Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
    For første gang i mange år er jeg forsigtig optimist omkring OB's fremtid, og den udvikling der er igang!
    Vi har fået en rigtig træner, der har fået bygget et solidt fundament vi kan arbejde videre på. Det er ikke for kønt, men vi har fået en solid defensiv, som selv når vi er under tungt pres som imod Brøndby, virker solide og rolige. Vi har lovende talenter der gør det godt i en meget ung alder, og som rent faktisk får chancen og får den doseret fornuftigt!
    Vi har også et godt angreb, selvom at man kunne ønske sig lidt mere fra spillere som AK og Helenius, så har vi altså 4-5 gode angribere, vi mangler dog lidt på midtbanen for at give vores angribere mere at arbejde med.

    Vi er ikke i mål, vi mangler meget, men udviklingen er tydelig og den bliver skabt med spillere vi kan se en fremtid med, og med en identitet jeg kan se mig selv i.

    Tak JM, for langsomt men sikkert at give mig min klub tilbage!
    Jeg vil ikke dræbe din optimisme, men angriberne er ikke gode. Det har de vist i et stykke tid. AK er gået i KEP mode, Fester er ikke bedre end til toppen af første division. Helenius er svær at blive klog på, men i hans nuværende tilstand så er han heller ikke god nok

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Jeg vil ikke dræbe din optimisme, men angriberne er ikke gode. Det har de vist i et stykke tid. AK er gået i KEP mode, Fester er ikke bedre end til toppen af første division. Helenius er svær at blive klog på, men i hans nuværende tilstand så er han heller ikke god nok
      De 4-5 angribere vi har er middelmådige, jeg har dog håb om at Jørgensen engang kan blive god. Men intet tyder på at vi i nogle af de andre kan få en bare nogenlunde stabil angriber som man med rette kan sige bør være i start 11’eren.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        De 4-5 angribere vi har er middelmådige, jeg har dog håb om at Jørgensen engang kan blive god. Men intet tyder på at vi i nogle af de andre kan få en bare nogenlunde stabil angriber som man med rette kan sige bør være i start 11’eren.
        Hvis du og andre betragter Bashkim om middelmådig, så skal I simpelthen have et realitetstjek i forhold til hvad der vil være muligt at trække til OB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Hvis du og andre betragter Bashkim om middelmådig, så skal I simpelthen have et realitetstjek i forhold til hvad der vil være muligt at trække til OB.
          Altså bortset fra et godt forår, så har Bashkim jo reelt ikke leveret noget nævneværdigt i 4 år. Og alle målene og assisterne kom mod hold fra den nedre halvdel af rækken, ligesom man kan sige med AK i sidste sæson. Jeg vil ikke kalde ham middelmådig, men at han skulle være en stor profil og afgjort en af de bedste truppen, er vel stadig mere et håb end fakta på det her stadie. Set over de sidste sæsoner har han ikke leveret bedre og på et mere stabilt niveau, end folk som Helenius og AK f.eks.

          Det er nogle skader og en del forspilte sæsoner siden immervæk, at Bashkim var en profil i OB, og en enkelt god halvsæson i et nedrykningsspil, gør ham ikke bare lige til Superligaprofil og landsholdsaktuel igen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Altså bortset fra et godt forår, så har Bashkim jo reelt ikke leveret noget nævneværdigt i 4 år. Og alle målene og assisterne kom mod hold fra den nedre halvdel af rækken, ligesom man kan sige med AK i sidste sæson. Jeg vil ikke kalde ham middelmådig, men at han skulle være en stor profil og afgjort en af de bedste truppen, er vel stadig mere et håb end fakta på det her stadie. Set over de sidste sæsoner har han ikke leveret bedre og på et mere stabilt niveau, end folk som Helenius og AK f.eks.

            Det er nogle skader og en del forspilte sæsoner siden immervæk, at Bashkim var en profil i OB, og en enkelt god halvsæson i et nedrykningsspil, gør ham ikke bare lige til Superligaprofil og landsholdsaktuel igen.
            Hvis man sætter baren højt nok er der ikke mange angribere i superligaen der opfylder dine kriterier. Der findes vel dårligt en angriber i superligaen der har præsteret de sidste 2 sæsoner? Nævn nogen og jeg gennemhuller din påstand ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Hvis man sætter baren højt nok er der ikke mange angribere i superligaen der opfylder dine kriterier. Der findes vel dårligt en angriber i superligaen der har præsteret de sidste 2 sæsoner? Nævn nogen og jeg gennemhuller din påstand ...
              Nej, og du har travlt med at sige, at Kasper Kusk og Lucas Andersen også er middelmådige Superligaspillere, skal vi så ikke bare blive enige om, at de allesammen er det?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Nej, og du har travlt med at sige, at Kasper Kusk og Lucas Andersen også er middelmådige Superligaspillere, skal vi så ikke bare blive enige om, at de allesammen er det?
                Jeg har jo også ret. De har intet vist de sidste 2 år.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Jeg har jo også ret. De har intet vist de sidste 2 år.
                  Og hvis vi skal købe den præmis, kan vi vidst roligt sige, at det samme er tilfældet med Bashkim.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Jeg har jo også ret. De har intet vist de sidste 2 år.
                    Har Helenius, Fester,AK og Kadrii præsteret på højt niveau de sidste 2 år ?
                    Eller bare på er stabilt nogenlunde niveau, som berettiger en af dem som en sikker mand i start 11?

