Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det kunne også være at han blot var rigtig træt af at være skadet. En underlig form for spekulation som vidst kun lige skulle frem i lyset, fordi Leif var lidt stolt af at have snuset sig frem til, en prominent klub havde henvendt sig.
    Det lyder positivt at Köhler allerede er ved at føle sig klar. Godt nok får han selvfølgelig ikke selv lov at styre det, men sidst han var skadet var der vidst også meldt 6-8 uger som kun blrb til 4, så vi har lov at håbe på et tidligt comeback
    Er det bare mig. eller kunne man ikke godt snart trænge til en udskiftning af ham Leif.

    Comment


      Det er godt at der er lidt mere ro på. Men det er irriterende hvis der er lidt muggen i krogene. Mon ikke han snart er klar igen, så kører vi Rami-Köhler centralt, det er altså en fornuftig midtbane.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

        Er det bare mig. eller kunne man ikke godt snart trænge til en udskiftning af ham Leif.
        For at skrive, hvad han observerer ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Det er godt at der er lidt mere ro på. Men det er irriterende hvis der er lidt muggen i krogene. Mon ikke han snart er klar igen, så kører vi Rami-Köhler centralt, det er altså en fornuftig midtbane.
          Tror ikke man kommer uden om Trybull i startopstillingen

          Comment


            Og hvis vi alligevel lukker 2-3 mål ind hver kamp… Hvorfor så ikke bare gå i den 4-3-3 med 3 centrale midtbanespillere

            Myhra
            Owusu Slots Gomez Nico
            Trybull Sven Rami
            DD… X…… X…..


            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              For at skrive, hvad han observerer ?
              Jeg forstår også godt hvis Leif af og til går efter det spektakulære.
              Han må da føle et voldsomt pres, når der kommer så godt indhold fra f.eks. Stemmer Fra Ådalen og OBservation.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Det er godt at der er lidt mere ro på. Men det er irriterende hvis der er lidt muggen i krogene. Mon ikke han snart er klar igen, så kører vi Rami-Köhler centralt, det er altså en fornuftig midtbane.
                Har svært ved at se Rami som fast starter på en 2-mands midtbane

                Comment


                  Jeg er ret overbevist om at det er planen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Jeg er ret overbevist om at det er planen.
                    Nok ikke når Sven kommer tilbage. Så bliver det ham og Trybull med Rami på venstrekanten.

                    Jeg ville foretrække en 4-3-3. Fjern en midtforsvarer og lav midtbanen til en trio med Sven,Trybull og Rami

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Nok ikke når Sven kommer tilbage. Så bliver det ham og Trybull med Rami på venstrekanten.

                      Jeg ville foretrække en 4-3-3. Fjern en midtforsvarer og lav midtbanen til en trio med Sven,Trybull og Rami
                      Det kan godt være du har ret.

                      Jeg er enig i at hvis vi skal spille med de spillere så skal vi spille med tre på midten. Den her halvsæson er den værste siden vi rykkede ned. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor vi skal spille med to midt nu og så tre fra næste sæson.

                      Jeg tror man tænker at køre Rami inde centralt, du spiller med tre stoppere og en midt der har sine forcer i spillet uden bold. Du kommer ikke til at kunne skabe chancer, tror jeg.

                      problemet er bare at Rami ikke fylder så meget, der tror jeg stadig Jebali kunne have været bedre, der var lige et par kilo ekstra på ham.

                      Men altså optimalt det er sådan en Noah Lassen - Juel-Sandberg midtbane.

                      Men der er jo hele linjen igennem der skal tænkes i og justeres, både i front i forhold til hvordan man vil skabe chancer. Men også forsvaret, det er altså dybt bekymrende at vi kan være så mange defensive spillere på banen og så ikke være i stand til at forsvare. Lige nu der tror jeg vi ryger ned.
                      Last edited by Striwetforlivet!; 03-02-2024, 00:53.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Det kan godt være du har ret.

                        Jeg er enig i at hvis vi skal spille med de spillere så skal vi spille med tre på midten. Den her halvsæson er den værste siden vi rykkede ned. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor vi skal spille med to midt nu og så tre fra næste sæson.

                        Jeg tror man tænker at køre Rami inde centralt, du spiller med tre stoppere og en midt der har sine forcer i spillet uden bold. Du kommer ikke til at kunne skabe chancer, tror jeg.

                        problemet er bare at Rami ikke fylder så meget, der tror jeg stadig Jebali kunne have været bedre, der var lige et par kilo ekstra på ham.

                        Men altså optimalt det er sådan en Noah Lassen - Juel-Sandberg midtbane.

                        Men der er jo hele linjen igennem der skal tænkes i og justeres, både i front i forhold til hvordan man vil skabe chancer. Men også forsvaret, det er altså dybt bekymrende at vi kan være så mange defensive spillere på banen og så ikke være i stand til at forsvare. Lige nu der tror jeg vi ryger ned.
                        I min optik SKAL vi hente en midtbanemand ind på fri kontrakt i et halvt års tid. Rami som 6'er er alt for risikabelt - hans spillestil passer slet ikke til det

                        Comment


                          Marcus McCoy overvejer fremtiden. I følge LR måske på vej væk i sommeren pga konkurrencesituationen og manglende udsigt til spilletid.
                          https://fyens.dk/ob/marcus-mccoy-spr...vde-stor-fysik
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Marcus McCoy overvejer fremtiden. I følge LR måske på vej væk i sommeren pga konkurrencesituationen og manglende udsigt til spilletid.
                            https://fyens.dk/ob/marcus-mccoy-spr...vde-stor-fysik
                            hvis man ser noget potentiale i ham - så få lavet en kontrakt og med en aftale om at han skal lejes ud det første år.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                              Jeg forstår også godt hvis Leif af og til går efter det spektakulære.
                              Han må da føle et voldsomt pres, når der kommer så godt indhold fra f.eks. Stemmer Fra Ådalen og OBservation.
                              Uenig. Leif R er ret uundværlig for mig.
                              Last edited by Ruben; 04-02-2024, 00:28.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                hvis man ser noget potentiale i ham - så få lavet en kontrakt og med en aftale om at han skal lejes ud det første år.
                                Ja - det synes jeg også kunne være en god løsning på det. Udfordringen er måske antallet af backs i truppen. Mickelson har udløb i '25, Grubbe, Owuso og Mouritsen der har udløb i '26 og Aske der har udløb i '27. James Gomez kan også spille back i en firemandskæde og så McCoy som helt ung og han skal jo selvf. prioritere spilletiden om det så er i OB eller andetsteds.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X