Jeg bliver i så godt humør, når Tonny åbner munden. Jeg synes, det er skide godt, hver gang i har Tonny i snak. Han siger nogle ret spændende ting. Hvor ville det være fedt, hvis det var ham, der skulle forklare og fortælle noget oftere.
Og så vil jeg absolut give ret i, at det mister lidt af charmen, hvis man IKKE ser det her på video. Tak for et fedt interview!
Hold fast han er behageligt at høre på.
Tak for et godt interview
Fin artikel om THs forlængelse med OB: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-droem-klubben
Den her er klasse:
"Når jeg på et tidspunkt ikke kan mere, kan det være, jeg kan være en af de to muppets, der kan fortælle lidt om, hvordan jeg synes, fodbolden skal være, hvis jeg ikke lige synes, det går, som det skal, siger Tonny Hermansen og slår over i et grin."
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Ikke overraskende: der er bare Høgh'ens gener som er del af klubben!
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
"Det er sjældent, vi ønsker vores akademispillere tillykke med fødselsdagen, men lige i dag gør vi gerne en undtagelse og ønsker Jakob Breum stort tillykke med de 18 år! " skriver OBs facebook-side. Mon ikke det roligt kan tolkes derhen, at der bliver offentliggjort en kontrakt meget, meget snart?
"Det er sjældent, vi ønsker vores akademispillere tillykke med fødselsdagen, men lige i dag gør vi gerne en undtagelse og ønsker Jakob Breum stort tillykke med de 18 år! " skriver OBs facebook-side. Mon ikke det roligt kan tolkes derhen, at der bliver offentliggjort en kontrakt meget, meget snart?
U19 spiller 2-2 og Breum scorer
U17 vinder 4-2 og den næste kommende stjerne fra Akademiet Tobias Slotsager scorer hattrick. Han er altså midtforsvarer og kun 15 år!!
U15 vinder 2-1 og fører nu rækken(indtil FCN måske får point)
Tobias Slotsager kunne godt være en der ryger til udlandet i 2022. Han skulle være rigtig rigtig god
U17 vinder 4-2 og den næste kommende stjerne fra Akademiet Tobias Slotsager scorer hattrick. Han er altså midtforsvarer og kun 15 år!!
Tobias Slotsager kunne godt være en der ryger til udlandet i 2022. Han skulle være rigtig rigtig god
Han slotsager er meget spændende er der nogen der ved om kampene kan streames?
Syntes ikke vi ser/hører den store hype om vores U19 hold fra OB. Der har næsten været total radiotavshed siden de vandt mesterskabet.
Hvor er alle spilleminutterne og hvordan står det til med den vilde interesse udefra for de store talenter?
Syntes ikke vi ser/hører den store hype om vores U19 hold fra OB. Der har næsten været total radiotavshed siden de vandt mesterskabet.
Hvor er alle spilleminutterne og hvordan står det til med den vilde interesse udefra for de store talenter?
Comment