Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Fravalg efter fravalg efter fravalg….
    vi må håbe at vi får nr 10 på prioriterings listen
    det er vel bare et tegn på at vi prøver at nå en hylde der er liiige over hvad vi må kunne forvente at nå.

    Men spændende bliver det da de næste par dage

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

      Kursen er 0,66, så lidt mindre trods alt.
      Jeg lavede samme udregning, men nu var det “over 10” så tænkte det godt kunne være 12

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

        Jeg synes også det er en fejl at fortsætte med 3/5-backkæde, hvis man ved at man vil skifte til sommer. Søren Krogh udtalte for nylig at han vil gå på kompromis med sin filosofi her i foråret. Det får mig bare til at tænke hvorfor hans filosofi vil kunne give os resultater i næste sæson, hvis det ikke kan nu?


        Se det var et rigtig godt spørgsmål. The answer is blowing in the wind.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

          Jeg synes også det er en fejl at fortsætte med 3/5-backkæde, hvis man ved at man vil skifte til sommer. Søren Krogh udtalte for nylig at han vil gå på kompromis med sin filosofi her i foråret. Det får mig bare til at tænke hvorfor hans filosofi vil kunne give os resultater i næste sæson, hvis det ikke kan nu?
          Spillere der er købt på potentiale er forløst, talenter er blevet mere modne og erfarne samt spilsystemet er spillet ind over sommeren med en træner der tænker på holdindsats …
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Øhhhhhhhhh en målmand? Farvel til Martin Hansen?
            https://x.com/godset_direkte/status/...YxPoNolgPMgCtg

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              Øhhhhhhhhh en målmand? Farvel til Martin Hansen?
              https://x.com/godset_direkte/status/...YxPoNolgPMgCtg
              måske - ved ikke hvor hårdt ramt han er/har været af skade - men kan jo godt være han selv ønsker at rykke videre.

              Kan også være som backup for HC her i foråret, hvis ikke MH er klar...og så har man en målmand klar til efter sommer hvis ikke det lykkedes at forlænge med HC.

              Umiddelbart jo ikke det sted jeg vil mene vi har det største behov - men der kan jo foregå ting bag scenen vi ikke kender til

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                Øhhhhhhhhh en målmand? Farvel til Martin Hansen?
                https://x.com/godset_direkte/status/...YxPoNolgPMgCtg
                Men 6,5 mil dkk + 2 mil i bonusser er sgu dyrt for en målmand...
                siden 1887

                Comment


                  Måske det bare var en undskyldning for Martin Hansen imorgen? Måske de har aftalt at rive kontrakten over når der var en ersta ung klar?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    måske - ved ikke hvor hårdt ramt han er/har været af skade - men kan jo godt være han selv ønsker at rykke videre.

                    Kan også være som backup for HC her i foråret, hvis ikke MH er klar...og så har man en målmand klar til efter sommer hvis ikke det lykkedes at forlænge med HC.

                    Umiddelbart jo ikke det sted jeg vil mene vi har det største behov - men der kan jo foregå ting bag scenen vi ikke kender til
                    Håber da virkelig ikke man henter en keeper, der ikke er bedre end Bernat
                    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                      Håber da virkelig ikke man henter en keeper, der ikke er bedre end Bernat
                      Det er ham her.
                      siden 1887

                      Comment


                        https://www.vg.no/sport/fotball/i/Q7...s-opplysninger

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                          Men 6,5 mil dkk + 2 mil i bonusser er sgu dyrt for en målmand...
                          Hvor læser du den pris?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                            Det er ham her.
                            Uden at kende ham, så tvivler jeg ikke på det
                            https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                            Comment


                              Det obligatoriske med forbehold for Twitter konto og alt det der..

                              jeg kender ham ikke, men jeg kan se at han er inde omkring det norske landshold.

                              Det giver vel meget god mening at skyde Hansen af og få en ny ind, det er nok den position jeg allerhelst vil have et hold har styr på i sådan noget nedrykningskamp.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                                Men 6,5 mil dkk + 2 mil i bonusser er sgu dyrt for en målmand...
                                Det må jo være en ny 1. målmand …

                                Vil mene at HC er god nok hvis OB har et presset budget .. så er der andre steder der kræver investering ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X