Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    5 andre på vej også AJA, Opondo og Lider, Jørgen samt Okosun.
    Det var dog en skrækkelig tanke.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Tonnys kontrakt har været på plads i månedsvis siger rygterne.. Og…

      NEJ,NEJ,NEJ,NEJ og NEJ
      Du skulle ikke have hørt et rygte om at JJ og Fenger også forlænger og det også har været aftalt i månedsvis?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        5 andre på vej også AJA, Opondo og Lider, Jørgen samt Okosun.
        Du skal ikke spøge med noget så alvorligt
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Du skulle ikke have hørt et rygte om at JJ og Fenger også forlænger og det også har været aftalt i månedsvis?
          Nej desværre. Men jeg gætter på at der godt kunne komme nogle historier frem med tiden om forløbet…. Uanset hvad det ender med..

          Mit GÆT er at JJ ser tiden an så længe som muligt for at se om der kommer transferfri interesse fra udlandet.
          Fenger tror jeg vi forlænger med. Men de har tydeligvis gang i det vildeste puslespil nede i Ådalen og jeg tvivler de har så meget styr på det som Hemmingsen giver udtryk for. Vi må se

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Nej desværre. Men jeg gætter på at der godt kunne komme nogle historier frem med tiden om forløbet…. Uanset hvad det ender med..

            Mit GÆT er at JJ ser tiden an så længe som muligt for at se om der kommer transferfri interesse fra udlandet.
            Fenger tror jeg vi forlænger med. Men de har tydeligvis gang i det vildeste puslespil nede i Ådalen og jeg tvivler de har så meget styr på det som Hemmingsen giver udtryk for. Vi må se
            Jeg tror du har ret med JJ. Vi håber på Max.

            Jeg tror der er præcist ligeså meget styr på det som Hemmingsen kommunikerer ud ;-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Du skulle ikke have hørt et rygte om at JJ og Fenger også forlænger og det også har været aftalt i månedsvis?
              Jeg tvivler på JJ forlænger, men frygter lidt at han fortsætter i evt. SIF og får fin succes der. Jeg tror helt ærligt også at OB er begyndt at overveje om der skal forsøges en forlængelse med ham. Hans betydning for holdet er imø. ikke blevet løftet af han rolle som anføre og klubikon. Det bliver for mig et trist, men nødvendigt farvel, og måske på gensyn til ham på et andet tidspunkt.

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg tvivler på JJ forlænger, men frygter lidt at han fortsætter i evt. SIF og får fin succes der. Jeg tror helt ærligt også at OB er begyndt at overveje om der skal forsøges en forlængelse med ham. Hans betydning for holdet er imø. ikke blevet løftet af han rolle som anføre og klubikon. Det bliver for mig et trist, men nødvendigt farvel, og måske på gensyn til ham på et andet tidspunkt.
                Så tror jeg mere på udlandet. Der skal han nok også blive en succes. Det er også fair nok, manden har godt knoklet igennem for den her klub.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Så tror jeg mere på udlandet. Der skal han nok også blive en succes. Det er også fair nok, manden har godt knoklet igennem for den her klub.
                  Det skal være ham vel undt hvis han ryger til en hollandsk midter- eller bundklub, eller den belgiske anden division som Casper Nielsen for at få fyldt lønkontoen bedre end i dk. Jeg har dog svært ved at se han er super interessant for mange klubber, og han passer nærmest perfekt ind hos Kent og SIF .. tiden vil vise det er jeg helt sikker på.

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det skal være ham vel undt hvis han ryger til en hollandsk midter- eller bundklub, eller den belgiske anden division som Casper Nielsen for at få fyldt lønkontoen bedre end i dk. Jeg har dog svært ved at se han er super interessant for mange klubber, og han passer nærmest perfekt ind hos Kent og SIF .. tiden vil vise det er jeg helt sikker på.
                    Det er sjovest at spille på et hold, hvor man kan funkle og trives.

                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det skal være ham vel undt hvis han ryger til en hollandsk midter- eller bundklub, eller den belgiske anden division som Casper Nielsen for at få fyldt lønkontoen bedre end i dk. Jeg har dog svært ved at se han er super interessant for mange klubber, og han passer nærmest perfekt ind hos Kent og SIF .. tiden vil vise det er jeg helt sikker på.
                      JJ er voldsomt undervurderet i DK. Han passer rigtigt godt ind i flere større ligaer. Boldsikker, pasningssikker og arbejdsom. Spil du ham på et hold med bedre fodboldspillere omkring ham. Jeg ville slet ikke blive overrasket hvis historien endte netop som Casper Nielsen.

