Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Mange gode spørgsmål…
    Udover Bernart, så er Klynge vel den der spiller mest og det på et hold som bejler til top 6.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Udover Bernart, så er Klynge vel den der spiller mest og det på et hold som bejler til top 6.
      Fenger? Var han ikke også en del af det?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Fenger? Var han ikke også en del af det?
        Det kan meget vel være
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Syntes ikke vi ser/hører den store hype om vores U19 hold fra OB. Der har næsten været total radiotavshed siden de vandt mesterskabet.
          Hvor er alle spilleminutterne og hvordan står det til med den vilde interesse udefra for de store talenter?
          Jeg skrev om det dengang, men det blev ikke taget så godt imod ... en forståelig skepsis dog, når det ikke kommer fra en fan, ... men som sagt forsøger jeg altid at være objektiv.

          Der VAR ikke meget talent, men alderen blev udnyttet til det maksimale og så var der fokus på resultaterne.

          Jeres nuværende u19, har meget lidt der vil kunne begå sig på et højere niveau, efter at Breum blev rykket op ... der er det fight og holdånd og begrænset med talent.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Jeg skrev om det dengang, men det blev ikke taget så godt imod ... en forståelig skepsis dog, når det ikke kommer fra en fan, ... men som sagt forsøger jeg altid at være objektiv.

            Der VAR ikke meget talent, men alderen blev udnyttet til det maksimale og så var der fokus på resultaterne.

            Jeres nuværende u19, har meget lidt der vil kunne begå sig på et højere niveau, efter at Breum blev rykket op ... der er det fight og holdånd og begrænset med talent.
            Har godt set den kritik du ofte får når du skriver herinde. Husker også du fik på puklen for din beskrivelse af det hold som blev mestre. Det kan godt ligne du havde ret.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Har godt set den kritik du ofte får når du skriver herinde. Husker også du fik på puklen for din beskrivelse af det hold som blev mestre. Det kan godt ligne du havde ret.
              Det Entusiastens fik på puklen over, var ikke, at han ikke mente, at det u19-hold var guds gave til menneskeheden, men at han var ganske glad for at fremstille det som om, at alle andre herinde troede det. Langt de fleste var klar over, at det i høj grad var sammenholdet, der førte det hold langt, og at både FCN, FCK og Brøndby eksempelvis havde mange dygtige u19 spillere, der allerede gjorde sig på superliga-niveau i stedet. At der var en del, der alligevel tillod sig at være glade over mesterskabet, og så det som en fremgang for et akademi, der i mange år har ligget i dvale, og mente, at et u19-mesterskab alt andet lige er bedre end intet u19-mesterskab, tolkede Entusiastens igen og igen som om, at alle herinde nu var jubeloptimister, der mente, at vi havde årets bedste årgang. Men det var primært stråmænd, han fik malet flot op, og det irriterede mange - mig selv inklusiv.

              Derudover er Robin, Fenger, Tarik, HCB, Khemdee og Vestergaard alle i vores trup, og i hvert fald tre af dem har vist at de så rigeligt har superliga-niveau, ligesom Klynge som du selv har nævnt også gør det. Af en OB-årgang at være, set over de sidste 10-15 år, er det altså en stærkere årgang end gennemsnittet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Det Entusiastens fik på puklen over, var ikke, at han ikke mente, at det u19-hold var guds gave til menneskeheden, men at han var ganske glad for at fremstille det som om, at alle andre herinde troede det. Langt de fleste var klar over, at det i høj grad var sammenholdet, der førte det hold langt, og at både FCN, FCK og Brøndby eksempelvis havde mange dygtige u19 spillere, der allerede gjorde sig på superliga-niveau i stedet. At der var en del, der alligevel tillod sig at være glade over mesterskabet, og så det som en fremgang for et akademi, der i mange år har ligget i dvale, og mente, at et u19-mesterskab alt andet lige er bedre end intet u19-mesterskab, tolkede Entusiastens igen og igen som om, at alle herinde nu var jubeloptimister, der mente, at vi havde årets bedste årgang. Men det var primært stråmænd, han fik malet flot op, og det irriterede mange - mig selv inklusiv.

