Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Khemdee har bare en fantastisk indstilling. Hvad ville der være fedt hvis han får gennembruddet i Superligaen. Der er sådan stenhårde fyre som kan gøre os til en klub igen modstanderer frygter at møde på banen fordi de ved at det vil koste.
    Hans indstilling er god ja, men hans niveau er ikke i nærheden. Jeg var nede og se kampen, og han var klart en af banens ringeste, Brøndby har 2 helt reelle friløbere og et par andre kæmpechancer, og det er kun uskarphed fra Brøndby og Magnus Nielsens høje niveau der gør, at de kan holde den uafgjort indtil sidste minut. Hans beslutninger med bolden var også alt andet end sikre. Han lignede på ingen måde en spiller der er tæt på Superligaen eller som skulle være ældre og mere erfaren end de andre, hvilket han jo ellers er.

    Til gengæld var det en rigtigt stærk holdpræstation, den centrale midtbane stod rigtigt stærkt i billedet og vandt også den del af kampen især i 2. halvleg, som jeg så det, Hornemann og Augustinus viste også prøver på nogle rigtigt spændende ting, selvom der skal arbejdes med attituden hos dem begge og Luca fyldte igen rigtigt godt i front med sin fysik. Og Magnus Nielsen ligner igen bare den næste keeper i rækken, ham forventer jeg at se i Superligaen en dag.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Hans indstilling er god ja, men hans niveau er ikke i nærheden. Jeg var nede og se kampen, og han var klart en af banens ringeste, Brøndby har 2 helt reelle friløbere og et par andre kæmpechancer, og det er kun uskarphed fra Brøndby og Magnus Nielsens høje niveau der gør, at de kan holde den uafgjort indtil sidste minut. Hans beslutninger med bolden var også alt andet end sikre. Han lignede på ingen måde en spiller der er tæt på Superligaen eller som skulle være ældre og mere erfaren end de andre, hvilket han jo ellers er.

      Til gengæld var det en rigtigt stærk holdpræstation, den centrale midtbane stod rigtigt stærkt i billedet og vandt også den del af kampen især i 2. halvleg, som jeg så det, Hornemann og Augustinus viste også prøver på nogle rigtigt spændende ting, selvom der skal arbejdes med attituden hos dem begge og Luca fyldte igen rigtigt godt i front med sin fysik. Og Magnus Nielsen ligner igen bare den næste keeper i rækken, ham forventer jeg at se i Superligaen en dag.
      Er der flere der kan sætte et par ord på Magnus Nielsen? Jeg må erkende at jeg ikke har haft tiden til at se manden an, men det virker jo til at han har overhalet Marcus Alstrup - Som jo var spået en stor karriere.

      Det eneste jeg kan bidrage med er at hans søster også er en talentfuld målmand, der nu spiller i USA.

      Comment


        Pæn stor ros til U15, U19 og specielt U17 i Medianos gennemgang af 23. spillerunde .. omkring 1. holdet ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Tror jeg ikke der er nogen der har konkret viden om. Khemdee har vel ikke udløb til sommer? Måske man vil skyde ham af for x antal millioner. Hvis agentens ord om 6,5 mio der blev afvist står til troende, bliver det dog nok svært at finde en køber.

          Kan ikke forestille mig at I.magic får forlænget. Det kan han vel næsten heller ikke selv været interesseret i.

          Østrøm ramte i mine øjne ind i OB kulturen. Ældre spillere bliver brugt først og unge bliver ikke prøvet. Desuden bliver der så indkøbt "profiler" som også kommer foran.
          vinduet i Norge er jo lige lukket, så mon ikke han blev skal håbe på nogle bænkpladser med førsteholdet.

          Mon ikke de fleste venter på sommervinduet, og håber der bliver ryddet op i truppen, så den står noget skarpere, med spillere som passer til systemet, ikke er ældre og middelmådige, og som man rent faktisk vil bruge i kamp.
          vild tanke, når man taler om OB, men jeg håber alligevel.
          Jeg fandt ud af, at Khemdee først har udløb i sommeren 2023. Jeg kan dog se, at andre siger, han er relativt langt fra Superliganiveau, og det gør mig bekymret, når jeg samtidig kan læse andre steder, at vi har takket nej til et stort millionbeløb for ham. Lad os håbe det ikke er helt for sent.

          Mit indtryk er da også, at man har mere tillid til Christian Vestergaard, som først har kontraktudløb i 2024. Men er der overhovedet plads til, at han kan udvikle sig på vores hold?

