Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Ligesom da man hentede Højer på bænken i Viborg? Mange af SIF’s perler er hentet i lavere divisioner eller fra bænken i OB ..

    Den rette spiller på den rette plads, så betyder det mindre hvor de kommer fra hvis de passer ind.

    OB har trods alt også forsøgt at hente spillere der har vundet mesterskaber uden at det bragte noget med sig.
    Så en 29-årig angriber fra Randers som aldrig har scoret mere end 9 superligamål på en sæson og som aldrig har spillet mere end 20 superligakampe på en sæson er den vej vi skal gå?
    Last edited by Wessels er en mur; 06-12-2023, 16:38.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

      Så en 29-årig angriber fra Randers som aldrig har scoret mere end 9 superligamål på en sæson og som aldrig har spillet mere end 20 superligakampe på en sæson er den vej vi skal gå?
      Hvis man tror han kan score mere i OB, hvorfor så ikke. Men det var nu ikke pointen.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Hvis man tror han kan score mere i OB, hvorfor så ikke. Men det var nu ikke pointen.
        Fair nok. Forstår også din pointe. Kamara er bare ikke løsningen for os.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

          Fair nok. Forstår også din pointe. Kamara er bare ikke løsningen for os.
          Det skal jeg ikke kunne sige men det var mere det med at skære alle over en kam .. der er gode spillere på de fleste dårlige hold ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            +artikel i FS

            https://fyens.dk/ob/ob-stopper-med-a...ents-direktoer

            Enrico melder ud at det slut med at handle spillere i bundter som det er sket de seneste 3 vinduer.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              +artikel i FS

              https://fyens.dk/ob/ob-stopper-med-a...ents-direktoer

              Enrico melder ud at det slut med at handle spillere i bundter som det er sket de seneste 3 vinduer.
              Hvad siger han specifik om det og andet?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                +artikel i FS

                https://fyens.dk/ob/ob-stopper-med-a...ents-direktoer

                Enrico melder ud at det slut med at handle spillere i bundter som det er sket de seneste 3 vinduer.
                Når man nu åbenlyst er ved at gå væk fra alt, BW har stået for, hvorfor er det så, at man stadig har tillid til BW?

                Edit: kan ikke læse artiklen, det er en overordnet undren.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Når man nu åbenlyst er ved at gå væk fra alt, BW har stået for, hvorfor er det så, at man stadig har tillid til BW?

                  Edit: kan ikke læse artiklen, det er en overordnet undren.
                  Tja, interessant overvejelse. Det var BW som stid for den store udskiftning. Den anden ændring sim kommer nu med at tage træneren igen med i transferbeslutning går tilbage til Alms nlgtelse at blande sig der og det var Alms holdning allerede før BW kom til OB. Har nu også spørgsmålstegner bag BW men håber stadig han kan leverere mere end fin kommunikation.
                  Men den makkerpar BW/AA viser sig for mig i hvert fald som en katastrofal duo.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Hvad siger han specifik om det og andet?
                    Helt konkret at der skiftet 27 spillere de seneste tre vinduer, og at det var uheldigt at SAbbi og Frø VILLE væk i seneste vindue så de måtte ud og hente et par ekstra hurtigt

                    Der er for første gang overskud på regnskabet konkludere Enrico (surprise)

                    Der er helt normalt som i andre virksomheder lavet et budget som BW skal holde og sportsudvalget skal kun kontaktes hvis der er brug for en ekstra investering og budgettet derfor ikke kan holde .. ellers blander de sig ikke i spillerkøb.

                    Det er i grove træk det han siger.
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Helt konkret at der skiftet 27 spillere de seneste tre vinduer, og at det var uheldigt at SAbbi og Frø VILLE væk i seneste vindue så de måtte ud og hente et par ekstra hurtigt

                      Der er for første gang overskud på regnskabet konkludere Enrico (surprise)

                      Der er helt normalt som i andre virksomheder lavet et budget som BW skal holde og sportsudvalget skal kun kontaktes hvis der er brug for en ekstra investering og budgettet derfor ikke kan holde .. ellers blander de sig ikke i spillerkøb.