                Derudover er Robin, Fenger, Tarik, HCB, Khemdee og Vestergaard alle i vores trup, og i hvert fald tre af dem har vist at de så rigeligt har superliga-niveau, ligesom Klynge som du selv har nævnt også gør det. Af en OB-årgang at være, set over de sidste 10-15 år, er det altså en stærkere årgang end gennemsnittet.
                Okay..

                Fulgte ik så meget med i det, springer som regel let hen over det når der går fnidder fnadder i den.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Okay..

                  Fulgte ik så meget med i det, springer som regel let hen over det når der går fnidder fnadder i den.
                  Det er nok også det mest fornuftige!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Det Entusiastens fik på puklen over, var ikke, at han ikke mente, at det u19-hold var guds gave til menneskeheden, men at han var ganske glad for at fremstille det som om, at alle andre herinde troede det. Langt de fleste var klar over, at det i høj grad var sammenholdet, der førte det hold langt, og at både FCN, FCK og Brøndby eksempelvis havde mange dygtige u19 spillere, der allerede gjorde sig på superliga-niveau i stedet. At der var en del, der alligevel tillod sig at være glade over mesterskabet, og så det som en fremgang for et akademi, der i mange år har ligget i dvale, og mente, at et u19-mesterskab alt andet lige er bedre end intet u19-mesterskab, tolkede Entusiastens igen og igen som om, at alle herinde nu var jubeloptimister, der mente, at vi havde årets bedste årgang. Men det var primært stråmænd, han fik malet flot op, og det irriterede mange - mig selv inklusiv.

                    Derudover er Robin, Fenger, Tarik, HCB, Khemdee og Vestergaard alle i vores trup, og i hvert fald tre af dem har vist at de så rigeligt har superliga-niveau, ligesom Klynge som du selv har nævnt også gør det. Af en OB-årgang at være, set over de sidste 10-15 år, er det altså en stærkere årgang end gennemsnittet.
                    Fair nok at du tolker det jeg skrev sådan, det var uanset ikke min intention at få det til at fremstå på den måde ... men husker det nu heller ikke som du udlægger det, kan du eksemplificere :)?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Jeg skrev om det dengang, men det blev ikke taget så godt imod ... en forståelig skepsis dog, når det ikke kommer fra en fan, ... men som sagt forsøger jeg altid at være objektiv.

                      Der VAR ikke meget talent, men alderen blev udnyttet til det maksimale og så var der fokus på resultaterne.

                      Jeres nuværende u19, har meget lidt der vil kunne begå sig på et højere niveau, efter at Breum blev rykket op ... der er det fight og holdånd og begrænset med talent.
                      Altså du kunne starte med at stoppe med at proklamere at du ikke er fan og hvor neutral du er - I ALLE indlæg. Det er useriøst og selvpromoverende.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Nogen der kan læse denne? Og gengive

                        https://www.bt.dk/superligaen/fck-ha...aa-sin-aargang

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Nogen der kan læse denne? Og gengive

                          https://www.bt.dk/superligaen/fck-ha...aa-sin-aargang
                          Nej desværre ikke. Og så er der også den her:

                          https://www.bt.dk/superligaen/ob-tes...-et-storstilet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Nogen der kan læse denne? Og gengive

                            https://www.bt.dk/superligaen/fck-ha...aa-sin-aargang
                            Jeg har ikke adgang til artiklen, men jeg tror godt, du kan regne med, at det er Tobias Slotsager. Han er på et niveau, man sjældent ser i OB. Det ville ikke undre mig, hvis han bliver solgt, før hans næste kontrakt bliver underskrevet i OB. Der bliver holdt øje med ham! Man kunne dog håbe, at han når at få førsteholdsdebut. Generelt må man håbe, at OBs unge centralbacks får mere spilletid på førsteholdet snarligt - det er der i den grad behov for.

                            Comment


                              U17 vandt overbevisende med hele 8:0 mod Esbjerg, fire mål blev scoret af Hansborg. U19 fik også en tiltrængt sejr på 3:1 mod Esbjerg. I dag spiller kun U15.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                                U17 vandt overbevisende med hele 8:0 mod Esbjerg, fire mål blev scoret af Hansborg. U19 fik også en tiltrængt sejr på 3:1 mod Esbjerg. I dag spiller kun U15.
                                Hvor gammel er Hansborg efterhånden?

                                Comment

                                Working...
                                X