Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    Han har stået i spidsen for holdet i 2 kampe - havde du forventet en spillemæssig revolution?

    Alm var på ingen måde hele problemet - og enig med dig så langt at der havde været en let stigende positiv tendens inden pokal nederlaget, hvorfor timingen i fyringen også var vildt underlig set fra min stol.

    Alm skulle have været ud ved landsholdpausen i oktober - eller også skulle de have holdt fast i ham til vinter.

    Men det umuliggjorde den elendige indsats mod Fredericia.

    Syntes SK gør det fint rent kommunikativt. Mht spillet på banen er det stadig for tidligt at vurdere om han er den rigtige. I et længere projekt tror jeg godt han kunne være god - med det korte sigte vi har hvor alt handler om overlevelse - der kan jeg godt have mine tvivl om han er den rigtige type.
    Han har i hvert fald ikke givet den der chokeffekt, som man nogengange ser ved et trænerskifte og det forestiller jeg mig især skyldes, at han i forvejen er et kendt ansigt i ådalen. Om han så har talentet til at vinde spillernes tillid i så høj grad at de finder fornyet tro på sagen er jo et spørgsmål der blafre i vinden. Jeg ville ikke turde tage chancen. Jeg skulle have en stab af rutinerede kræfter i spillertruppen jeg kunne sætte min lid til bakkede SK fuldstændig op, og ville sørge for at resten af truppen fulgte trop. Den slags spillere har vi bare ikke en perlerække af og det kræver i min bog, at man går all-in på at få en trænerkapacitet ind, der kan rive truppen op ved roden og sætte en ny dagsorden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      Han har stået i spidsen for holdet i 2 kampe - havde du forventet en spillemæssig revolution?

      Alm var på ingen måde hele problemet - og enig med dig så langt at der havde været en let stigende positiv tendens inden pokal nederlaget, hvorfor timingen i fyringen også var vildt underlig set fra min stol.

      Alm skulle have været ud ved landsholdpausen i oktober - eller også skulle de have holdt fast i ham til vinter.

      Men det umuliggjorde den elendige indsats mod Fredericia.

      Syntes SK gør det fint rent kommunikativt. Mht spillet på banen er det stadig for tidligt at vurdere om han er den rigtige. I et længere projekt tror jeg godt han kunne være god - med det korte sigte vi har hvor alt handler om overlevelse - der kan jeg godt have mine tvivl om han er den rigtige type.
      Jeg forventer ingen revolution, men jeg så kampen mod Hvidovre hjemme. Det var den ringeste indsats jeg nogensinde har set. Hvis der ikke sker store forbedringer i de 2 sidste kampe turde jeg ikke satse på han kan redde OB.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Jeg forventer ingen revolution, men jeg så kampen mod Hvidovre hjemme. Det var den ringeste indsats jeg nogensinde har set. Hvis der ikke sker store forbedringer i de 2 sidste kampe turde jeg ikke satse på han kan redde OB.
        sådan set helt enig.

        Men hvor finder man lige en Ove P der kan redde vores røv?

        - men vi skal også se noget ageren på transfermarkedet før jeg tør tro på det. En angriber må der simpelthen ind - og også gerne en kant der kan præstere. Og tør man satse på at NM kan holdes skadesfri og tage vb - eller skal man også handle der?

        Comment


          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-slaa-i-bordet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
            har selv lige læst den og hold nu op hvor har den der historie med at træneren ikke har noget at skulle have sagt bare sat sig. Syntes den fortælling fra Alm om at han intet havde at gøre med rekrutering har efterhånden skadet opfattelsen af OB.

            Fortællingen om at det selvf er sportsdirektør og chef scout der finder spillere - men at træneren så i det mindste også er med inde over - den bliver lidt glemt.

            Selvfølgelig skal en træner tages med på råd. Men omvendt skal det heller ikke være ham der styre hele transferdelen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              har selv lige læst den og hold nu op hvor har den der historie med at træneren ikke har noget at skulle have sagt bare sat sig. Syntes den fortælling fra Alm om at han intet havde at gøre med rekrutering har efterhånden skadet opfattelsen af OB.

