Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Er Søren K nu dead man walking herinde.? Det var ikke længe han fik.

    I min verden fremstår vores svenske ven noget mere uduelig, og jeg ved godt hvem jeg skulle pege på, hvis en af dem skulle videre.

    mange trænere før Krogh har ikke fået OB til at fungere, så det er vel ikke diskvalificerende. Desuden har manden stadig haft kort tid med holdet.

    Behold Krogh og rykker vi ned med ham, er det ikke pga ham, det er sket længe før.
    klarer vi skærene denne sæson, ser det tungt ud til næste sæson med AaB i ligaen også.
    personligt håber jeg på vi fortsætter med dem begge.

    Næste sæson skal sikres på en eller anden måde, og så tror jeg godt det kunne lysne fremadrettet.

    Ved ikke hvor meget Nagel havde at gøre med vinterens transfers - men uanset så blev der jo "rettet" lidt ind - man hentede noget kvalitet (kan også være man fik lov af thorborg til at bruge lidt flere penge fordi det så helt håbløst ud) uanset - hvis det bliver vejen frem så tror jeg godt vi kan "lykkedes" med Krogh og BW ( hvad er at lykkedes egentlig i denne sammenhæng? - top 6 er vel ikke det "endelige" mål )

    Mener Krogh har vist han kan rykke holdet - nu skal han "bare" finde tilbage til det der virkede - for det har set rigtigt skidt ud de sidste par runder.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Hvem hentyder du til ?
      Til dem herinde der "ved", hvem Björn holder samtaler med, og hvilke krav de forskellige har, samt at Søren Krogh er en "nøjes løsning" for OB

      Comment


        Bak nu for pokker op om træneren og den sportslige ledelse her i denne kritiske tid - Så må man benytte sin kritiske stemme efter denne sæson.
        Lige nu har holdet, trænerne, den sportslige ledelse osv. brug for al den opbakning de kan få, for at kunne fokusere på overlevelse.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

          Til dem herinde der "ved", hvem Björn holder samtaler med, og hvilke krav de forskellige har, samt at Søren Krogh er en "nøjes løsning" for OB
          Thjaaa... hvis SK var førstevalget havde man vel ikke hyret/brugt penge på Onenexus for at finde egnede kandidater?

          Nogle af kandidaterne har jo selv sagt, at de har talt med BW og hvad deres forventninger var til jobbet i medierne.

          Desuden kender jeg selv personlig to af trænerne, så ja, jeg "ved" hvad der sker i kulisserne

          Men skal nok stoppe med at kommentere på noget, hvis du/I finder mig for bedrevidende... også mht. til et eventuelt salg af klubben.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Thjaaa... hvis SK var førstevalget havde man vel ikke hyret/brugt penge på Onenexus for at finde egnede kandidater?

            Nogle af kandidaterne har jo selv sagt, at de har talt med BW og hvad deres forventninger var til jobbet i medierne.

            Desuden kender jeg selv personlig to af trænerne, så ja, jeg "ved" hvad der sker i kulisserne

            Men skal nok stoppe med at kommentere på noget, hvis du/I finder mig for bedrevidende... også mht. til et eventuelt salg af klubben.
            Lol, nej du gør sgu da ej. Folk lyver så meget herinde. Der er ingen, der ved noget om, hvad der foregår, og jeg har sjældent set løse rygter blive til sandhed så hurtigt som herinde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Thjaaa... hvis SK var førstevalget havde man vel ikke hyret/brugt penge på Onenexus for at finde egnede kandidater?

              Nogle af kandidaterne har jo selv sagt, at de har talt med BW og hvad deres forventninger var til jobbet i medierne.

              Desuden kender jeg selv personlig to af trænerne, så ja, jeg "ved" hvad der sker i kulisserne

              Men skal nok stoppe med at kommentere på noget, hvis du/I finder mig for bedrevidende... også mht. til et eventuelt salg af klubben.
              Hvem og hvor? (et link eller to ville være fint!)

              Og hvor har du fra, at OneNexus blev brugt denne gang? Det er gået min næse forbi, at man har brugt dem siden BW kom til.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Thjaaa... hvis SK var førstevalget havde man vel ikke hyret/brugt penge på Onenexus for at finde egnede kandidater?

                Nogle af kandidaterne har jo selv sagt, at de har talt med BW og hvad deres forventninger var til jobbet i medierne.

                Desuden kender jeg selv personlig to af trænerne, så ja, jeg "ved" hvad der sker i kulisserne

                Men skal nok stoppe med at kommentere på noget, hvis du/I finder mig for bedrevidende... også mht. til et eventuelt salg af klubben.
                Jeg kender holdlederen, så jeg "ved", hvad der foregår i kulisserne. OB ville have Søren Krogh, og det fik de, helt uden Onenexus.

                Comment


                  At der har været samtaler er ikke nødvendigvis det samme som at der har været en reel mulighed for at ansætte vedkommende, eller at man har haft lyst. Man kan have haft en snak og bagefter fået at vide at træneren ikke kunne se sig selv i OB (som jeg fodstod det var Freyr f.eks. aldrig interesseret i jobbet men havde alligevel en kort snak med BW, men kan huske forkert).

                  Og selvom vi har snakket med flere er det heller ikke det samme som at de er blevet fravalgt på løn eller andre krav. Ligesom man i almindelige ansættelsesrunder kalder man en håndfuld til samtale og derefter vælger den man finder bedst egnet. Man har selvfølgeligt snakket med andre end Krogh, men derfor kan man af alle mulige grunde være kommet frem til at Krogh var bedste valg.

                  Havde man ikke snakket med andre ville folk have kaldt sikkert have kaldt det amatøragtigt, hvis de har snakket med andre og valgt Krogh er det også et problem.

