Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg kan ikke, men synes det ville være rigtig fint, hvis den vej gik via os i et par år. Ham ind, Skjelvik ud, så kan Grubbe og King kæmpe om pladsen mens Brems får et lejeophold.
    Grubbe er højreback så vidt jeg husker fra dengang

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Grubbe er højreback så vidt jeg husker fra dengang
      Hov, der har du da ret i. Ved ikke, hvorfor jeg havde fået ham placeret på venstresiden i mit hoved. Så er han jo nok mindre relevant for os.

      Comment


        Jeg ser ikke Østrøm som back, så i den forstand kunne Grubbe da godt være interessant som reserve for NM. RJL tæller jeg knap som OB-spiller længere. Synd, at det er gået sådan.

        Men det er svært at sige noget om, hvordan Grubbe har udviklet sig de sidste 3 år, og det kan være, han slet ikke er relevant.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Hov, der har du da ret i. Ved ikke, hvorfor jeg havde fået ham placeret på venstresiden i mit hoved. Så er han jo nok mindre relevant for os.
          Nej det er han nok ikke. Men ville da gerne se ham på en 1 årig kontrakt for at se om der kunne være en fremtid i det

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Jeg ser ikke Østrøm som back, så i den forstand kunne Grubbe da godt være interessant som reserve for NM. RJL tæller jeg knap som OB-spiller længere. Synd, at det er gået sådan.

            Men det er svært at sige noget om, hvordan Grubbe har udviklet sig de sidste 3 år, og det kan være, han slet ikke er relevant.
            Kunne klart være en mulighed da vi ikke har nogen stående klar på akademiet. Men hvis vi skal rykke klubben kunne det også være en plads hvor der skulle forstærkes/konkurrence

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Jeg ser ikke Østrøm som back, så i den forstand kunne Grubbe da godt være interessant som reserve for NM. RJL tæller jeg knap som OB-spiller længere. Synd, at det er gået sådan.

              Men det er svært at sige noget om, hvordan Grubbe har udviklet sig de sidste 3 år, og det kan være, han slet ikke er relevant.
              Tænkte også tanken, men forestiller mig ikke, han er interesseret i en ren reserveposition - det er ikke mange kampe, Nico ikke har spillet i år. På den anden back ville der formentlig være mere reel konkurrence om pladsen. Det er selvfølgelig svært at vide, hvordan han har udviklet sig, men mon ikke han skal et sted hen, hvor han kan få noget spilletid eller hvor der er en klar vej til spilletid indenfor kort tid? En bundklub i Holland eller Belgien, 2. bundesliga, den østrigske bundesliga eller noget i den stil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Øhm, jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at der i Jakob Breum "er potentiale til en spiller som kan gøre sig gældende bare i superligaen, eller endnu bedre som kan sendes ud i Europa til en større adresse". Jeg synes i den grad også Max Fenger gør sig gældende i superligaen. Frøkjær har bestemt også gjort det til tider, selvom der rigtignok er for langt mellem snapsene og for lavt et bundniveau.
                Breum ser spændende ud, og jeg håber at han bliver en stor profil for os, inden han søger ud. Men der skal stabilitet, og mange chancer til før vi kan se om han bliver endnu en spiller som så spændende ud men aldrig blev til mere end nogle gode kampe i ny og næ.

                Max Fenger er også en super spændende, og nyder heldigvis godt af Kadrii’s deroute. Ligesom med Breum er der håb om at han kan gøre sig gældende i ligaen.

                Frø ligner mere og mere en spiller som ikke har mentaliteten til at udfolde det talent som vi har set i glimt.

                Det vil være en fantastisk glæde hvis en af dem tager steppet fra spændende spiller med glimt af superligaklasse, til ubestridt fast mand i start 11’eren med glimt af landsholdsklasse, med højere bundniveau og interesse fra større klubber og transfer over 10-15 mill klassen.

