Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg vil også tro at vi ihærdigt prøver at få en anden løsning end Krogh. Wesstrøm tror jeg taler Krogh op, fordi timeglasset løber og der ikke er nogen af de foretrukne kandidater man er nået til enighed omkring endnu. Det kan derfor sagtens ende med vi ender med Krogh, men det bliver mere på bekostning af end fordi han er den foretrukne. Med mindre vi præsentere ham på sæsonkortholdermødet i morgen, så tror jeg det er scenariet. Jeg vil dog også anerkende SK for virkelig at række ud efter det, så det er ikke utænkeligt han bliver præsenteret som følge af han har blæst BW bagover. Jeg tror bare mest på at han vil gå langt for at lokke nogen af de ledige bundrutinerede og profilerede danske trænere til, som er der netop nu. Det er jo lidt enestående at man har to danske mestertræner samt David Nielsen rendende på kødmarkedet ved vintertid, hvor de har de bedste forudsætninger til at skrue på nogen knapper med en lang opstart. Det bør man række ud efter når vi i den grad flirter med nedrykningsstregen uden spillet på banen i det store hele har været til mere.
    Det tror ikke vil ske. OB meldte ud i dag at Jimmi Nagels opgaver "omhandler transfers og rekruttering af både spillere, trænere og øvrig stab til førsteholdet". Og Jimmi tiltræder først den 1. Januar. Ville være en mærkelig start at udmelde der som hans opgaver og træffe den meget vigtige beslutning om cheftræneren uden at have ham med.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Syntes det er en billig baggrund. Uafgjort mod svingende Lyngby.
    Nederlag hjemme til rækkens klart ringeste hold, endda det ringeste hold i mange år.
    Grim sejr, men dog en sejr over Randers i frit fald.
    Uafgjort hjemme mod FCN.

    Et pointsnit på 1,25 mod ikke særlig prangende modstandere.
    Jeg vil også tro at vi ihærdigt prøver at få en anden løsning end Krogh. Wesstrøm tror jeg taler Krogh op, fordi timeglasset løber og der ikke er nogen af de foretrukne kandidater man er nået til enighed omkring endnu. Det kan derfor sagtens ende med vi ender med Krogh, men det bliver mere på bekostning af end fordi han er den foretrukne. Med mindre vi præsentere ham på sæsonkortholdermødet i morgen, så tror jeg det er scenariet. Jeg vil dog også anerkende SK for virkelig at række ud efter det, så det er ikke utænkeligt han bliver præsenteret som følge af han har blæst BW bagover. Jeg tror bare mest på at han vil gå langt for at lokke nogen af de ledige bundrutinerede og profilerede danske trænere til, som er der netop nu. Det er jo lidt enestående at man har to danske mestertræner samt David Nielsen rendende på kødmarkedet ved vintertid, hvor de har de bedste forudsætninger til at skrue på nogen knapper med en lang opstart. Det bør man række ud efter når vi i den grad flirter med nedrykningsstregen uden spillet på banen i det store hele har været til mere.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    https://obstemmer.dk/tirsdagsanalyse...d3VDxUQun9st9o

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Kan det hus være udlejet? Jeg har ret stor tillid til det jeg har, måske der bor nogen der ikke lige kunne hældes ud.
    Det kan selvfølgelig sagtens være lejet ud.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Han købte hus i Odense i 2020 ;-)

    Han har fået et okay plaster på såret i form af CHL, nogle af kampene som anfører, når nu han ikke fik lov at spille med i nedrykningskampen i OB.
    Kan det hus være udlejet? Jeg har ret stor tillid til det jeg har, måske der bor nogen der ikke lige kunne hældes ud.
    Last edited by jojo; 05-12-2023, 21:01.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Aner det ikke....., måske han selv har gjort noget klar siden. men det ved jeg intet om.
    Han købte hus i Odense i 2020 ;-)

