Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Bold melder at gomez allerede er støt til obs træningslejer
    Hvor skriver de det henne, synes ikke jeg kan læse at han skulle være kommet til deres træningslejr

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Nej de gør ej.
      De har ændret i deres artikel :) de startede med at skrive at Hankat stødt til truppen

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Vores nye dødboldtræner må have et godt kendskab til ham fra deres fælles tid i Horsens.
        Jeg synes både Myhra og Gomez virker som fornuftige tilføjelse til vores defensiv i “operation overlevelse”.
        Overordnet set er jeg også positivt stemt. Jeg har bare stadig et par spørgsmålstegn ved Gomez.
        Men han er jo lidt samme type som Sanneh. Hvis han kan få lov til at udfolde sine fysiske egenskaber, så kan det blive en rigtig god case. Også økonomisk.

Comment

Fint, hvis vi har et godt navn blandt gambianske (landsholds-) spillere

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Overordnet set er jeg også positivt stemt. Jeg har bare stadig et par spørgsmålstegn ved Gomez.
            Men han er jo lidt samme type som Sanneh. Hvis han kan få lov til at udfolde sine fysiske egenskaber, så kan det blive en rigtig god case. Også økonomisk.
            Vi må se hvad prisen er og hvordan han passer ind.

Men igen.
            Men OBs ageren er begyndt at matche mine ønsker,ambitioner og forventninger til hvordan man skal agere efter et 2023 med 100 mill ind i kassen.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Vi må se hvad prisen er og hvordan han passer ind.

Men igen.
              Men OBs ageren er begyndt at matche mine ønsker,ambitioner og forventninger til hvordan man skal agere efter et 2023 med 100 mill ind i kassen.
              Det er jeg enig i. Her på bagkant kan jeg så godt undre mig lidt ekstra over noget af det vi foretog os i sommers.

Comment

Det er jo tydeligvis defensivt det halter lige nu, så i den kontekst er det naturligt nok. Synes også Gomez virker som et stærkt køb at få ind. Jeg har også længe savnet en stopper med fart, når nu vi gerne vil praktisere det her pres, hvor vi står højt i banen. Forsvarsspillere med fart er helt naturligt mere trygge i et udgangspunkt højt i banen end langsomme stoppere, og det har vi jo også set på nærmeste hold med BP som anfører på glatis. Ivan må jeg også sige fra det jeg har set imod Kolding IFK. Han virker mest komfortabel nede omkring sit felt, end når han skal i dueller 40-50 meter fra vores mål.

Comment

Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlæg
                  Endnu et udtryk for rettidig omhu, med Helanders udløb og potentielt salg af Slotsager i mente.
                  tænker jeg også. Mon ikke også vi har set det sidste til Sauli - og så er BP nok heller ikke nogen langsigtet løsning.

Lige nu og her er det ikke en position vi mangler til. Men tænker det er en signing der peger fremad - så der ikke bliver helt så meget at skulle ordne til sommer (hvor der sikkert bliver travlt nok)

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Det er jeg enig i. Her på bagkant kan jeg så godt undre mig lidt ekstra over noget af det vi foretog os i sommers.
                    jeg tror man forsøgte at "fedte" sig igennem - så der var flere midler at gøre med udenfor banen - der er jo mange steder der halter. Eller også har BW seriøst undervurderet superligaen.

Uanset; det her ser ihvertfald på papiret ud til at være lidt mere hvad man kan forvente

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Så tror jeg Bjørn får lukket munden på kritikerne også
                      Men der skal også nogen ud … kæmpe trup ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ikke med så mange skader hele tiden

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Så tror jeg Bjørn får lukket munden på kritikerne også
                          Husker ham virkelig som en der stod positivt ud for Horsens for to år siden. 2023 var så skidt i Horsens og umiddelbart også Prag. Jeg lagde i hvert fald ikke meget mærke til ham i sidste sæson.

Kan egentlig godt lide man tager en chance med sådan en spiller. Der er dog forlydender på Twitter om, at også han får 5 år. Det skræmmer mig en smule hvis det passer. Det kan blive både fugl og fisk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

pt 23 mand + 4 målmænd

med Gomez er vi på 24 markspillere - og der skulle gerne 1 eller 2 mere ind. Så kunne man få sendt 2 markspillere og en målmand videre ville det bestemt ikke gøre noget

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ikke med så mange skader hele tiden
                              det sksl OB nok få lavet om på

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Det lugter af en god transfer det der. En spiller kan selvfølgelig altid floppe men vi er indtil videre en hylde højere end vi har været i flere år.

Jeg synes også vi mangler en stopper ihvertfald hvis vi skal spille med tre i bagkæden og taget i betragtning af at Helander og Mihajlo godt kan være lidt skadesramte.

Som jeg husker ham så er han en virkelig hurtig stopper, der er god i duellerne, det passer altså også rigtigt godt når vi skal spille med højt pres.

Den er go'ken't.

Comment

Working...
                                X