Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvilken strategi ? Det der markedsføringsværkstøj, der skal lukke munden på fans og sponsorer i et stykke tid
    Ja det. Et af de få mere konkrete ting under går faktisk på antal spilleminutter til egenudviklede spillere

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Nu satte jeg sentimentalitet i citationstegn af en årsag. Men en af de få håndgribelige elementer i strategien er spilletid til egne akademispillere. Om så BW agerer i tråd med det eller ej.
      Jeg kan også godt se muligheder for forbedring på målmandsposten nu og her. Men den forbedring skal være af betydelig karakter før jeg synes det giver mening (og det kan godt være den bliver det, lad os da håbe det!), og derfor kunne man jo godt have forlænget med Bernat eller tilbudt ham en forlængelse på den præmis at det bliver med en markant konkurrent som førstekeeper. Hvis han hver afvist det, havde det været fair nok, hvis ikke havde vi stadig en fremtidens mand og OB’er, som kunne presse dem nye mand maksimalt. Min anke er primært, at man ikke har prøvet at forlænge, ikke at man henter en ny, hvis denne har et markant højere niveau.
      en forlængelse er vel heller ikke udelukket? OB kan vel sagtens tage en snak med HC når vinduet er lukket.

      Syntes HC fortjener stor ros for hvordan han har vendt det rundt - så helt skidt ud inden MH kom til - han har benyttet pausen godt.

      - hvis ambitionerne i OB så er til top 6 (eller mere) er HC så god nok som første keeper? Det kan jo være det spørgsmål man har stillet sig selv, og på trods af han er egen udviklet - er han ikke god nok så skal han vel videre.

      Men kommer den nordmand til inden vinduet lukker - så må det da næsten betyde at enten MH eller HC smutter nu her...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Nej, det synes jeg egentlig ikke vi er. Han er ung, har stadigvæk betydeligt udviklingspotentiale, og har vist sig mentalt stærk. Hans udvikling har allerede været markant fra første til anden periode som førstemålmand og der er ingen grund til at den ikke fortsætter. Og så synes jeg ikke det er ren sentimentalitet at tillægge det en vis rolle, at det er en spiller, der går op i og vil klubben. I en tid, hvor udskiftningen i truppen er enormt stor er det altså vigtigt at have bare nogle enkelte af den slags spillere.
        Desuden er “sentimentaliteten” jo indskrevet i strategien, der efterhånden mere og mere ligner det værdiløse stykke papir, man på forhånd kunne frygte det ville være.
        Jeg er enig med dig.
        Hvis det er sentimentalt at ville have spillere i truppen, som kommer fra OB, kender OB og vil ofre sig for OB, så kald mig endelig sentimental.

        Det andet show som Bjørn W. kører med at spillere skal være i OB for at kunne sælges med profit, og ellers er det ud, det er noget (forhåbentlig) Thorborg har presset ned over Bjørn. Og det dræber enhver sjæl i klubben.

        Her har vi en spiller som har vist sit værd og sine mentale egenskaber, og som angiveligt gerne vil forlænge. Og så undlader vi at forlænge. (Hvis det ellers er det det ender med)

        Jeg er lidt træt af den tilgang til transfers.

        Comment


          For min skyld er der ikke en eneste spiller som OB ikke må bytte med en der er bedre. Det er så det jeg vil holde øje med - er han bedre end HC?

          Comment


            Hvad er OB uden en grad af sentimentalitet?

            Sådan cirka det vi ser nu: En fuldstændig ligegyldig bundklub uden identitet, der sender bud rundt på alskens spillere.

            Jeg har været med siden slutfirserne, og jeg har aldrig været så distanceret og tæt på uinteresseret i OB som nu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Hvad er OB uden en grad af sentimentalitet?

              Sådan cirka det vi ser nu: En fuldstændig ligegyldig bundklub uden identitet, der sender bud rundt på alskens spillere.

              Jeg har været med siden slutfirserne, og jeg har aldrig været så distanceret og tæt på uinteresseret i OB som nu.
              OB bliver aldrig en ligegyldig klub.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Hvad er OB uden en grad af sentimentalitet?