                    Jeg syntes de har nogle enkelte kampe indimellem hvor de er gode, men gennemsnittet af deres præstationer syntes jeg ikke kommer over middel. Jeg er helt klar over at vi ikke kan vælge fra øvre hylder, men med de lønninger de herrer hæver kan man med rette godt forvente at de nogen gange spiller to gode kampe i træk.
                    Last edited by Magge; 29-10-2018, 20:23.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Og hvis vi skal købe den præmis, kan vi vidst roligt sige, at det samme er tilfældet med Bashkim.
                      Og med alle andre spillere i Superligaen udover Wilczek. Dem der banker kasser flere sæsoner i træk bliver solgt. Derfor er Superligaen en middelmådig liga med middelmådige spillere. At tro, at vi kan skaffe noget der går udover det i OB er dybt naivt. Uanset hvad sportsdirektøren så måtte hedde.

                      Så ja, I kan kalde Bashkim middelmådig, hvis det er det I vil - det er jo derfor han spiller i Danmark. Men faktum er så bare, at der kun er helt ekstremt få spillere, der ikke er middelmådige efter jeres definition.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Og med alle andre spillere i Superligaen udover Wilczek. Dem der banker kasser flere sæsoner i træk bliver solgt. Derfor er Superligaen en middelmådig liga med middelmådige spillere. At tro, at vi kan skaffe noget der går udover det i OB er dybt naivt. Uanset hvad sportsdirektøren så måtte hedde.

                        Så ja, I kan kalde Bashkim middelmådig, hvis det er det I vil - det er jo derfor han spiller i Danmark. Men faktum er så bare, at der kun er helt ekstremt få spillere, der ikke er middelmådige efter jeres definition.
                        Ja hvis man insisterer på at anskue tingene på den måde, så er nær sagt alle vel middelmådige. Men tilbage til substansen, så er det jo ikke meget i de senere år der tilsiger, at Bashkim så absolut skulle være bedre end f.eks. AK og Helenius, men man har da lov at håbe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Ja hvis man insisterer på at anskue tingene på den måde, så er nær sagt alle vel middelmådige. Men tilbage til substansen, så er det jo ikke meget i de senere år der tilsiger, at Bashkim så absolut skulle være bedre end f.eks. AK og Helenius, men man har da lov at håbe.
                          Du er jo helt væk fra vinduet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Ja hvis man insisterer på at anskue tingene på den måde, så er nær sagt alle vel middelmådige. Men tilbage til substansen, så er det jo ikke meget i de senere år der tilsiger, at Bashkim så absolut skulle være bedre end f.eks. AK og Helenius, men man har da lov at håbe.
                            Sikkert ikke, hvis man kun kigger på tallene. Hvis man har set nogle fodboldkampe i den periode, vil man dog nok have en anden holdning.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Sikkert ikke, hvis man kun kigger på tallene. Hvis man har set nogle fodboldkampe i den periode, vil man dog nok have en anden holdning.
                              Kommer jo helt an på hvilke kampe man har set. Du kan finde gode kampe for Bashkim i den periode, du kan også sagtens finde gode kampe for de to andre. Hvis man så Bashkim mod os i sidste runde af grundspillet, og ikke særligt meget andet, så er man sikkert imponeret, men derudover skal vi altså tilbage til før Bashkims første korsbåndsskade, i netop kampen mod Viborg, før at han sidst har scoret to mål i én og samme fodboldkamp. Det er over 5 år siden nu.

                              Comment


                                De er alle over middel for Superligaen, og jeg ser ikke umiddelbart andre klubber i Superligaen (udover fck/FCM/Brøndby) der er så stærkt besat på især deres 4valg i angrebet! Jeg underkender ikke at de ikke har leveret, men vores problem har i langt højere grad været baseret på spillestil og kvaliteten hos dem der skal servicere dem. Helenius har f.eks. generelt stået for dybt og fået for få ordentlige indlæg at arbejde med. Det er stadig der vi er svagest, men det tror jeg på at JM nok skal få kigget på.

                                Comment

                                Working...
                                X