          Nu bliver OB rost mange steder for at have seks spillere af egen avl med i startopstillingen mod Nordsjælland, men jeg synes også umiddelbart, vi fejler med nogle stykker. Nu ryger Ibrahimagic og Hyllegaard formentlig til sommer, fordi de har kontraktudløb. Samtidig har hverken Khemdee, Vestergaard, Brems eller Østrøm udsigt til nogle nævneværdige mængder af minutter for førsteholdet, og her må vi simpelthen finde på andre løsninger. Udlejning er et godt bud, for vi kan ikke være bekendt at stoppe deres udvikling.



          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

            Jeg fandt ud af, at Khemdee først har udløb i sommeren 2023. Jeg kan dog se, at andre siger, han er relativt langt fra Superliganiveau, og det gør mig bekymret, når jeg samtidig kan læse andre steder, at vi har takket nej til et stort millionbeløb for ham. Lad os håbe det ikke er helt for sent.

            Mit indtryk er da også, at man har mere tillid til Christian Vestergaard, som først har kontraktudløb i 2024. Men er der overhovedet plads til, at han kan udvikle sig på vores hold?

            Nu bliver OB rost mange steder for at have seks spillere af egen avl med i startopstillingen mod Nordsjælland, men jeg synes også umiddelbart, vi fejler med nogle stykker. Nu ryger Ibrahimagic og Hyllegaard formentlig til sommer, fordi de har kontraktudløb. Samtidig har hverken Khemdee, Vestergaard, Brems eller Østrøm udsigt til nogle nævneværdige mængder af minutter for førsteholdet, og her må vi simpelthen finde på andre løsninger. Udlejning er et godt bud, for vi kan ikke være bekendt at stoppe deres udvikling.


            Ja, khemdee lyder til at være langt fra superliganiveau. Men hvorfor er han så i truppen.? Måske pga. håb om udvikling.
            Eller også kunne man frygte, at det var for at opretholde nogle statistikker om egen avl i truppen, så ledelsen kan vise at de følger strategien, samtidig med at Aja-typer spiller hver weekend.

            Vestergaard har været skadet over laaang tid, og virker nærmest til at være skridtet inden fodboldinvalid.

            Men igen, lad os se til sommer. Defensiven har været igennem noget af et fald i gennemsnits alder, Breum får mere spilletid (og leverer). Jeg forestiller mig at sommervinduet vil vise retningen for de unge. Og ligesom dig, håber jeg man begynder at bruge udlejning af unge spillere

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Ja, khemdee lyder til at være langt fra superliganiveau. Men hvorfor er han så i truppen.? Måske pga. håb om udvikling.
              Eller også kunne man frygte, at det var for at opretholde nogle statistikker om egen avl i truppen, så ledelsen kan vise at de følger strategien, samtidig med at Aja-typer spiller hver weekend.

              Vestergaard har været skadet over laaang tid, og virker nærmest til at være skridtet inden fodboldinvalid.

              Men igen, lad os se til sommer. Defensiven har været igennem noget af et fald i gennemsnits alder, Breum får mere spilletid (og leverer). Jeg forestiller mig at sommervinduet vil vise retningen for de unge. Og ligesom dig, håber jeg man begynder at bruge udlejning af unge spillere
              Jeg frygter lidt, at Khemdee er blevet talt op af caféejeren, da ingen andre end ham taler om en "stor" handel.

              Jeg er sikker på, at hvis Khemdee havde talentet , så skulle han nok sidde på SL-bænken, og hvis ikke havde OB solgt ham til det beløb (som er stort for en spiller man ikke tror på).

              Tror simpelthen det er "agent"-spin !

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Jeg frygter lidt, at Khemdee er blevet talt op af caféejeren, da ingen andre end ham taler om en "stor" handel.

                Jeg er sikker på, at hvis Khemdee havde talentet , så skulle han nok sidde på SL-bænken, og hvis ikke havde OB solgt ham til det beløb (som er stort for en spiller man ikke tror på).

                Tror simpelthen det er "agent"-spin !
                Muligt at der er tonsvis af spin her. Men det er sandt at Khemdee kunne have scoret en kæmpe kontrakt et sted i sommers. Så det spin der er må være ift økonomien for OB. Den aner jeg intet om

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Muligt at der er tonsvis af spin her. Men det er sandt at Khemdee kunne have scoret en kæmpe kontrakt et sted i sommers. Så det spin der er må være ift økonomien for OB. Den aner jeg intet om
                  Det er der, og det piner mig meget, hvis en såkaldt agent kan rende rundt i Ådalen og stikke vores unge spillere blår i øjnene !

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Jeg frygter lidt, at Khemdee er blevet talt op af caféejeren, da ingen andre end ham taler om en "stor" handel.