                      Det er i grove træk det han siger.
                      At Sabbi og Frøkjær ville væk synes jeg man har håndteret stærkt, og solgt dem begge godt. Sabbi opførte sig som et barn, og Frøkær ville ikke forlænge, så er det bare videre, nøjagtig som da Jebali ville videre. Det er et godt signal at sende til de der kommer til OB, at når de skal videre så finder man løsninger. Den eneste der i nyere tid er glippet er vel Rasmus Falk, eller er der vel bleve lidt penge ud af det meste, Tverskov var vel ikke ligefrem det store transferhit.
                      Jeg kan ikke se hvad BW skulle have gjort anderledes, han meldte på et tidspunkt, at "man" var blevet træt af det hold der var, så han var vel ikke den eneste. Personligt bryder jeg mig ikke om Alm som type, han er nu også væk, der er renset ud, en masse nye spillere og penge på kontoen. Jeg håber Max Fenger kommer tilbage til OB og smadrer det hele, ham er der brug for, de øvrige der har været udlejet skal der nok findes løsninger på.
                      hvis der etableres hybrid på stadion og på bane 1 i Ådalen, så er det vel kun lukkede hjørner, og et tag der mangler på stadion, så begynder det at ligne noget, det koster altså ikke alverden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        At Sabbi og Frøkjær ville væk synes jeg man har håndteret stærkt, og solgt dem begge godt. Sabbi opførte sig som et barn, og Frøkær ville ikke forlænge, så er det bare videre, nøjagtig som da Jebali ville videre. Det er et godt signal at sende til de der kommer til OB, at når de skal videre så finder man løsninger. Den eneste der i nyere tid er glippet er vel Rasmus Falk, eller er der vel bleve lidt penge ud af det meste, Tverskov var vel ikke ligefrem det store transferhit.
                        Jeg kan ikke se hvad BW skulle have gjort anderledes, han meldte på et tidspunkt, at "man" var blevet træt af det hold der var, så han var vel ikke den eneste. Personligt bryder jeg mig ikke om Alm som type, han er nu også væk, der er renset ud, en masse nye spillere og penge på kontoen. Jeg håber Max Fenger kommer tilbage til OB og smadrer det hele, ham er der brug for, de øvrige der har været udlejet skal der nok findes løsninger på.
                        hvis der etableres hybrid på stadion og på bane 1 i Ådalen, så er det vel kun lukkede hjørner, og et tag der mangler på stadion, så begynder det at ligne noget, det koster altså ikke alverden.
                        Der kommer jo ikke hybrid på bane 1. Den skal fremadrettet kun bruges ca 3-4 måneder om året som græsbane i sommerperioden. Resten af træning skal være på stadion og et andet sted der ikke er bestemt og anlagt endnu

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Helt konkret at der skiftet 27 spillere de seneste tre vinduer, og at det var uheldigt at SAbbi og Frø VILLE væk i seneste vindue så de måtte ud og hente et par ekstra hurtigt

                          Der er for første gang overskud på regnskabet konkludere Enrico (surprise)

                          Der er helt normalt som i andre virksomheder lavet et budget som BW skal holde og sportsudvalget skal kun kontaktes hvis der er brug for en ekstra investering og budgettet derfor ikke kan holde .. ellers blander de sig ikke i spillerkøb.

                          Det er i grove træk det han siger.
                          det er i min bog noget af det værste BW har gjort - ikke at være ordenligt forberedt på den situation.

                          - noget helt andet er så at jeg syntes vi alle har en tendens til at sætte sabbi og frø på piedestaler...de var også enormt svingende i deres præstationer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Helt konkret at der skiftet 27 spillere de seneste tre vinduer, og at det var uheldigt at SAbbi og Frø VILLE væk i seneste vindue så de måtte ud og hente et par ekstra hurtigt

                            Der er for første gang overskud på regnskabet konkludere Enrico (surprise)

                            Der er helt normalt som i andre virksomheder lavet et budget som BW skal holde og sportsudvalget skal kun kontaktes hvis der er brug for en ekstra investering og budgettet derfor ikke kan holde .. ellers blander de sig ikke i spillerkøb.

                            Det er i grove træk det han siger.
                            Jeg bemærker at en lang række formuleringer på fanmødet i går var formuleret på en måde, så man mellem linjerne kunne læse, at “sådan er det fremover”. Jeg tolkede at det samme var tilfældet med det sportslige udvalg, hvor det jo hidtil har været sådan, at Bjørn var i sms-kontakt med Niels T.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Der kommer jo ikke hybrid på bane 1. Den skal fremadrettet kun bruges ca 3-4 måneder om året som græsbane i sommerperioden. Resten af træning skal være på stadion og et andet sted der ikke er bestemt og anlagt endnu
                              Ok, troede de ville bruge penge på den også. Klart den ligger lavt, så den vil være blød en stor del af året. Den er godt nok ellers lækker.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                det er i min bog noget af det værste BW har gjort - ikke at være ordenligt forberedt på den situation.

                                - noget helt andet er så at jeg syntes vi alle har en tendens til at sætte sabbi og frø på piedestaler...de var også enormt svingende i deres præstationer
                                Enig. Hvordan kunne det komme som en overraskelse at de to efterhånden havde mod på at prøve noget andet. Her på forum havde de fleste kalkuleret med at de skulle sælges eftersom at de begge kun havde 1 år tilbage af kontrakten. At klubben ikke var bedre forberedt på et salg af Sabbi og Frøkjær forekommer mig mærkeligt.

                                Comment

                                Working...
                                X