                      Det der kan være det besværlige for JJ der er at han meget er en efter bogen fodboldspiller, som der i de større ligaer findes mange af det og så hans skadeshistorik.

                      Men jeg håber da at der kommer noget der virkelig kan give ham et fantastisk eventyr, for det har han fortjent. Jeg tror corona ødelagde en del for både ham og Tverskov.

                      Og så selvfølgelig at se ham på Odense Stadion igen om et par år, når han har tjent kassen i udlandet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det skal være ham vel undt hvis han ryger til en hollandsk midter- eller bundklub, eller den belgiske anden division som Casper Nielsen for at få fyldt lønkontoen bedre end i dk. Jeg har dog svært ved at se han er super interessant for mange klubber, og han passer nærmest perfekt ind hos Kent og SIF .. tiden vil vise det er jeg helt sikker på.
                        Jeg tror tilgengæld Eskesen ender i Sif og der ville han også slå igennem. De kan ikke holde på Vallys og Jørgensen.

                        Comment


                          JJ spiller en utaknemmelig - og nok ikke helt naturlig - plads i OB. Han skal, som blot én ud af to centrale spillere, fylde enormt meget. Det lader sig næsten kun gøre, fordi AT fylder så forbandet meget, og vel næsten er én af vores vigtigste spillere.

                          Jeg vil så gerne have rykket en tredje mand ned på midten, så vi spiller en regulær 4-3-3. Det vil virkelig gøre noget for balancen.

                          Uagtet: En regulær 6'er er nok noget, man skal have tilført. Tver kan tage den - en 4-3-3 med AT - Tver - JJ ville være ret potent - men så står vi for svagt i midterforsvaret.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            JJ spiller en utaknemmelig - og nok ikke helt naturlig - plads i OB. Han skal, som blot én ud af to centrale spillere, fylde enormt meget. Det lader sig næsten kun gøre, fordi AT fylder så forbandet meget, og vel næsten er én af vores vigtigste spillere.

                            Jeg vil så gerne have rykket en tredje mand ned på midten, så vi spiller en regulær 4-3-3. Det vil virkelig gøre noget for balancen.

                            Uagtet: En regulær 6'er er nok noget, man skal have tilført. Tver kan tage den - en 4-3-3 med AT - Tver - JJ ville være ret potent - men så står vi for svagt i midterforsvaret.
                            Kunne ikke være mere enig. 433 med Tver, JJ og Aron lyder virkelig som en god dynamisk power midtbane med masser af dynamik. De har også meget forskellige kvaliteter, så de ville komplementere hinanden rigtig godt.
                            Så med Jebali som falsk nier med Bash til højre og Sabbi til venstre - så begynder det at ligne noget! Givet, der så ikke er mange talenter på banen.. men kunne godt tænke mig at se noget lignende blive afprøvet

                            HC
                            Ryan - Vestergaard - Robin - Nico
                            Tverskov
                            Aron - JJ
                            Bashkim - Jebali - Sabbi (Alternativt med Breum i stedet for én af dem)

                            I den opstilling ville Tverskov stadig være til stede for at hjælpe de unge centerforsvarere. Frø ville ligeledes både kunne spille 8'er/10'er, men også falsk nier i stedet for Jebali.
                            Last edited by Bobolarsen; 07-11-2021, 10:22.

                            Comment


                              Det efterlader jo Frø helt ude i kulden…

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det efterlader jo Frø helt ude i kulden…
                                Og det skal han ikke værre. I min ideale 4-3-3 ligger Frø som dyb playmaker på linje med de to 6ere. Jeg synes, han bruges forkert i nuværende system, hvor 10eren agerer hængende angriber og står med ryggen til mål. Frø skal ned og være på bolden.

                                Frø kan jo også spille en venstrekant i en 4-3-3. Hans nok bedste kamp i trøjen (mod FCK) var på den plads. Han skal blot have frihed til at bevæge sig ned og ind i banen. Omvendt skal den plads også bare være Breums på sigt.

                                Der er mange måder at sætte det op på. Og mange hovedbrud!

                                Nuværende 4-2-3-1 er jeg ret skeptisk over for, og jeg har ikke set noget, der overbeviser mig om andet.

                                Måske den har gang på jord, men så er man nødt til at tilføre endnu mere power og boldfasthed på 6eren.
                                Last edited by Jungledyret; 07-11-2021, 12:46.

                                Comment

                                Working...
                                X