Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Siger heller ikke at han er elendig. Jeg siger bare at han havde et tvivlsomt forår inden han blev solgt.
    Okay, det forklarer jo hvorfor han var så eftertragtet og solgt til en lav pris...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Husker gomez som mega god i Horsens, og meget eftertragtet, så spændende

      ...Men endnu en plads hvor vi ikke kritisk mangler pt. Kan vores sportslige ledelse læse truppen? Hvad er det næste, en højre back.?
      Det er set før med ansvarlige i OB der ikke kunne se truppens mangler.

      Men isoleret set tror jeg gomez kan blive en gevinst og det er jo fedt
      Jo vi manglede CB, hvis man kigger på kvalitet. BP og Yaya har ikke nivaeu. Ivan har normalt mange skader.. og karantæner kan der opstå. En midtbane nu så klager jeg ikke - så vil angriber for mig være en bonus

      Comment


        Endnu et udtryk for rettidig omhu, med Helanders udløb og potentielt salg af Slotsager i mente.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
          Husker gomez som mega god i Horsens, og meget eftertragtet, så spændende

          ...Men endnu en plads hvor vi ikke kritisk mangler pt. Kan vores sportslige ledelse læse truppen? Hvad er det næste, en højre back.?
          Det er set før med ansvarlige i OB der ikke kunne se truppens mangler.

          Men isoleret set tror jeg gomez kan blive en gevinst og det er jo fedt
          Kan jo være at en midtforsvarer er på vej væk….

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Okay, det forklarer jo hvorfor han var så eftertragtet og solgt til en lav pris...
            Jep. Fordi der er jo aldrig nogen klub der har lavet et dårligt indkøb…

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Jo vi manglede CB, hvis man kigger på kvalitet. BP og Yaya har ikke nivaeu. Ivan har normalt mange skader.. og karantæner kan der opstå. En midtbane nu så klager jeg ikke - så vil angriber for mig være en bonus
              Jeg klager heller ikke Gomez er en god spiller, håber han kommer.
              Men en cm er et must.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Kan jo være at en midtforsvarer er på vej væk….
                Ja måske, lad os håbe på rettidig omhu

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Kan jo være at en midtforsvarer er på vej væk….
                  Så får Guds skyld send Bjørn Paulsen af helveds til og han må meget gerne rive Martin Hansen med.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Kan jo være at en midtforsvarer er på vej væk….
                    Helander kan være fortid om 25 timer...... der mangler stadig 2 til midten og muligvis en 9er

                    Comment


                      Vi får en god duelspiller ind. Det er der nok ingen tvivl om. Hans niveau på bolden er jeg lidt mere tvivlende overfor. Jeg mindes ikke det var en af hans forcer i Horsens. Jeg så også et par af Gambias kampe ved Afcon. der leverede han ikke et vildt godt indtryk af hvad jeg så. Men jeg tænker han skal spille centralt, med Slotsager og Helander på hver sin side.

                      Comment


                        Bold melder at gomez allerede er støt til obs træningslejer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                          Helander kan være fortid om 25 timer...... der mangler stadig 2 til midten og muligvis en 9er
                          Vinduet i Belgien lukker om 1,5 time hvis det er Anderlecht du tænker på

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                            Vi får en god duelspiller ind. Det er der nok ingen tvivl om. Hans niveau på bolden er jeg lidt mere tvivlende overfor. Jeg mindes ikke det var en af hans forcer i Horsens. Jeg så også et par af Gambias kampe ved Afcon. der leverede han ikke et vildt godt indtryk af hvad jeg så. Men jeg tænker han skal spille centralt, med Slotsager og Helander på hver sin side.
                            Vores nye dødboldtræner må have et godt kendskab til ham fra deres fælles tid i Horsens.
                            Jeg synes både Myhra og Gomez virker som fornuftige tilføjelse til vores defensiv i “operation overlevelse”.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Vinduet i Belgien lukker om 1,5 time hvis det er Anderlecht du tænker på
                              Så kan det være han allerede er det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                                Bold melder at gomez allerede er støt til obs træningslejer
                                Nej de gør ej.

                                Comment

                                Working...
                                X