                  Det kan godt være det ikke kører i vores klub, men for helvede hvor er stemningen også ringe herinde. Det er ikke meget der bliver tolket positivt, eller bare neutralt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Lol, nej du gør sgu da ej. Folk lyver så meget herinde. Der er ingen, der ved noget om, hvad der foregår, og jeg har sjældent set løse rygter blive til sandhed så hurtigt som herinde.
                    Beskylder du mig for at lyve

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Er Søren K nu dead man walking herinde.? Det var ikke længe han fik.

                      I min verden fremstår vores svenske ven noget mere uduelig, og jeg ved godt hvem jeg skulle pege på, hvis en af dem skulle videre.

                      mange trænere før Krogh har ikke fået OB til at fungere, så det er vel ikke diskvalificerende. Desuden har manden stadig haft kort tid med holdet.

                      Behold Krogh og rykker vi ned med ham, er det ikke pga ham, det er sket længe før.
                      klarer vi skærene denne sæson, ser det tungt ud til næste sæson med AaB i ligaen også.
                      Uagtet om OB rykker ned eller ej skall SK gerne kunne vise et bedre pointsnit end Alm hvis det skal give mening at skifte træner.
                      At sige at spillet er blevet bedre og udtrykket ser bedre ud men OB rykker ned er da i den grad at være tilfreds med at operationen lykkedes men patienten døde.

                      Da BW blev ansat sagde han at man skulle vurdere ham på hvor klubben var før og efter et år. Det var ikke så godt men der var violinspil med salg og nyt klubhus mm som han reelt nok ikke havde så meget at gøre med og i vurderingen på denne sæson bliver 2023 regnskabet og ungdomsholdene sikkert skubbet foran men svært at se at klubben står et bedre sted i dag end for tre år siden hvor han udtalte:

                      https://bold.dk/fodbold/nyheder/ny-c...brugt-godt-nok
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Beskylder du mig for at lyve
                        Ja.

                        Come on, det er ekstremt usandsynligt, at du kender 2 ud af “David, Glen, Niels og Freyr​” privat. Altså, lol.

                        Der er ingen herinde, der ved noget om, hvad der sker bag kulisserne, selvom mange gerne vil fremstå vældigt vidende. Sådan har det alle dage været på fodboldfora. Folk lyver som en hest render. Undrer mig at så mange køber den slags.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Ja.

                          Come on, det er ekstremt usandsynligt, at du kender 2 ud af “David, Glen, Niels og Freyr​” privat. Altså, lol.

                          Der er ingen herinde, der ved noget om, hvad der sker bag kulisserne, selvom mange gerne vil fremstå vældigt vidende. Sådan har det alle dage været på fodboldfora. Folk lyver som en hest render. Undrer mig at så mange køber den slags.
                          Altså jeg kender Online lidt og er pænt sikker på at han “kender” Glenn Ridersholm fra dage i SDJ mener jeg. Hvor meget eller hvor lidt eller om de drikke kaffe sammen ved jeg ikke. Man møder jo mange mennesker på sin vej i livet.
                          Har ikke læst hele tråden igennem. Så ved ikke hvad der er op og ned i alle disse ting der bliver sagt. Men ville bare lige melde ind med dette

                          Så kryber jeg tilbage i min hule igen og sover indtil lidt bedre tider kommer. Jeg er simpelthen så fodboldtræt at jeg er ved at kaste op

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Altså jeg kender Online lidt og er pænt sikker på at han “kender” Glenn Ridersholm fra dage i SDJ mener jeg. Hvor meget eller hvor lidt eller om de drikke kaffe sammen ved jeg ikke. Man møder jo mange mennesker på sin vej i livet.
                            Har ikke læst hele tråden igennem. Så ved ikke hvad der er op og ned i alle disse ting der bliver sagt. Men ville bare lige melde ind med dette

                            Så kryber jeg tilbage i min hule igen og sover indtil lidt bedre tider kommer. Jeg er simpelthen så fodboldtræt at jeg er ved at kaste op
                            Fred være med det, og jeg har det på helt samme måde!

                            Comment


                              Leif Rasmussen har talt med Bjørn i dag. Artiklen begynder sådan her:
                              "På bane 1 i Ådalen var bestyrelsesformand Niels Thorborg dukket op med en sagsmappe og gik i gang med en lang samtale med fodbolddirektør Björn Wesström.
                              Da træningen var overstået talte svenskeren længe med træner Søren Krogh, der denne gang var mest den lyttende part."

                              Det behøver ikke være vigtigt men kan da læses som om at Thorborg har noget med til Bjørn som siger det videre til SK. Jeg håber virkelig ikke dette er "et bevis" på, at Thorborg blander sig i detaljer. Og hvor meget ved Bjørn egentlig om dansk fodbold - ja praktisk fodbold!?

                              Last edited by Ruben; 18-04-2024, 12:32.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                                Leif Rasmussen har talt med Bjørn i dag. Artiklen begynder sådan her:
                                "På bane 1 i Ådalen var bestyrelsesformand Niels Thorborg dukket op med en sagsmappe og gik i gang med en lang samtale med fodbolddirektør Björn Wesström.
                                Da træningen var overstået talte svenskeren længe med træner Søren Krogh, der denne gang var mest den lyttende part."

                                Det betyder ikke være vigtigt men kan da læses som om at Thorborg har noget med til Bjørn som siger det videre til SK. Jeg håber virkelig ikke dette er "et bevis" på, at Thorborg blander sig i detaljer. Og hvor meget ved Bjørn egentlig om dansk fodbold - ja praktisk fodbold!?

                                Thorborg på træningsbanen Han har måske fået en lys ide, som Søren K skal udføre.

                                Håber ikke der er noget i det, andet end interesse for sit hold

                                Comment

                                Working...
                                X