Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Der skulle have været kontakt mellem OB og Bo Hs bagland, men det bliver vidst ikke til noget.

    Thorborg og Bjørn, står i front, for at finde den rette kandidat.

    Kommer fra BTs podcast fra idag​
    Det lyder godt nok helt vildt hvis det passer. Det viser (hvis det passer) at man trods alt sigter højt, når der skal rekruteres en ny træner.
    Man kan kun gætte på hvad Bo tjener i Schweiz, men det er nok ikke småpenge.
    Det kilder bare alle de rigtige steder

    Leave a comment:


  • JrEwing
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    "Man har et standpunkt til man tager et nyt" citat J.O. Kragh .. jeg tror gerne de vil kapre Bo H., men han har jo selv sagt til medierne at han gerne vil OB, men det er ikke tiden endnu. Han har/får helt sikkert også gode tilbud fra attraktive ligaer, med den succes han har haft i Schweich.
    Og mener han sagde at han også vil være et sted, hvor der kan vindes noget, det er vidst en af grundende til han ikke har forlænget, hvor han er nu, det var i Offside jeg hørte det.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Der skulle have været kontakt mellem OB og Bo Hs bagland, men det bliver vidst ikke til noget.

    Thorborg og Bjørn, står i front, for at finde den rette kandidat.

    Kommer fra BTs podcast fra idag​
    "Man har et standpunkt til man tager et nyt" citat J.O. Kragh .. jeg tror gerne de vil kapre Bo H., men han har jo selv sagt til medierne at han gerne vil OB, men det er ikke tiden endnu. Han har/får helt sikkert også gode tilbud fra attraktive ligaer, med den succes han har haft i Schweich.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Der skulle have været kontakt mellem OB og Bo Hs bagland, men det bliver vidst ikke til noget.

    Thorborg og Bjørn, står i front, for at finde den rette kandidat.

    Kommer fra BTs podcast fra idag​

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Fint interview med en som har været nævnt her

    https://www.skysports.com/football/n...learn-in-books
    Håber ikke det er den vej vi kigger. Af realistiske rænere håber jeg på David Nielsen. Kan godt lide hans no bullshit attitude.
    David Nielsen er garanti for noget vildskab på banen, og det mangler vi virkelig. Kald det bare gammelt OB dna.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Undre mig at der ikke har været et rygte endnu..

    Nogle som har hørt noget fra deres vandrører?
    BW havde endnu ikke tid at skrive en jobannonce for jobindex fordi han er stadig ved at sortere de flere hundrede ansøgninger de fik i hensigt af chef-scout-stillingen og han skal klare det ja uden Fifi nu...;-)

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Undre mig at der ikke har været et rygte endnu..

    Nogle som har hørt noget fra deres vandrører?
    mon ikke de er i gang...er selv spændt på hvad retning i går i.

    - Men lige pt håber jeg da vandrørene holder tæt til vinterferien starter. Tænker ikke vi har brug for alt for meget mere støj uden for banen.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Undre mig at der ikke har været et rygte endnu..

    Nogle som har hørt noget fra deres vandrører?

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Fint interview med en som har været nævnt her

    https://www.skysports.com/football/n...learn-in-books

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Meget sødt at Jaap Stam synes Danmark er et smukt og dejligt land, men det vi har behov for i vores nuværende situation og også på den lange bane er en træner der kender superligaen og som kan gå ind og køre en spillestil som passer til den trup vi har, suppleret med 3-4 nøglespillere som kan forstærke det spil og udtryk træneren mener skal til for at redde os fra nedrykning. 100% mere Trybull og Köhler-style og 0%Mucolli

    Leave a comment:


  • andreaslange
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    Er du sikker på at han ikke vil kunne klare presset? Han er da også en jeg har på listen men, ja, noget nede. Men ingen trænere har gjort det godt i nyere tid - altså i OB (Kent Nielsen f.eks) og det kan da godt skræmme mange - med mindre de får en rigtig god og dyr kontrakt.
    Jeg kan ikke være sikker på han ikke kan klare presset. Ved det ikke, men ved David Nielsen kan klare presset. Han har været i AGF der er sammenlignelige.
    Vil ikke mene det er tid til at satse på en uerfaren træner.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Det kunne selvfølgelig være fedt med sådan et navn i superligaen, men tror det er for risikabelt.
    Jeg håber man går med en David Nielsen der kender ligaen. Kan ikke rigtig se andre danskere gøre det der kræves i OB.
    Christian Lønstrup er også spændende nok, men tror ikke han er klar til et job i en stor klub som OB, med det pres der følger med.
    Er du sikker på at han ikke vil kunne klare presset? Han er da også en jeg har på listen men, ja, noget nede. Men ingen trænere har gjort det godt i nyere tid - altså i OB (Kent Nielsen f.eks) og det kan da godt skræmme mange - med mindre de får en rigtig god og dyr kontrakt.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Måske Jaap Stam kunne blive vores nye træner

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub
    Det kunne selvfølgelig være fedt med sådan et navn i superligaen, men tror det er for risikabelt.
    Jeg håber man går med en David Nielsen der kender ligaen. Kan ikke rigtig se andre danskere gøre det der kræves i OB.
    Christian Lønstrup er også spændende nok, men tror ikke han er klar til et job i en stor klub som OB, med det pres der følger med.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Vi må jo alt andet lige have en god forbindelse til Holland med spillere der er røget ind og ud igennem flere år. Han er også et lidt ubeskrevet blad trænermæssigt, i hvert fald i Danmark, så det harmonere meget godt ift. transferstrategien i sommers.
    Jeg håber dog mest på en dansker med lidt meritter i bagagen, der ikke hedder Glen til fornavn.
    Dem har vi jo mange af, som hungrer efter et job i Ådalen

    Leave a comment:

Working...
X