Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Problemet er vel, at han pga løn nærmest skal have free transfer. Vil Niels det?
Men en dyr og utilfreds spiller med dårlig attitude er gift for en trup. Det må så koste at få ham skibet videre.
- Likes 1
Comment
-
Hvad angår Kadrii, så kom han jo sådan set tilbage og gjorde det pænt okay. Scorede 6 mål i de sidste 8 kampe sidste forår, og startede også fint ud i denne sæson. Der var lidt en status af frelser.
Hvordan han er gået fra at være topscorer i den periode for et lille år siden, og så til at være helt nede i kælderen og ude nu, er sgu lidt underligt.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHvad angår Kadrii, så kom han jo sådan set tilbage og gjorde det pænt okay. Scorede 6 mål i de sidste 8 kampe sidste forår, og startede også fint ud i denne sæson. Der var lidt en status af frelser.
Hvordan han er gået fra at være topscorer i den periode for et lille år siden, og så til at være helt nede i kælderen og ude nu, er sgu lidt underligt.
kan han blomstre og blive vores stjerne igen? Jeg tvivler stærkt og holder så meget af samle BK, så han skal have lov til at skifte.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Måske frustration over manglede evner, selv venstreskøjten er efterhånden på niveau med min. Det har sat sig i manglende selvtillid, men når det er sagt så var han styrke især træfsikkerhed og fart. Når farten er væk, så er han ikke længere en klassespiller og når selvtilliden gør at hans skud er ringe, så….
kan han blomstre og blive vores stjerne igen? Jeg tvivler stærkt og holder så meget af samle BK, så han skal have lov til at skifte.
Enig, jeg ser også det kapitel som slut, og det bør være høj prioritet at han kommer videre til sommer.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Det er (selvfølgelig) helt fair, at niveauet er dalet. Det er jo naturligt i den alder. Jeg forstår også godt, hvis gnisten er væk og en mæthed har meldt sig.
Det er bare ikke godt for kulturen i en trup.
Og hvad jeg ikke kan acceptere, det er den elendige attitude ved udskiftninger og det at han lunter rundt på banen. Det må der ikke være plads til. Og han fik al for lang snor.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDet er (selvfølgelig) helt fair, at niveauet er dalet. Det er jo naturligt i den alder. Jeg forstår også godt, hvis gnisten er væk og en mæthed har meldt sig.
Det er bare ikke godt for kulturen i en trup.
Og hvad jeg ikke kan acceptere, det er den elendige attitude ved udskiftninger og det at han lunter rundt på banen. Det må der ikke være plads til. Og han fik al for lang snor.
- Likes 3
Comment
-
U19 tager 3. sejr på stribe efter mål dybt inde i overtiden igen
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stribe...e-i-overtiden/
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlægOg U17 slog Lyngby 5-2 med 3 mål af Elias Hansborg-Sørensen
Vildt godt U17 hold vi har. 9 sejre i træk og ligger stadig nr 1. Fck har dog spillet 3 kampe færre og overhaler os nok. Men det kunne godt ligne medaljer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
22 sæsonmål af Elias. Jeg er helt sikker på at man snart skal sikre ham på en SL kontrakt. Ellers er han her ikke ret længe
Vildt godt U17 hold vi har. 9 sejre i træk og ligger stadig nr 1. Fck har dog spillet 3 kampe færre og overhaler os nok. Men det kunne godt ligne medaljer
- Likes 2
Comment
-
Vi sælger åbenbart ung forsvarstalent til udenlandsk klub;
https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...uRe9eP8qA&s=19"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægVi sælger åbenbart ung forsvarstalent til udenlandsk klub;
https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...uRe9eP8qA&s=19
Comment
Comment