Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Hvad hører du, som du ikke er sikker på?
    Arghhhh. Im pleading the 5th on that one

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Tror ikke man har brug for 3 assistenter dog…
      Korrekt

      Comment


        Tror der menes, at SK er bange for at smadre en cheftrænerkarriere med at starte med en "fuser"...

        Så hellere vente til der er et job med en bedre mulighed for succes (selv om det er på et lavere niveau) og så arbejde sig opad i rækker/ligaer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Tror ikke man har brug for 3 assistenter dog…
          Enig. Mon ikke Helvegs rolle som assistenttræner er meget midlertidig og at han selv er indstillet på at glide tilbage i den rolle han havde før Alm blev fyret.

          Så ja en løsning med Niels Frederiksen som cheftræner med Krogh og Hjortebjerg som assistenter kunne være interessant.

          Alternativt kunne man måske lokke Bo Henriksen til fra sommeren 2024, hvor hans kontrakt i Zürich udløber.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Enig. Mon ikke Helvegs rolle som assistenttræner er meget midlertidig og at han selv er indstillet på at glide tilbage i den rolle han havde før Alm blev fyret.

            Så ja en løsning med Niels Frederiksen som cheftræner med Krogh og Hjortebjerg som assistenter kunne være interessant.

            Alternativt kunne man måske lokke Bo Henriksen til fra sommeren 2024, hvor hans kontrakt i Zürich udløber.
            Bo kommer ikke til Ådalen i denne omgang !

            Niels er heller ikke interesseret !

            David er taget sydpå !

            Så tror vi skal droppe dem alle for en stund

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Bo kommer ikke til Ådalen i denne omgang !

              Niels er heller ikke interesseret !

              David er taget sydpå !

              Så tror vi skal droppe dem alle for en stund
              Jeg føler mig ikke sikker på Niels F ikke er interreseret - det kan være det har ændret sig efter de sidste udmeldinger.

              Comment


                Jo, NF er interesseret... bare ikke under den nuværende konstruktion
                Last edited by Online; 09-12-2023, 13:50.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Jo, NF et interesseret... bare ikke under den nuværende konstruktion
                  Det må du gerne forklare, og er det bare din fornemmelse, eller noget du hører?​

                  Comment


                    Det er vel Hjortebjerg der er træner talentet i OB, og derfor ikke bliver "ofret" i krisen her, men måske tager over til sommer eller om halvandet år, alt efter hvad man giver Krogh af tid til at få ro på vandende igen.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Jo, NF er interesseret... bare ikke under den nuværende konstruktion
                      Nuværende konstruktion?, er det så noget med han vil have en bestemt assistenttræner med, eller handler det om hans indflydelse omkring spillerhandler?.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Bo kommer ikke til Ådalen i denne omgang !

                        Niels er heller ikke interesseret !

                        David er taget sydpå !

                        Så tror vi skal droppe dem alle for en stund
                        David er tilbage sidst i februar ellers har han kun kontrakt sæsonen ud. Tror nu nok der har været samtaler med Bjørn.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Bo kommer ikke til Ådalen i denne omgang !

                          Niels er heller ikke interesseret !

                          David er taget sydpå !

                          Så tror vi skal droppe dem alle for en stund
                          Hvis end ikke SK har lyst, så er der kun en løsning tilbage.
                          Japp Stam.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Hvis end ikke SK har lyst, så er der kun en løsning tilbage.
                            Japp Stam.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Det må du gerne forklare, og er det bare din fornemmelse, eller noget du hører?​
                              Det jeg har er, at Niels Frederiksen afviste at tage OB 48 timer før en Lyngbykamp, men at han ville have tid til at arbejde med spillerne i en opstart, evt pr 1. januar. Og nej jeg kan naturligvis ikke fortælle hvor det er kommet fra, men det er jo heller ikke sikkert det bliver ham. Den historie med Häcken kan jo være lækket for at presse andre steder. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at der også arbejdes på trænere vi aldrig har hørt om, vi har bla 2 tyskere på midtbanen, en svensker i forsvaret, som givetvis kan "hviske" BW nogle navne i øret. Det er sgu spændende :-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                                Det jeg har er, at Niels Frederiksen afviste at tage OB 48 timer før en Lyngbykamp, men at han ville have tid til at arbejde med spillerne i en opstart, evt pr 1. januar. Og nej jeg kan naturligvis ikke fortælle hvor det er kommet fra, men det er jo heller ikke sikkert det bliver ham. Den historie med Häcken kan jo være lækket for at presse andre steder. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at der også arbejdes på trænere vi aldrig har hørt om, vi har bla 2 tyskere på midtbanen, en svensker i forsvaret, som givetvis kan "hviske" BW nogle navne i øret. Det er sgu spændende :-)
                                Ellers kan jeg se at Niels' agent firma er OneNexus, så må Allan Gaarde jo lige rette op "fejlen" med Alm, også overtale Niels om at Odense er det rette for ham ;)

                                Comment

                                Working...
                                X