Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Jeg synes stadig det er en lang kontrakt. Især når han indtil videre har været så op og ned. Kan man forløse ham kan det blive virkelig godt. Måske kan det også være positivt for de andre gambianske spillere i truppen. Selvom man måske skal passe på der ikke går for meget klikedannelse i det.

    Jeg frygter bare, at han skuffer og man om et års tid står med en meget lang kontrakt til en spiller som man egentlig gerne vil af med igen.

    Det er også interessant, at han så vidt jeg husker primært har spillet i en 3-backkæde. Jeg har klart fået indtrykket af, at det er meget midlertidigt OB går den vej. Lige nu har vi en del midterforsvarere. Men det er klart, at meget kan ændre sig hurtigt i fodbold. Til sommer kan 2-3 af dem nemt være videre. Og så er det jo også i en 3-back kæde, at han har haft problemer på det sidste. Måske det vil være en fordel for ham hvis/når OB skifter system igen.
    Jeg forstår din bekymring, men mener også det er et stærkt signal at sende til spilleren. Vi ser dig ikke som en kortsigtet nødløsning, men én der er værd at satse på den lange bane. Tror det giver meget til selvtilliden og motivationen (og derfor andre klubber er fravalgt) !

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Tipsbladet melder 7,5 mill+ . Det lyder jo noget over hvad vi plejer at gøre.
      Så tror og håber også på at han er billigere. Men det siger også bare noget om markedet.

      Jeg tror faktisk at OB pt tror på at de kunne sælge for 80-90 mill igen til sommer hvis man ville og måske ikke er så nervøs for at lave dyre investeringer.
      Så det kan sgu godt være at vi er oppe i de lag og man i aften trykker endnu hårdere på den økonomiske speeder
      Hvis jeg var Thorborg, og havde de midler han har, så ville jeg bestemt ikke være nervøs for at sætte 50 mio ud og yngle, i et marked som det er nu. De 5 årige kontrakter er jo for at sikre gode transferindtægter, selvom spillerne er i OB i 3 eller 3,5 år, så noget kunne tyde på der bliver betalt lidt i transfers. men det har hidtil ikke været kotyme hos OB at betale særligt meget, men man har nok erkendt, at det er nødvendigt. Det er muligt der er betalt 7,5 mio, der tror jeg så bare at det er uden videresalgs klausuler, der kan uofficielt også være kalkuleret videresalg som en del af de 7,5 mio. hverken Prag, OB eller Gomez er interesseret i at udmelde, at den øjeblikkelige transfersum er lavere, end det Prag betalte. Det lyder jo godt for alle parter at melde 7,5 ud.
      Kunne godt ligne at han skal sælges for 30 mio, og Prag har 15% på dem hvilket vil være de 4,5 mio af de 7,5
      Last edited by jojo; 01-02-2024, 12:10.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Du kan sgu da os ødelægge ens formiddag. Jeg var ude i at der nok alligevel er noget tillid til BW når han får lov til at tage dankortet med i byen. Men du er nok ikke helt ved siden af i den der analyse der.
        Tænker umiddelbart han er HELT off i den "analyse"...
        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Sjovt at man ikke har lavet 4,5 årige med ham og Myhra så de udløber om sommeren

          NEXT!!
          Vinterpausen er længere, så giver god mening at spillere har kontraktudløb det tidspunkt på året hvor man har længst tid til at finde en erstatning.
          https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

          Comment


            Jeg har ikke så meget føling med James Gomez. De senere år har jeg næsten kun set vores kampe, men trøster mig med, at Mads Lyng har gået op og ned af ham i flere år.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

              Vinterpausen er længere, så giver god mening at spillere har kontraktudløb det tidspunkt på året hvor man har længst tid til at finde en erstatning.
              Jeg vil nu mene at det er lidt mærkeligt hvis en spiller har kontraktudløb midt i sæsonen.

              Comment


                BT journalisten Lasse Vøge fortsætter med at tease
                Attached Files

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                  Minder det ikke generelt om det som de fleste bundhold, der har muligheder for det, gør i en vinterpausen, hvor man er fedtet ind i bundkampen? Vejle er vel også i gang med at styrke sig. Dog mere kortsigtet med lejeaftale, men med spillere som kommer fra fine destinationer. Aab var langt hen ad vejen meget nonchalant i forhold til nedrykningsrisikoen. Der synes jeg at kommunikationen fra OB er mere realistisk.

                  Får indkøbene succes og man redder sig, så er man genial, men ender det i fiasko, så har man fejlet. Jeg synes begge indkøb er fornuftige, selvom jeg også er overrasket over de priser der går meldinger om. Håber Gomez rammer sit gamle niveau, men man frygter jo en gentagelse af Bubacaar Sanneh, som stadig er en skygge af sig selv.
                  Jeg er enig. Det virker som om at ledelsen omsider tager nedrykningsmuligheden alvorligt og erkender at det koster ekstra at få gode nok spillere. BT kalder købet af Gomez et scoop.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                    Jeg vil nu mene at det er lidt mærkeligt hvis en spiller har kontraktudløb midt i sæsonen.
                    Bare af ren nysgerrighed; hvorfor?
                    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                      Bare af ren nysgerrighed; hvorfor?
                      Jeg tænker at klubber dom udgangspunkt sidder og sommeren og planlægger sæsonen med den trup de har. Jeg føler det ville give en mærkelig dynamik hvis man allerede der vidste at man skulle lave justeringer om vinteren fordi flere spillere havde kontraktudløb midtvejs gennem sæsonen.
                      Jeg kan godt se argumentet med at vi har en længere opstart om vinteren, men ideelt set synes jeg ikke man skal ændre for meget i løbet af sæsonen. Desuden plejer man også at sige at det er nemmere at foretage sig noget i løbet af sommervinduet.
                      Last edited by Wessels er en mur; 01-02-2024, 13:16.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                        Tænker umiddelbart han er HELT off i den "analyse"...
                        Nu er det jer 2 der kalder det en “analyse”.
                        Jeg vil kalde det en OBservation uden nogle form for konklusion eller spekulationer…

                        Comment


                          Andre har nævnt ham før, men Tochi Chukwuani ? Hvorfor bliver vi ikke nævnt der ? Er han ikke god nok ? eller er han "for god" ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                            Jeg vil nu mene at det er lidt mærkeligt hvis en spiller har kontraktudløb midt i sæsonen.
                            med en 5 årig kontrakt så syntes jeg godt nok det er en lidt underlig detalje at fokusere på.

                            Jeg tror ikke han er her til den tid - han har en god alder - levere han godt i 2-3 sæsoner så er det nok planen han skal skydes afsted.

                            Og hvis det endeligt kommer dertil - så er der rigeligt tid at løbe på til at lave en forlængelse...men mon dog han ender med at blive den nye tverskov med 7 år i samme klub?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Andre har nævnt ham før, men Tochi Chukwuani ? Hvorfor bliver vi ikke nævnt der ? Er han ikke god nok ? eller er han "for god" ?
                              syntes jeg har hørt klubber som swansea og cardiff være interesseret. Så hvis han vil udenlands - så kommer vi ikke i nærheden af ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlæg
                                BT journalisten Lasse Vøge fortsætter med at tease
                                Jeg synes nu det er svært at finde ud af, om det er en reel tease eller bare en sjov meme. OBstruktion er i hvert fald tvivlende i forhold til, at der skulle blive præsenteret tre nye spillere i dag: https://x.com/OBstruktion1887/status...334127639?s=20

                                Comment

                                Working...
                                X