Oprindeligt indsendt af DD84
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Vores nye dødboldtræner må have et godt kendskab til ham fra deres fælles tid i Horsens.
Jeg synes både Myhra og Gomez virker som fornuftige tilføjelse til vores defensiv i “operation overlevelse”.
Men han er jo lidt samme type som Sanneh. Hvis han kan få lov til at udfolde sine fysiske egenskaber, så kan det blive en rigtig god case. Også økonomisk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Overordnet set er jeg også positivt stemt. Jeg har bare stadig et par spørgsmålstegn ved Gomez.
Men han er jo lidt samme type som Sanneh. Hvis han kan få lov til at udfolde sine fysiske egenskaber, så kan det blive en rigtig god case. Også økonomisk.
Men igen.
Men OBs ageren er begyndt at matche mine ønsker,ambitioner og forventninger til hvordan man skal agere efter et 2023 med 100 mill ind i kassen.
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi må se hvad prisen er og hvordan han passer ind.
Men igen.
Men OBs ageren er begyndt at matche mine ønsker,ambitioner og forventninger til hvordan man skal agere efter et 2023 med 100 mill ind i kassen.
- Likes 2
Comment
-
Det er jo tydeligvis defensivt det halter lige nu, så i den kontekst er det naturligt nok. Synes også Gomez virker som et stærkt køb at få ind. Jeg har også længe savnet en stopper med fart, når nu vi gerne vil praktisere det her pres, hvor vi står højt i banen. Forsvarsspillere med fart er helt naturligt mere trygge i et udgangspunkt højt i banen end langsomme stoppere, og det har vi jo også set på nærmeste hold med BP som anfører på glatis. Ivan må jeg også sige fra det jeg har set imod Kolding IFK. Han virker mest komfortabel nede omkring sit felt, end når han skal i dueller 40-50 meter fra vores mål.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlægEndnu et udtryk for rettidig omhu, med Helanders udløb og potentielt salg af Slotsager i mente.
Lige nu og her er det ikke en position vi mangler til. Men tænker det er en signing der peger fremad - så der ikke bliver helt så meget at skulle ordne til sommer (hvor der sikkert bliver travlt nok)
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det er jeg enig i. Her på bagkant kan jeg så godt undre mig lidt ekstra over noget af det vi foretog os i sommers.
Uanset; det her ser ihvertfald på papiret ud til at være lidt mere hvad man kan forvente
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Så tror jeg Bjørn får lukket munden på kritikerne også"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Så tror jeg Bjørn får lukket munden på kritikerne også
Kan egentlig godt lide man tager en chance med sådan en spiller. Der er dog forlydender på Twitter om, at også han får 5 år. Det skræmmer mig en smule hvis det passer. Det kan blive både fugl og fisk.
Comment
-
Det lugter af en god transfer det der. En spiller kan selvfølgelig altid floppe men vi er indtil videre en hylde højere end vi har været i flere år.
Jeg synes også vi mangler en stopper ihvertfald hvis vi skal spille med tre i bagkæden og taget i betragtning af at Helander og Mihajlo godt kan være lidt skadesramte.
Som jeg husker ham så er han en virkelig hurtig stopper, der er god i duellerne, det passer altså også rigtigt godt når vi skal spille med højt pres.
Den er go'ken't.
Comment
Comment