                Sådan cirka det vi ser nu: En fuldstændig ligegyldig bundklub uden identitet, der sender bud rundt på alskens spillere.

                Jeg har været med siden slutfirserne, og jeg har aldrig været så distanceret og tæt på uinteresseret i OB som nu.
                der er da ellers en del unge egenudviklede - vel ret beset flere end der har været i mange år...HC og Slots som faste startere - charly og aske har desværre været lidt for meget ud og ind af holdet i efteråret...men 4 startere fra eget akademi - det er sgi da meget godt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Jeg håber vi kan komme frem til en forlængelse, og en dertilhørende udlejning. Jeg forstår faktisk ikke helt hvorfor man ikke synes HC har været god nok? Synes da han har været glimrende på det seneste
                  Jeg synes HC gjorde det fint her i efteråret. Han smed de store fejl, havde flotte redninger og fik vist, at han kan spille superliga uden at falde igennem. Men det var også i høj grad fordi MH nærmest forsvandt. Kynisk må jeg erkende, at HC ikke består "øjetesten" for mig. Han ligner ikke en over middel superligamålmand. Og jeg tvivler på, at han bliver det. Han formår ikke at sætte sig nok igennem i feltet eller udstråle den sikkerhed/vildskab overfor holdkammeraterne, som jeg tror er vigtig. I sidste sæson synes jeg vi så hvordan MH kom ind og hev hele defensiven flere gear op med sin energi og tilstedeværelse. Den forskel mener jeg en klassemålmand kan gøre for et hold.

                  Hvis jeg var svensk sportsdirektør, kunne tilsidesætte al sentimentalitet og gik seriøst efter at forløse ambitionerne om at rykke op i tabellen og blive en "fast del af top6", så var jeg helt sikkert komme til samme konklusion: Det er nødvendigt med en opgradering på målmandsposten.

                  (Hvis/Når HC om et par år er profil på et bedre hold håber jeg, at blive mindet om dette - for så fortjener jeg i den grad at æde mine ord).

                  Som fan har jeg det dog sådan, at jeg har forsvindende lille tro på, at vi rent faktisk når den sportslige succes vi sigter efter. Som der påpeges er der rigeligt andre problemer med trup og drift. Så hvis vi alligevel skal rode rundt i den sløje ende af tabellen, er det federe hvis det er med Bernat på mål. Så jeg håber også på en HC-forlængelse. Hvis vi skulle hente Myhra må han jo bare tage pladsen foran ham også.
                  Last edited by Agbre; 31-01-2024, 13:38.

                  Comment


                    BT hører måske en i hver kæde
                    Så en forsvar, midtbane, og noget angriber værk.

                    Navne:
                    Iver Fossum
                    Mads Hansen
                    Henrik Bjørdal
                    Jay Roy Grot.

                    Hvis vi henter Jay Roy Grot, så klager jeg ikke, Mads Hansen vil de vidst satse på i FCN​

                    Comment


                      Bliver nævnt i bt transfer podcast lige nu, at de regner med en ny spiller til hver kæde

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
                        Bliver nævnt i bt transfer podcast lige nu, at de regner med en ny spiller til hver kæde
                        I Bjørn Weströms OB er der virkelig skabt en sans for drama og spænding. Kæft det bliver en vild dag i morgen, hvis det skal stå til troende.

                        Enten har de allerede noget på plads, og afventer resten for at kunne præsentere en samlet pakke af nye spillere. Hvis ikke, kører de godt nok med høj risiko ved at trække den så langt hen i vinduet (jeg er med på, at det kan have været nødvendigt snarere end et aktivt valg).

                        Comment


                          Er der en som vil låne mig en ny F5 knap
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Er der en som vil låne mig en ny F5 knap
                            Nej, men jeg kan anbefale denne! https://geecr.com/product/big-f5-refresh-key

                            Comment


                              Nu spørger jeg måske dumt, lukker det danske vindue i nat eller i morgen nat?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                                Nu spørger jeg måske dumt, lukker det danske vindue i nat eller i morgen nat?
                                I morgen 23.59
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X