Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet!
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Hmm, håber da ikke det er farvel til HC, nu var han da kommet efter det for alvor og han er stadig ung. Der kan selvfølgelig være bud på HC.
HC og en omkring det norske landshold sammen som duo. Det lyder voldsomt for os.
Jeg har afskrevet Martin.
Jeg fanger ikke lige meningen, men okay, han er da sikkert god og det er jo kun godt, men…
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHmm, håber da ikke det er farvel til HC, nu var han da kommet efter det for alvor og han er stadig ung. Der kan selvfølgelig være bud på HC.
HC og en omkring det norske landshold sammen som duo. Det lyder voldsomt for os.
Jeg fanger ikke lige meningen, men okay, han er da sikkert god og det er jo kun godt, men…"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
HC udløber også til sommer..
Når det er OB skal den keeper man henter udefra være fantastisk .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHmm, håber da ikke det er farvel til HC, nu var han da kommet efter det for alvor og han er stadig ung. Der kan selvfølgelig være bud på HC.
Jeg fanger ikke lige meningen, men okay, han er da sikkert god og det er jo kun godt, men…
Nu har der ikke været nogen udmelding om hvad han er købt ind til, men er han købt ind til at skulle starte inde nu, så må HC slå ham af. Det er også en del af livet som professionel fodboldspiller at du har konkurrenter på din position, og det er også sådan det skal være.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægOmkring 7 millioner for en ny målmand. Den havde jeg sgu ikke set komme. Jeg tænker at det også betyder et farvel til Bernat til sommer. Jeg har ellers længe været fortaler for Bernat, men de må jo vurdere at normanden er en del bedre, siden de er villige til at investere så meget i ham.
Men ja. Kommer også bag på mig. Håber der er penge tilbage til noget centralt
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægOmkring 7 millioner for en ny målmand. Den havde jeg sgu ikke set komme. Jeg tænker at det også betyder et farvel til Bernat til sommer. Jeg har ellers længe været fortaler for Bernat, men de må jo vurdere at normanden er en del bedre, siden de er villige til at investere så meget i ham."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
Comment