              Fortællingen om at det selvf er sportsdirektør og chef scout der finder spillere - men at træneren så i det mindste også er med inde over - den bliver lidt glemt.

              Selvfølgelig skal en træner tages med på råd. Men omvendt skal det heller ikke være ham der styre hele transferdelen
              Det er også en decideret forkert historie som JC fortæller den. Alm købte ikke ind på præmissen om at BW skulle bestemme alt, da han blev hentet. BW var endnu ikke i klubben, da Alm blev hentet og det er Alms eget princip, at han ikke vil være inde over rekrutteringen. BW har mig bekendt aldrig givet udtryk for, at det er et krav for en cheftræner, han har under sig. Men den forvanskning er på en eller anden måde blevet en fast del af det krisenarrativ, der bliver fortalt
              om OB.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Det er også en decideret forkert historie som JC fortæller den. Alm købte ikke ind på præmissen om at BW skulle bestemme alt, da han blev hentet. BW var endnu ikke i klubben, da Alm blev hentet og det er Alms eget princip, at han ikke vil være inde over rekrutteringen. BW har mig bekendt aldrig givet udtryk for, at det er et krav for en cheftræner, han har under sig. Men den forvanskning er på en eller anden måde blevet en fast del af det krisenarrativ, der bliver fortalt
                om OB.
                præcis. Det er ihvertfald heller ikke mit indtryk at BW kun vil have en ny træner der har den samme tilgang.

                - men det har nok bare hængt ved - fordi det er så usædvanligt at en træner ikke har/vil have noget med det at gøre - så nu er det blevet til at sådan SKAL en ny træner være.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Det er også en decideret forkert historie som JC fortæller den. Alm købte ikke ind på præmissen om at BW skulle bestemme alt, da han blev hentet. BW var endnu ikke i klubben, da Alm blev hentet og det er Alms eget princip, at han ikke vil være inde over rekrutteringen. BW har mig bekendt aldrig givet udtryk for, at det er et krav for en cheftræner, han har under sig. Men den forvanskning er på en eller anden måde blevet en fast del af det krisenarrativ, der bliver fortalt
                  om OB.
                  men nu bør det være overstået med den snak, BW sagde selv i interview inden dagens kamp at en ny træner skulle være mere involveret.

                  Comment


                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lms-naeste-job
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Undskyld hvis der har været linket. Synes det lyder spændende med træneransættelse vs. strategi vs. Spillestil vs. Spillerkøb i dette BW interview.
                      Man ryster posen - det var fandme også på tide.
                      https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...0FZOB99Oj282ck

                      Comment


                        åh nej ikke guld glen...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          åh nej ikke guld glen...
                          fortællingen om Glen er jo at han gerne vil involveres i hele klubben inkl. akademidelen, og have indflydelse på transfers. Han er ikke bleg for at sige sin mening både på tv og i fht. bestyrelser/sportsudvalg. Egentlig passer det det jo "som fod i hose" i vores klub.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            åh nej ikke guld glen...
                            Ud over de fleste af dem ved at vi spiller i striber, så er det jo ikke den store viden, de såkaldte eksperter har om OB. De kunne få samme træfsikkerhed ved at spørge Uffe Elbæk og Janni Ree
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              fortællingen om Glen er jo at han gerne vil involveres i hele klubben inkl. akademidelen, og have indflydelse på transfers. Han er ikke bleg for at sige sin mening både på tv og i fht. bestyrelser/sportsudvalg. Egentlig passer det det jo "som fod i hose" i vores klub.
                              jeg kan bare ikke særlig godt li' manden

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                jeg kan bare ikke særlig godt li' manden
                                Jeg synes, han gjorde et rigtigt fint indtryk i Onside

                                Desuden foretrækker jeg en træner med kant/skiller vandene/har sine meningers mod end en filosofisk grå træner, som ikke stiller krav/vil have medindflydelse på trupsammensætningen.
                                Last edited by Online; 28-11-2023, 10:33.

                                Comment

                                Working...
                                X