Manden skal have chancen, som alle andre….synes personligt ikke det signalere noget af værdi…..skulle have meldt det ud for langt tiden siden….det der taler imod er St manden intet har af erfaring, som cheftræner og hvis det fejler helt….står vi igen med røven i vandskorpen
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det er også en længere kontrakt, end jeg havde forventet. Men man kan jo godt afbryde samarbejdet før. Det er trods alt set før.
Jeg er ret agnostisk ifht træner. Vi har prøvet Gud og hver mand - resultatet har været det samme.
Nu prøver vi med SK. Lad os se.
½ år frem til sommer ville derimod signalere at vi ikke kunne få den træner vi helst ville have.
Jeg var bestemt ikke imponeret over Alms tid så håber da SK kan få lidt mere ud af truppen end hvad vi har set hidtil. MEN; mirakler kommer han ikke til at udrette alene.
Men det virker jo også til at OB er klar over det (i et eller andet omfang) man forsøger sig da med nyudnævnelser og div. udvalg - så må vi håbe de hjælper.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlægManden skal have chancen, som alle andre….synes personligt ikke det signalere noget af værdi…..skulle have meldt det ud for langt tiden siden….det der taler imod er St manden intet har af erfaring, som cheftræner og hvis det fejler helt….står vi igen med røven i vandskorpen
- Likes 1
Comment
-
Ifølge min kilde meget tæt på klubben er SK enormt vellidt i organisationen inkl. Spillertruppen
Lad ham give det et forsøg - hjorten og helveg er jo også en del af træner teamet.
Kan han skuffe? Nej..
Kan han imponere? Jeps..
Go kamp Søren
Hvis vi kan forlænge med Helander, trybull, köhler, slotsager, så har vi en god akse til de unge at støtte sig op ad
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlægManden skal have chancen, som alle andre….synes personligt ikke det signalere noget af værdi…..skulle have meldt det ud for langt tiden siden….det der taler imod er St manden intet har af erfaring, som cheftræner og hvis det fejler helt….står vi igen med røven i vandskorpen
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægIfølge min kilde meget tæt på klubben er SK enormt vellidt i organisationen inkl. Spillertruppen
Lad ham give det et forsøg - hjorten og helveg er jo også en del af træner teamet.
Kan han skuffe? Nej..
Kan han imponere? Jeps..
Go kamp Søren
Hvis vi kan forlænge med Helander, trybull, köhler, slotsager, så har vi en god akse til de unge at støtte sig op ad
Jeg er enig - men det er så heller ikke realistisk m.h.t. Helander og Trybull - Kohler har nogen tid endnu og Slotsager virker til at være indstillet på at blive lidt endnu.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg[/I]
Jeg er enig - men det er så heller ikke realistisk m.h.t. Helander og Trybull - Kohler har nogen tid endnu og Slotsager virker til at være indstillet på at blive lidt endnu.
For mig er det vigtigste lige pt, at vi får forlængelser på plads med Slots og HC. Sammen med Köhler og Rami giver det da antydningerne af en midterakse med en både potentiale og kvalitet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægIfølge min kilde meget tæt på klubben er SK enormt vellidt i organisationen inkl. Spillertruppen
Kan han skuffe? Nej..
Kan han imponere? Jeps..
Go kamp Søren
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
En ret typisk OB løsning. Billigst mulige, uambitiøst og evig ligegyldig.
Det kan måske så også være den største fordel, at det ikke er etableret navn der allerede har vundet medaljer, og i OB skal overpræstere bare for at komme i top-6.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Måske er det romantikkeren i mig, men på dialogmødet, og ved de sidste kampe i efteråret, har jeg set noget meget, meget specielt fra SK - Passion.
Ikke for sit job. Ikke for kun at ville vinde. Men for spillerne, for fans og for klubben.
Når resultaterne ikke er der alligevel, ser jeg meget gerne SK ved roret. Det er godt nok helt unik i denne saudi-købeklubs verden.Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlægMåske er det romantikkeren i mig, men på dialogmødet, og ved de sidste kampe i efteråret, har jeg set noget meget, meget specielt fra SK - Passion.
Ikke for sit job. Ikke for kun at ville vinde. Men for spillerne, for fans og for klubben.
Når resultaterne ikke er der alligevel, ser jeg meget gerne SK ved roret. Det er godt nok helt unik i denne saudi-købeklubs verden.
Nå men SK skal have chancen for at gøre skepsis til skamme.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
På dagen hvor Bo Henriksen bliver rygtet færdig i Schweiz, udnævner OB SK. Tror stadig han ville være manden, der kunne give så meget kærlighed til spillerne det kunne flytte noget.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
På dagen hvor Bo Henriksen bliver rygtet færdig i Schweiz, udnævner OB SK. Tror stadig han ville være manden, der kunne give så meget kærlighed til spillerne det kunne flytte noget.
- Likes 1
Comment
-
Kan han skuffe? Nej..
Kan han imponere? Jeps..
Go kamp Søren
- Likes 1
Comment
Comment