Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Der må sgu være lidt speciel stemning, når Viljar kommer og skal hilse på Martin Hansen og Bernat. Håber nu stadig at det manglende kontraktilbud til Bernat skyldes, at man håber at kunne løse Hansen fra kontrakt først. Det giver jo heller ingen mening at have en 2. målmand der altid er skadet alligevel.
    altså jeg er med på at målmandspositionen er lidt speciel. Men det er jo ikke første gang der bliver hentet en ny spiller ind til truppen der skubber nogle ud på bænken / øger konkurrencen.

    Buya i sommers - var meget klart hentet ind som 1 valg...har vel heller ikke været vildt fedt for Kadrii - men så må man jo vise det i træning at man skal spille.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      ved vi om MH er taget til spanien endnu?
      Han skulle vidst passe sin fasters hund og hjælpe sin nabos papegøje med noget blækregning...

      #flyttemandhansen
      https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

        Han skulle vidst passe sin fasters hund og hjælpe sin nabos papegøje med noget blækregning...

        #flyttemandhansen
        ja - det er det jeg mener :)

        en fin undskyldning for at holde ham i landet hvis han hurtigt skal afsted til tjek / kontrakt underskrivning

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          det er vores nye 1 keeper - med de priser der har været rygtet er det vel ikke så underligt. Selvf forudsat man har ramt rigtigt - så det da fint at have et holdepunkt at bygge op om
          Så er HC og MH snart væk. Kunne forstå 3 år... men 5 år

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            ja - det er det jeg mener :)

            en fin undskyldning for at holde ham i landet hvis han hurtigt skal afsted til tjek / kontrakt underskrivning
            Ville være optimalt for alle parter, hvis han fandt et andet sted at sidde på bænken
            https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Så er HC og MH snart væk. Kunne forstå 3 år... men 5 år
              ja HC jo senest til sommer hvis ikke de forlænger - og mon ikke der arbejdes på at få MH sendt videre?

              Jeg har umiddelbart ingen problemer med de giver ham en 5 årig kontrakt. Klart tegn på man vil bygge op om ham.

              - men lad os se når han har stået de første 10 kampe...kan jo være man ændre mening

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                Ville være optimalt for alle parter, hvis han fandt et andet sted at sidde på bænken
                altså nu ved jeg ikke noget - men hvis han endnu ikke er taget til spanien lugter det da langt væk af at der arbejdes på noget i kullisen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  altså nu ved jeg ikke noget - men hvis han endnu ikke er taget til spanien lugter det da langt væk af at der arbejdes på noget i kullisen.
                  Han er dernede.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Han er dernede.
                    ok - ja så røg den teori jo ud af vinduet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      altså nu ved jeg ikke noget - men hvis han endnu ikke er taget til spanien lugter det da langt væk af at der arbejdes på noget i kullisen.
                      -

                      Comment


                        Hvorfor er der flere der undrer sig over kontraktlængden? Klubben mener tydeligvis de har fundet en god målmand. Så er kontraktlængden da kun naturlig.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                          Ville være optimalt for alle parter, hvis han fandt et andet sted at sidde på bænken
                          Hørte senest at han havde startet et flyttefirma......

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                            Ville være optimalt for alle parter, hvis han fandt et andet sted at sidde på bænken
                            Nu skal vi jo bruge mindst 2 gode målmænd. Vi skal ikke af med begge 2.

                            Comment


                              https://campo.dk/2024/01/31/campo-dk...aegetjek-i-ob/

                              ​ James Gomez

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Er det der Campo et troværdigt medie?

                                Comment

                                Working...
                                X