Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    BK har ikke niveauet. Ej heller den rette attitude. Havde han sidstnævnte, ville han være en fin trupspiller.

    Dyre, gamle spillere uden niveau og med sløj attitude skal ikke være i klubben.

    Lad os håbe på en sommerexit.
    Problemet er vel, at han pga løn nærmest skal have free transfer. Vil Niels det?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Problemet er vel, at han pga løn nærmest skal have free transfer. Vil Niels det?
      Og det er et stort problem. Man må håbe, at klubben lærer af det. Man skal ikke hente gamle profiler, blot fordi de er gamle profiler. Man skal lave en reel analyse af, om de passer ind i klubbens system. BK er åbenlyst ikke et fit i en 4-3-3-model, og så skulle man nok have givet det en tanke, at han ikke var god nok til spilletid i en fuldstændig ligegyldig liga.

      Men en dyr og utilfreds spiller med dårlig attitude er gift for en trup. Det må så koste at få ham skibet videre.

      Comment


        Hvad angår Kadrii, så kom han jo sådan set tilbage og gjorde det pænt okay. Scorede 6 mål i de sidste 8 kampe sidste forår, og startede også fint ud i denne sæson. Der var lidt en status af frelser.
        Hvordan han er gået fra at være topscorer i den periode for et lille år siden, og så til at være helt nede i kælderen og ude nu, er sgu lidt underligt.
        ​​​
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Hvad angår Kadrii, så kom han jo sådan set tilbage og gjorde det pænt okay. Scorede 6 mål i de sidste 8 kampe sidste forår, og startede også fint ud i denne sæson. Der var lidt en status af frelser.
          Hvordan han er gået fra at være topscorer i den periode for et lille år siden, og så til at være helt nede i kælderen og ude nu, er sgu lidt underligt.
          ​​​
          Måske frustration over manglede evner, selv venstreskøjten er efterhånden på niveau med min. Det har sat sig i manglende selvtillid, men når det er sagt så var han styrke især træfsikkerhed og fart. Når farten er væk, så er han ikke længere en klassespiller og når selvtilliden gør at hans skud er ringe, så….
          kan han blomstre og blive vores stjerne igen? Jeg tvivler stærkt og holder så meget af samle BK, så han skal have lov til at skifte.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Måske frustration over manglede evner, selv venstreskøjten er efterhånden på niveau med min. Det har sat sig i manglende selvtillid, men når det er sagt så var han styrke især træfsikkerhed og fart. Når farten er væk, så er han ikke længere en klassespiller og når selvtilliden gør at hans skud er ringe, så….
            kan han blomstre og blive vores stjerne igen? Jeg tvivler stærkt og holder så meget af samle BK, så han skal have lov til at skifte.
            Ja, gnisten er i hvert fald forsvundet.
            Enig, jeg ser også det kapitel som slut, og det bør være høj prioritet at han kommer videre til sommer.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Det er (selvfølgelig) helt fair, at niveauet er dalet. Det er jo naturligt i den alder. Jeg forstår også godt, hvis gnisten er væk og en mæthed har meldt sig.

              Det er bare ikke godt for kulturen i en trup.

              Og hvad jeg ikke kan acceptere, det er den elendige attitude ved udskiftninger og det at han lunter rundt på banen. Det må der ikke være plads til. Og han fik al for lang snor.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Det er (selvfølgelig) helt fair, at niveauet er dalet. Det er jo naturligt i den alder. Jeg forstår også godt, hvis gnisten er væk og en mæthed har meldt sig.

                Det er bare ikke godt for kulturen i en trup.

                Og hvad jeg ikke kan acceptere, det er den elendige attitude ved udskiftninger og det at han lunter rundt på banen. Det må der ikke være plads til. Og han fik al for lang snor.
                Hvis han var kulturbære, og heppede vildt på holdet, samt bidrog med at give erfaring videre, så kunne han fint blive. Men som han optræder nu, så må vi desværre sige farvel.

                Comment


                  Hold nu kæft nogle delitanter
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    U19 tager 3. sejr på stribe efter mål dybt inde i overtiden igen

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stribe...e-i-overtiden/

                    Comment


                      Og U17 slog Lyngby 5-2 med 3 mål af Elias Hansborg-Sørensen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                        Og U17 slog Lyngby 5-2 med 3 mål af Elias Hansborg-Sørensen
                        22 sæsonmål af Elias. Jeg er helt sikker på at man snart skal sikre ham på en SL kontrakt. Ellers er han her ikke ret længe

                        Vildt godt U17 hold vi har. 9 sejre i træk og ligger stadig nr 1. Fck har dog spillet 3 kampe færre og overhaler os nok. Men det kunne godt ligne medaljer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          22 sæsonmål af Elias. Jeg er helt sikker på at man snart skal sikre ham på en SL kontrakt. Ellers er han her ikke ret længe

                          Vildt godt U17 hold vi har. 9 sejre i træk og ligger stadig nr 1. Fck har dog spillet 3 kampe færre og overhaler os nok. Men det kunne godt ligne medaljer
                          Og alle tre hold fra u15 til u19 er i top4 i deres respektive ligaer. Resultater er langtfra alt på det niveau, men alt andet lige noget, det havde været svært at forestille sig for 4-5 år siden.

                          Comment


                            Vi sælger åbenbart ung forsvarstalent til udenlandsk klub;
                            https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...uRe9eP8qA&s=19
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Vi sælger åbenbart ung forsvarstalent til udenlandsk klub;
                              https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...uRe9eP8qA&s=19
                              Måske en midtbanespiller også :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Måske en midtbanespiller også :)
                                Håber bare for alt i verden vi kan holde på Slotsager og Hansborg

                                Comment

                                Working...
                                X