppe kommer til at give ret mange minutter.
        Søren Krogh og teamet bag ham kommer til at få en kæmpe opgave til at få hele truppen til at være fokuseret på den store FÆLLES opgave de har her i foråret - og det er svært når det er så mange i truppen der er langt fra spilletid...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg må indrømme at jeg ikke har den store fidus til Luca. Det har jeg set for mange træninger til.

          Han er en knivskarp afslutter. Måske den bedste i truppen. Fantastisk venstre ben. Men det er stort set også det.

          VB har opgraderet på angriberfronten og har nu Onugkha ,Lind og AK. Hvis jeg skulle vælge imellem deres trio og vores trio i foråret ville jeg slet ikke være i tvivl. Så valgte jeg deres. Den kommer til at lave flere mål og jeg spår at de redder røven fordi de har et super godt forsvar der holder næsten alle kampe nede til 0-2 mål imod mens de har fået et angreb med superliga niveau. Spørgsmålet er bare hvem Hvidovre tager med ned. Kunne sagtens være os
          Jeg har ikke set mange træninger, så du har et bedre bedømmelsesgrundlag end mig, men jeg synes bare Luca har set meget bedre ud i alle spillets facetter i de halvanden opstartskampe, jeg har set end han gjorde i sommers, hvor jeg også have indtryk af en spiller, der ikke havde det tekniske niveau til at begå sig i opspillet. Måske er det naivt, men jeg håber det er et tegn på, at han har udviklet sig.
          Jeg synes nu egentlig ikke, det ser så skidt ud offensivt selvom vi ikke har den rendyrkede, proven goalgetter. Jeg tror nok vi skal have mål nok i holdet. I Line øjne bliver det afgørende at vi får styr på den defensive struktur og sammenhængen i holdet, og her er situationen på den centrale midt selvfølgelig bekymrende.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
            Jeg er mest skuffet over at vi ikke kom af med flere spillere... Truppen er ny "fyldt" med spillere som vi næppe kommer til at give ret mange minutter.
            Søren Krogh og teamet bag ham kommer til at få en kæmpe opgave til at få hele truppen til at være fokuseret på den store FÆLLES opgave de har her i foråret - og det er svært når det er så mange i truppen der er langt fra spilletid...
            Jeg forestiller mig nu stadigvæk at der kan ryge nogle spillere til Norge eller Sverige. Spørgsmålet er om man for eksempel vil udleje en som Grubbe nu, hvor han må være noget a la fjerdevalg på den centrale midt.

            Comment


              Det lyder som om vi virkelig har knoklet på for at finde en midtbane og bare er blevet valgt fra.

              Jeg ville sindssygt gerne have haft en midtbane ind og især en hvor man tænker det der det er klart og tydeligt top seks.

              Men altså er vi ude i sådan noget med at vi kan hive en Joel King type ind til midten så kan jeg godt forstå at man har valgt at lade være.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg må indrømme at jeg ikke har den store fidus til Luca. Det har jeg set for mange træninger til.

                Han er en knivskarp afslutter. Måske den bedste i truppen. Fantastisk venstre ben. Men det er stort set også det.

                VB har opgraderet på angriberfronten og har nu Onugkha ,Lind og AK. Hvis jeg skulle vælge imellem deres trio og vores trio i foråret ville jeg slet ikke være i tvivl. Så valgte jeg deres. Den kommer til at lave flere mål og jeg spår at de redder røven fordi de har et super godt forsvar der holder næsten alle kampe nede til 0-2 mål imod mens de har fået et angreb med superliga niveau. Spørgsmålet er bare hvem Hvidovre tager med ned. Kunne sagtens være os
                Randers ryger med ned denne gang.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                  Jeg forestiller mig nu stadigvæk at der kan ryge nogle spillere til Norge eller Sverige. Spørgsmålet er om man for eksempel vil udleje en som Grubbe nu, hvor han må være noget a la fjerdevalg på den centrale midt.
                  Enig. Jeg kan sagtens se en enkelt eller 2 blive træt af bænken og ryger nord på lidt senere

                  Comment


                    Det gode er så også at vi har holdt fast i vores spillere, der er ikke røget en Helander eller en Slotsager.

                    Lyngby skal spille med en ny målmand og ny træner.

                    Randers mister Bundgaard.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Det gode er så også at vi har holdt fast i vores spillere, der er ikke røget en Helander eller en Slotsager.

                      Lyngby skal spille med en ny målmand og ny træner.

                      Randers mister Bundgaard.
                      Vi skal jo stort set også spille med ny målmand og ny træner….

                      Comment


                        Jeg savner også en mand enten til midten eller en målræv på 9'eren.
                        Jeg hæfter mig dog også ved vores nærmeste konkurrenter ikke har forstærket sig nævneværdigt. Det er nogen meget ubeskrevne blade og spillere fra 1. Div.
                        Jeg tror fortsat man lurer blandt de kontraktfrie om der huserer en Trybull rundt igen man kan styrke midtbanen med, for det er jo åbenlyst for alle vi har været i marken efter sådan en.
                        Jeg er dog hverken mere eller mindre nervøs for redning end før vinduet. Köhler lyder til at være retur til hovedparten af foråret og det er vigtigt!
                        Defensiven er styrket og det er hovedsageligt der vi sejler mest lige nu.
                        Jeg håber Luca eller Fenger får et lille gennembrud for os. Nu får de virkelig muligheden for at vise de er berettiget til at være her.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Vi skal jo stort set også spille med ny målmand og ny træner….
                          Point taken.

                          Men sidder du ikke med en klar fornemmelse af at vi er styrket på positionen?

                          Og selv hvis han ikke er det, så er HC stadig en del af vores trup, lige nu skadet godt nok. Det er kikkenborg ikke i Lyngby.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Point taken.

                            Men sidder du ikke med en klar fornemmelse af at vi er styrket på positionen?

                            Og selv hvis han ikke er det, så er HC stadig en del af vores trup, lige nu skadet godt nok. Det er kikkenborg ikke i Lyngby.
                            Er HC også skadet nu?
                            Så giver det hvert fald sig selv hvem der står når vi starter op. Det lød mere som om det var op til dagsformen på Krogh i går.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                              Er HC også skadet nu?
                              Så giver det hvert fald sig selv hvem der står når vi starter op. Det lød mere som om det var op til dagsformen på Krogh i går.
                              Ja, jeg ved ikke hvor længe han er ude.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                                Er HC også skadet nu?
                                Så giver det hvert fald sig selv hvem der står når vi starter op. Det lød mere som om det var op til dagsformen på Krogh i går.
                                Jeg tror ikke han er ukampdygtig. Men som jeg forstod det på Krogh har han døjet lidt med hofteproblemer. Så tænker de måske har doseret ham lidt og måske har haft en frygt for, at det kunne blive værre. Synes det giver mere og mere mening, at man gik efter at få en mere sikker løsning ind på til målet. Selvom det er synd for HC. Timing og omstændigheder er ikke rigtigt med ham.

                                Comment

                                Working...
                                X