Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    James Bogere der scorede et vandvids mål i aftes for agf, kommer åbenbart fra det akademi OB afviste for nogle år siden.
    Det er ingen kritik, kom bare til at tænke på hvorfor man ikke var interesseret?
    Den tanke fik jeg også i går.

Kunne læse mig frem til, at OB samarbejdede med dem i 3 år på alle mulige måder, men da det kom så langt, at en endelig aftale skule i hus, stod OB desværre der hvor en nedrykning var tæt på og man derfor var presset på mange fronter. OB måtte derfor trække sig.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      James Bogere der scorede et vandvids mål i aftes for agf, kommer åbenbart fra det akademi OB afviste for nogle år siden.
      Det er ingen kritik, kom bare til at tænke på hvorfor man ikke var interesseret?
      Man var interesseret. Og havde chancen. Men udgifterne og arbejdet mente de var bedre lagt i vores eget akademi.

Fuck jeg var sur da jeg hørte om beløbene og at man virkelig ikke tog chancen når den var der

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Man var interesseret. Og havde chancen. Men udgifterne og arbejdet mente de var bedre lagt i vores eget akademi.

Fuck jeg var sur da jeg hørte om beløbene og at man virkelig ikke tog chancen når den var der
        Man må i hvert fald konstatere der kommer nogle spændende spillere fra det kontinent af og til.

Men OB er jo ikke særligt risikovillige.

Har fra barnsben lært det koster penge at tjene penge. OB har øjensynlig en anden strategi.

Comment

Working...
        X