Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det er vist lidt en stramning. Han siger, at han leder dagens træning.
    Det er vildt nok stadig- også at det er acceptabelt for Alm.

    Han er dead man walking. Vi ved, Bjørn ved det, Alm ved det, og alligevel gør vi det her uge efter uge.

    Det er mig en gåde.
    Fas est et ab hoste doceri.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Er AA fyret i dag
      Den eneste som ikke tror det vil ske er vel Alm selv - det kommer til at ske - jo før jo bedre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

        Det er vildt nok stadig- også at det er acceptabelt for Alm.

        Han er dead man walking. Vi ved, Bjørn ved det, Alm ved det, og alligevel gør vi det her uge efter uge.

        Det er mig en gåde.
        Ja, der er uforståeligt. Hidtil var min position at BW gør sit arbejde ret godt under de arbejdsvilkår han har mens Alm gør det dårligt selv under betragtning af de arbejdsvilkår han har. Men den positive vinkel jeg kigger med på BW formindskes mere og mere. Han virker nu også hjælpløst, stædig, desperat og handlingslammet.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Ja, der er uforståeligt. Hidtil var min position at BW gør sit arbejde ret godt under de arbejdsvilkår han har mens Alm gør det dårligt selv under betragtning af de arbejdsvilkår han har. Men den positive vinkel jeg kigger med på BW formindskes mere og mere. Han virker nu også hjælpløst, stædig, desperat og handlingslammet.
          Tror ikke BW har noget at sige ifht trænerfyring. Udelukkende baseret på min antagelse om topstyring fra NT. Kan være aldeles forkert.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Tror ikke BW har noget at sige ifht trænerfyring. Udelukkende baseret på min antagelse om topstyring fra NT. Kan være aldeles forkert.
            NT og hans tro væbner TC ! (Sportsudvalget )

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              NT og hans tro væbner TC ! (Sportsudvalget )
              Vel også meget naturligt når man ved hvor meget penge betyder for ejeren. Alm har jo 1,2 mio om året og med 2 år tilbage af aftalen.....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                Vel også meget naturligt når man ved hvor meget penge betyder for ejeren. Alm har jo 1,2 mio om året og med 2 år tilbage af aftalen.....
                Men hvad koster det ikke at rykke ned. En mulighed som bestemt skal tages seriøst, i den nuværende forfatning.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...hvis-alm-fyres

                  Tror andre klubber og spillere i ligaen nogle gange undervurderer klubbens evne til inkompetence...
                  Fas est et ab hoste doceri.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Ja, der er uforståeligt. Hidtil var min position at BW gør sit arbejde ret godt under de arbejdsvilkår han har mens Alm gør det dårligt selv under betragtning af de arbejdsvilkår han har. Men den positive vinkel jeg kigger med på BW formindskes mere og mere. Han virker nu også hjælpløst, stædig, desperat og handlingslammet.
                    Jeg er meget enig - Bjørn har ansvaret for at holde fast i træneren. SFÅ nævner, at hvis han bliver fyret så er den mulighed jo opbrugt, og så peger pilen på Bjørn næste gang. Men spørgsmålet er jo, om man undgår situationen helt ved bare at lade stå til.

                    Jeg tror det ikke.
                    Fas est et ab hoste doceri.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                      Jeg er meget enig - Bjørn har ansvaret for at holde fast i træneren. SFÅ nævner, at hvis han bliver fyret så er den mulighed jo opbrugt, og så peger pilen på Bjørn næste gang. Men spørgsmålet er jo, om man undgår situationen helt ved bare at lade stå til.

                      Jeg tror det ikke.
                      den hørte jeg godt - og syntes ærlig talt det var en underlig logik. Holder han fast i Alm og resultaterne fortsætter så vil det jo også være BWs skyld.

                      - men deres pointe om at man nok holder Alm til efter FCN kampen og så skifter der under landsholdspausen, den køber jeg - har jeg hele tiden troet på. Men som der også bliver sagt; kræver jo at man kan få nogen ind - og hvem tager man ind? Fint at Niels F og David N går uden træner job - men har de lyst til at komme til OB?

                      Og lige ang. endnu en pointe fra SFÅ - jeg vil heller ikke kunne bære hvis BW også skal ud nu - det vil være et totalt reset af det hele en gang til. Og hvis folk ikke tror det bliver bedre fordi vi skifter Alm - hvorfor skulle det så gøre det fordi Bjørn ryger ud?

                      Problemet stammer helt oppefra.

                      Comment


                        Det går bare skide godt:
                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aenere/9974531

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Så er historien om at sende Hjortebjerg på trbunen om at anslysere det nye system fuldstændig faldet tilsamnen. Vi bliver til et galehus. Er der ikke en voksen til stede som vil gribe ind?
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Og hvis man ser videoen i artiklen. Ser det ud som om Alm får voksen skældud af BW.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Martin Davidsen skriver på X (tidl. Twitter), at han mener, at der sker noget på trænerfronten, samt bekræfter forlydener om at Alm og Hjortebjerg ikke kan sammen. Alms resultater i hele sin OB periode, og især i denne sæson, kombineret med problemer i trænerteamet (var det mon derfor analytikeren sagde op?), tegner et billedet af en træner, der er ved at miste grebet om sit team, hvilket også må gøre det svært, at få holdet til at præstere.

                              OB kan gøre to ting. De kan lade linjen køre ud med Alm og holde på, at vi er samme båd, og vi er alle ansvarlige. Det vil betyde, at de skal omstrukturere (fyre Hjortebjerg) trænerteamet for at skabe ro på den front, og for at skabe de bedste forudsætninger for træninger og kampe.

                              Alternativet er at fyre Alm.

                              Jeg håber stadig på Jess Thorup som afløseren.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                                Martin Davidsen skriver på X (tidl. Twitter), at han mener, at der sker noget på trænerfronten, samt bekræfter forlydener om at Alm og Hjortebjerg ikke kan sammen. Alms resultater i hele sin OB periode, og især i denne sæson, kombineret med problemer i trænerteamet (var det mon derfor analytikeren sagde op?), tegner et billedet af en træner, der er ved at miste grebet om sit team, hvilket også må gøre det svært, at få holdet til at præstere.

                                OB kan gøre to ting. De kan lade linjen køre ud med Alm og holde på, at vi er samme båd, og vi er alle ansvarlige. Det vil betyde, at de skal omstrukturere (fyre Hjortebjerg) trænerteamet for at skabe ro på den front, og for at skabe de bedste forudsætninger for træninger og kampe.

                                Alternativet er at fyre Alm.

                                Jeg håber stadig på Jess Thorup som afløseren.


                                Det sidste tror jeg, vi er mange der er uenige i.

                                Comment

                                Working...
                                X