                Men vi skal selvfølgelig også holde os for øje at det er svært at udvikle spillere i OB, og give fem den tid og ro til at få en masse kampe, fordi der er en ledelse som hvert eneste år lægger et unødigt og urealistisk pres på trup og trænet ved at melde deres top 6 ambition ud, uden at bakke det op af rutinerede kvalitets spillere.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Breum ser spændende ud, og jeg håber at han bliver en stor profil for os, inden han søger ud. Men der skal stabilitet, og mange chancer til før vi kan se om han bliver endnu en spiller som så spændende ud men aldrig blev til mere end nogle gode kampe i ny og næ.

                  Max Fenger er også en super spændende, og nyder heldigvis godt af Kadrii’s deroute. Ligesom med Breum er der håb om at han kan gøre sig gældende i ligaen.

                  Frø ligner mere og mere en spiller som ikke har mentaliteten til at udfolde det talent som vi har set i glimt.

                  Det vil være en fantastisk glæde hvis en af dem tager steppet fra spændende spiller med glimt af superligaklasse, til ubestridt fast mand i start 11’eren med glimt af landsholdsklasse, med højere bundniveau og interesse fra større klubber og transfer over 10-15 mill klassen.

                  Men vi skal selvfølgelig også holde os for øje at det er svært at udvikle spillere i OB, og give fem den tid og ro til at få en masse kampe, fordi der er en ledelse som hvert eneste år lægger et unødigt og urealistisk pres på trup og trænet ved at melde deres top 6 ambition ud, uden at bakke det op af rutinerede kvalitets spillere.
                  Fair nok, men det er så også lidt noget andet end at være en spiller "der kan gøre sig gældende bare i superligaen". Det mener jeg jo sådan set allerede Breum og Fenger har, ligesom Frø bestemt også har gjort det i sine gode perioder. Men er helt med på at vi savner dem, der har brudt igennem og er blevet decideret profiler kontinuerligt. Jeg synes dog Fenger lægger på, og han nærmer sig vel også en ret pæn måltotal, hvis han får scoret en 2-4 mål i de resterende kampe. Næste år kunne godt blive hans helt store gennembrud. Breum er jeg (næsten) ikke i tvivl om, nok skal være en profil og et stort salg indenfor et par år.

                  Comment


                    Fyens skriver om rekordsalg, men hvor meget kom vel ind der?
                    https://fyens.dk/artikel/rekordsalg-...d-i-verden?rss
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Fyens skriver om rekordsalg, men hvor meget kom vel ind der?
                      https://fyens.dk/artikel/rekordsalg-...d-i-verden?rss
                      Hvad var den hidtidige rekord?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Hvad var den hidtidige rekord?
                        Det ved ikke. Grubbe-salg? Ellers solgte vi Mathias Jørgensen vel ret dyrt til Red Bull men det tæller vel ikke som akademi-sslg fordi han var allerede førsteholdsspiller.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          I følge transfermarkt.de fik vi 500000 Euro for Grubbe. Men om det er korrekt?
                          https://www.transfermarkt.de/gustav-...spieler/610406
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Det ved ikke. Grubbe-salg? Ellers solgte vi Mathias Jørgensen vel ret dyrt til Red Bull men det tæller vel ikke som akademi-sslg fordi han var allerede førsteholdsspiller.
                            Ved man om Eriksen tæller med eller skal han udelades, fordi han er fra gamle dage og vi skal italesætte en rekord? Ham fik vi så vidt jeg husker 10-12 mio for.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Ved man om Eriksen tæller med eller skal han udelades, fordi han er fra gamle dage og vi skal italesætte en rekord? Ham fik vi så vidt jeg husker 10-12 mio for.
                              Jeg mener at huske det var 8-10 vi fik for Eriksen, og senere solgte en klausul for 3-4 mill.
                              Men tæller Eriksen med, for han er jo fra tiden før akademiet?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Hvordan kan man overhovedet skrive om rekord salg når det drejer sig om et dobbelt salg??
                                Er det ikke at blande æbler og Franske Hotdogs sammen?

                                Comment

                                Working...
                                X