Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Kære andlox, du er blevet rigtig god til dansk, men måske kender du ikke betegnelsen på det, der foregår i OB i øjeblikket ? Du kalder det galehus - jeg kalder det panik før lukketid.
    "Panik før lukketid" opstår i et "galehus"hvor der ikke er faste strategier og planer for fremtiden, så imø er begge udtryk lige gode her

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Ud af dem fra anførergruppen, så synes jeg Trybull skal have det. SK må bygge et bolværk op omkring vores to tyskere med Rami som det kreative omdrejningspunktet. Den helt store udfordring er så at finde en angrebsduo, som kan gøre os farlige. Fenger er i mine øjne selvskrevet. Han er ikke den farligste, men der er noget bund I ham. Han løber sine meter, truer bagrummet og har generelt bare den rigtige attitude ift. den situation vi er i, selvom der desværre ikke er så mange mål i ham.
      i bagerste kæde forstår jeg heller ikke, hvis Helander skal fortsætte med at famle rundt i midten. Det burde Slotsager have klassen til at styre bedre med Helander i sin mere komfortable venstreside og Gomez I højre.
      Og så skal vi tilbage til det vi så i de sidste kampe af grundspillet. Her fik vi fyldt feltet op med modsatte wingback som kom med. Köhler lavede 8'er løb og generelt så spillet langt mere lovende ud. Det er altså ikke længe siden, så mere skal der bare heller ikke til. Vi skal bort fra at pladsen i superligaen skal forsvares hjem. Vi må bevise vi bare er bedre end minimum to af holdene, som vi eksempelvis viste i udekampene imod VFF og Vejle.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Fordi de har åbenbart talt om det? Nok ikke noget Bjørn lige finder på.
        Men i guder hvor Søren Krogh dog fumler rundt med den holdopstilling. Han skifter ud til højre og venstre uden noget tydeligt koncept.
        tænker jeg også. BW er åbenbart rykket tættere på - vel for at sparre med træneren.

        Altså det er jo åbenlyst at det roder lige pt, man famler efter løsningerne. Og det at skifte anfører igen efter hvad 2 mdr - det får ikke udnævnelsen af Helander til at virke videre velovervejet.

        Men syntes godt nok også folk går lidt i selvsving over at det er BW der melder det ud...af alle de problemer der er pt er det da ret langt nede på min liste.

        Kan man få gang i Helander ved at fjerne armbindet - så han kan være med til at styrke forsvaret - og vi kan få nogle sejre - måske endda en sejr på hjemmebane, så FINT, så er det da ligegyldigt hvem der har meldt det ud.

        - Men har godt nok svært ved at se det skal hjælpe dog...

        Comment


          Vi er plaget af en ung, uerfaren cheftræner som vakler i sine analyser, virker uforberedt på modstanderens taktiske greb og reagerer med en række uforståelige udskiftninger og skiftende startopstillinger /spilsystemer. At han så er ydmyg, veltalende og yderst sympatisk er jo ikke det som rykker afgørende lige p.t. - vores største chance for at undgå nedrykning ligger reelt i at Vejle og Lyngby absolut heller ikke skaber resultater. At BW er rykket tættere på - angiveligt efter SK´s ønske - virker på mig som endnu et tegn på at SK ikke er opgaven/presset voksen. Vi bør skifte i sommerpausen uanset om vi klarer os fri af nedrykning eller ej.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
            Vi er plaget af en ung, uerfaren cheftræner som vakler i sine analyser, virker uforberedt på modstanderens taktiske greb og reagerer med en række uforståelige udskiftninger og skiftende startopstillinger /spilsystemer. At han så er ydmyg, veltalende og yderst sympatisk er jo ikke det som rykker afgørende lige p.t. - vores største chance for at undgå nedrykning ligger reelt i at Vejle og Lyngby absolut heller ikke skaber resultater. At BW er rykket tættere på - angiveligt efter SK´s ønske - virker på mig som endnu et tegn på at SK ikke er opgaven/presset voksen. Vi bør skifte i sommerpausen uanset om vi klarer os fri af nedrykning eller ej.
            Har han brug for hjælp så det da langt bedre han spørger om det.

            Syntes det er alt for tidligt at regne ham for ude. For 3 runder siden ville jeg have sagt det var en rigtig god beslutning at skrive med Krogh - syntes jeg så fremgang og han havde gjort det rigtigt godt.
            Det har så desværre ændret sig efter nedrykningsspillet begyndte og de sidste 3 (ved ikke hvor meget jeg vil tælle Lyngby kampen med her) har det ikke set godt ud.

