Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Det kan være det er B93 der har budt på Fenger, Luca og Bashkim……nej jeg tænker bare Kim har nogle gode forbindelser nede i Ådalen. OB har behov for Bashkim frem til sommer og Fenger må også gerne blive i OB, men vi har behov for en ny angriber som fra dag ét kan gå ind og forstærke os på den position (Jay Roy Groot eksempelvis.).Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hvor ved Kim Engstrøm dog det fra? Uden dog det er den store svære udregning at der er interesse for 2-3 af vores angribere
Comment
-
Alle tre skulle da gerne kunne bruges i 1. div.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det kan være det er B93 der har budt på Fenger, Luca og Bashkim……nej jeg tænker bare Kim har nogle gode forbindelser nede i Ådalen. OB har behov for Bashkim frem til sommer og Fenger må også gerne blive i OB, men vi har behov for en ny angriber som fra dag ét kan gå ind og forstærke os på den position (Jay Roy Groot eksempelvis.)."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
problemet er jo hvis ikke OB er sikre på de kan hente den angrebsmæssige forstærkning. Tænker ikke de sælger stort ud af vores angribere som det ser ud nu.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det kan være det er B93 der har budt på Fenger, Luca og Bashkim……nej jeg tænker bare Kim har nogle gode forbindelser nede i Ådalen. OB har behov for Bashkim frem til sommer og Fenger må også gerne blive i OB, men vi har behov for en ny angriber som fra dag ét kan gå ind og forstærke os på den position (Jay Roy Groot eksempelvis.).
Comment
-
Enig, om end det da trods alt tæller op, at der ikke var en overgangssum involveret (selvom jeg er klar over, der sikkert har været sign-on mm.). På baggrund af, hvor skuffende han har været, og hvad hans løn nok er, er det ikke desto mindre også ganske imponerende, hvis det lykkes BW at komme af med ham allerede nu. Jeg kan alt andet lige godt lide, at BW agerer hurtigt, når noget ikke virker - også selvom andelen af fejlkøb selvsagt meget gerne må være lavere fremover.Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægBW har gang i det helt store oprydningsarbejde.
I forhold til hvad der blev meldt ud ved ankomsten, samt den eftersigende rigtig store løn.
Så må Turay alligevel være et af de største flops i nyere tid.
Wauw hvor har det været ringe.
- Likes 1
Comment
-
-
Vildt nok hvis han allerede skifter. Men har også hørt han ikke er faldet til rent personligt.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Comment
-
vildt nok hvis der er en klub der er interesseret...håber det lykkedes for alle parter - Buya kan jo heller ikke være tilfreds med ikke at spille mereOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Vildt nok hvis han allerede skifter. Men har også hørt han ikke er faldet til rent personligt.
Comment
Comment