    Han har fået et okay plaster på såret i form af CHL, nogle af kampene som anfører, når nu han ikke fik lov at spille med i nedrykningskampen i OB.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Lol - det er så vildt med de her røverhistorier. Falk har habil bolig i Odense - og har haft det længe.
    Såfremt det er tilfældet, så giver det ikke meget mening. Må indrømme, at jeg tror mere på det jeg har end dig, det kan vel være lejet ud?
    Last edited by jojo; 05-12-2023, 21:03.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Jeg ved ikke hvad de beslutter, Søren Krogh har i mine øjne gjort det hamrende godt, personligt kan jeg bare godt lide den måde han har fået samlet stumperne på, på meget kort tid. Ville egentlig bare dele den viden jeg har om, at det ikke er alt hvad pressen og Stig Tøfting siger, der er virkeligheden.
    Syntes det er en billig baggrund. Uafgjort mod svingende Lyngby.
    Nederlag hjemme til rækkens klart ringeste hold, endda det ringeste hold i mange år.
    Grim sejr, men dog en sejr over Randers i frit fald.
    Uafgjort hjemme mod FCN.

    Et pointsnit på 1,25 mod ikke særlig prangende modstandere.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Jeg kan til den tilføje, at der var gjort bolig klar til Falk, så langt var man, men det var FCK der ikke ville lade ham gå, hvilket klart også var det rigtige. OB og Falk var enige.Jeg er meget tilfreds med de informationer jeg får. Lad os se hvordan det ser ud 1. januar, men de vibes der er om, at Niels Frederiksen har afvist OB er usande.
    Lol - det er så vildt med de her røverhistorier. Falk har habil bolig i Odense - og har haft det længe.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvorfor skulle OB have en bolig klar, når han allerede har én ?
    Aner det ikke....., måske han selv har gjort noget klar siden. men det ved jeg intet om.
    Last edited by jojo; 05-12-2023, 20:06.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Så din mavefornemmelse er Niels F?
    Jeg ved ikke hvad de beslutter, Søren Krogh har i mine øjne gjort det hamrende godt, personligt kan jeg bare godt lide den måde han har fået samlet stumperne på, på meget kort tid. Ville egentlig bare dele den viden jeg har om, at det ikke er alt hvad pressen og Stig Tøfting siger, der er virkeligheden.
    Last edited by jojo; 05-12-2023, 20:09.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Jeg kan til den tilføje, at der var gjort bolig klar til Falk, så langt var man, men det var FCK der ikke ville lade ham gå, hvilket klart også var det rigtige. OB og Falk var enige.Jeg er meget tilfreds med de informationer jeg får. Lad os se hvordan det ser ud 1. januar, men de vibes der er om, at Niels Frederiksen har afvist OB er usande.
    Så din mavefornemmelse er Niels F?

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Jeg kan til den tilføje, at der var gjort bolig klar til Falk, så langt var man, men det var FCK der ikke ville lade ham gå, hvilket klart også var det rigtige. OB og Falk var enige.Jeg er meget tilfreds med de informationer jeg får. Lad os se hvordan det ser ud 1. januar, men de vibes der er om, at Niels Frederiksen har afvist OB er usande.
    Hvorfor skulle OB have en bolig klar, når han allerede har én ?

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Har du det fra de samme kilder som der sagde Falk tilbage til OB

    Ej sjov til side det kunne være spændnede - men tror nu mest på Søren fortsætter, og vil blive overrasket hvis Niels står i Odense.

    Men håber du får ret.
    Jeg kan til den tilføje, at der var gjort bolig klar til Falk, så langt var man, men det var FCK der ikke ville lade ham gå, hvilket klart også var det rigtige. OB og Falk var enige.Jeg er meget tilfreds med de informationer jeg får. Lad os se hvordan det ser ud 1. januar, men de vibes der er om, at Niels Frederiksen har afvist OB er usande.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Jeg vil lige støtte op. Falk kunne også ifølge mine kilder have været retur i OB, hvis Thorborg havde villet betale prisen.
    Okay, fair nok - det var nu også kun ment i sjov

    Leave a comment:

Working...
X