                    Jeg er sikker på, at hvis Khemdee havde talentet , så skulle han nok sidde på SL-bænken, og hvis ikke havde OB solgt ham til det beløb (som er stort for en spiller man ikke tror på).

                    Tror simpelthen det er "agent"-spin !
                    En del af hans job som agent er vel at tale sin klient op over for så mange som muligt, så klienten kan score en så stor kontrakt som muligt. Det kan jo også blive OBs fordel, hvis en klub lægger et solidt transferbeløb for en spiller med tvivlsomt talent, på baggrund af agentens arbejde.

                    Hvorvidt der har været et 6 mio. bud på khemdee, er der jo reelt meget få der ved.

                    Min anke går på, hvorfor khemdee får en kontrakt i OB, hvis man er relativt sikker på, at han aldrig opnår et brugbart niveau.
                    Så er det jo OB der stikker blår i øjnene på den unge spiller, og på fans der håber at se spillere af egen avl.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      En del af hans job som agent er vel at tale sin klient op over for så mange som muligt, så klienten kan score en så stor kontrakt som muligt. Det kan jo også blive OBs fordel, hvis en klub lægger et solidt transferbeløb for en spiller med tvivlsomt talent, på baggrund af agentens arbejde.

                      Hvorvidt der har været et 6 mio. bud på khemdee, er der jo reelt meget få der ved.

                      Min anke går på, hvorfor khemdee får en kontrakt i OB, hvis man er relativt sikker på, at han aldrig opnår et brugbart niveau.
                      Så er det jo OB der stikker blår i øjnene på den unge spiller, og på fans der håber at se spillere af egen avl.
                      Beklager, jeg har ikke et overblik over kontrakter i OB (specielt på ungdomssiden).

                      Måske Plum har, da han har styr på detaljerne

                      Det er vel ikke unormalt at give kontrakt til 3 - 5 ungdomsspillere, selv om man ved, at det måske kun er én som slår igennem.

                      Man vil jo beskytte sine "aktiver" og se på den udvikling de tager i deres unge/kommende år.

                      Så for mig er en kontrakt ikke kun ensbetydende med et kvalitetsstempel, men også en sikring af klubbens potentielle økonomiske værdier (hvor den har meget lidt at tabe).

                      Håber du forstår, hvad jeg mener

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        En del af hans job som agent er vel at tale sin klient op over for så mange som muligt, så klienten kan score en så stor kontrakt som muligt. Det kan jo også blive OBs fordel, hvis en klub lægger et solidt transferbeløb for en spiller med tvivlsomt talent, på baggrund af agentens arbejde.

                        Hvorvidt der har været et 6 mio. bud på khemdee, er der jo reelt meget få der ved.

                        Min anke går på, hvorfor khemdee får en kontrakt i OB, hvis man er relativt sikker på, at han aldrig opnår et brugbart niveau.
                        Så er det jo OB der stikker blår i øjnene på den unge spiller, og på fans der håber at se spillere af egen avl.
                        Det viser sig af og til at nogle spillere udvikler sig sent. Som jeg husker det var der ikke mange der spåede Fenger en fremtid i superligaen. Lige nu er han førstevalg spm 9'er bare for at nævne et eksempel.
                        Derfor er det klogt, at give lidt flere billige kontrakter og håbe at spredehagl giver bonus.
                        Klynge er vel et eksempel på en spiller man skulle have givet en kontrakt og evt. lejet ud.

                        Comment


                          Kadrii er vraget igen: Han er ikke skadet (bold.dk)

                          Så hellere satse på Fenger

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Håber BK er så fair så han selv kan se, at Fenger ikke har spillet sig af og BK fik lang snor - for lang syntes jeg.
                            BK må kæmpe sig på eller finde sig i at han får 20 minutter hist og her.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Håber BK er så fair så han selv kan se, at Fenger ikke har spillet sig af og BK fik lang snor - for lang syntes jeg.
                              BK må kæmpe sig på eller finde sig i at han får 20 minutter hist og her.
                              Der er alligevel et stykke fra at være på bænken til at være ude af truppen når man reelt set er eneste alternative 9’er i truppen. Det bærer kun en vej og det er at Kadrii skal væk til sommer. Ellers skal holdet da gå totalt i stå, så vi må fyre Alm og han på den måde får en ny chance.

                              Comment


                                BK har ikke niveauet. Ej heller den rette attitude. Havde han sidstnævnte, ville han være en fin trupspiller.

                                Dyre, gamle spillere uden niveau og med sløj attitude skal ikke være i klubben.

                                Lad os håbe på en sommerexit.

                                Comment

                                Working...
                                X