            - Men det så jo altså også sløjt ud før Krogh kom til - hjemmebanekomplekset har han jo arvet - det var godt igang under Alm.

            Klare vi frisag - OG ikke mindst begynder der at komme bedre styr på spillet igen - så har jeg ikke nogen grund til at ville af med Krogh som det ser ud nu.

            Rykker vi ned er det en anden sag - men mon ikke der bare kommer til at ske en hel del hvis det bliver en realitet?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Men hvorfor i alverden udtaler en fodbolddirektør sig om et rent trænerfagligt emne?

              I guder, den her ‘klub’. Mage til rod og skæve arbejdsgange.
              Mon ikke han ser efter en udgang, og for ikke at se for dum ud må han finde andre forklaringer på situationen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                "Panik før lukketid" opstår i et "galehus"hvor der ikke er faste strategier og planer for fremtiden, så imø er begge udtryk lige gode her
                Helt enig, de 2 udtryk kan sagtens bruges sammen.

                Comment


                  Vi fangede Søren Krogh til en snak om holdets situation i Ådalen i dag.

                  Søren Krogh: Jeg kan ikke lade mig styre af frygt - OBstruktion

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Vi fangede Søren Krogh til en snak om holdets situation i Ådalen i dag.

                    Søren Krogh: Jeg kan ikke lade mig styre af frygt - OBstruktion
                    Krogh om Helander og overvejelser sf snførerskift:
                    "Det har jeg ingen kommentarer til. Alt hvad der foregår omkring spillere, og hvad vi arbejder med omkring truppen, det holder vi internt. Det skal ikke diskuteres gennem pressen."

                    Det er vel også en klar besked i retning af BW?!
                    Kan god lide hvis Krogh træder i karakter der og bliver mere og mere træt af vores sportsdirektør.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Krogh om Helander og overvejelser sf snførerskift:
                      "Det har jeg ingen kommentarer til. Alt hvad der foregår omkring spillere, og hvad vi arbejder med omkring truppen, det holder vi internt. Det skal ikke diskuteres gennem pressen."

                      Det er vel også en klar besked i retning af BW?!
                      Kan god lide hvis Krogh træder i karakter der og bliver mere og mere træt af vores sportsdirektør.
                      Det er godt nok også uforståeligt hvad det skal ud i medierne for. Jo, hvis der var taget en beslutning, men det er vi jo ikke blevet klogere på.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                        Det er godt nok også uforståeligt hvad det skal ud i medierne for. Jo, hvis der var taget en beslutning, men det er vi jo ikke blevet klogere på.
                        Rent kaos.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Krogh om Helander og overvejelser sf snførerskift:
                          "Det har jeg ingen kommentarer til. Alt hvad der foregår omkring spillere, og hvad vi arbejder med omkring truppen, det holder vi internt. Det skal ikke diskuteres gennem pressen."

                          Det er vel også en klar besked i retning af BW?!
                          Kan god lide hvis Krogh træder i karakter der og bliver mere og mere træt af vores sportsdirektør.
                          Det må også være træls for BW at have David, Glen, Niels og Freyr til samtaler for så at skulle "nøjes" med SK pga. deres (fornuftige) krav

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Det må også være træls for BW at have David, Glen, Niels og Freyr til samtaler for så at skulle "nøjes" med SK pga. deres (fornuftige) krav
                            Det er også træls for folk på et debatforum, når der dukker nogen op, der angiver at vide en masse, selv om de ikke ved en skid.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Det må også være træls for BW at have David, Glen, Niels og Freyr til samtaler for så at skulle "nøjes" med SK pga. deres (fornuftige) krav
                              Er Søren K nu dead man walking herinde.? Det var ikke længe han fik.

                              I min verden fremstår vores svenske ven noget mere uduelig, og jeg ved godt hvem jeg skulle pege på, hvis en af dem skulle videre.

                              mange trænere før Krogh har ikke fået OB til at fungere, så det er vel ikke diskvalificerende. Desuden har manden stadig haft kort tid med holdet.

                              Behold Krogh og rykker vi ned med ham, er det ikke pga ham, det er sket længe før.
                              klarer vi skærene denne sæson, ser det tungt ud til næste sæson med AaB i ligaen også.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                                Det er også træls for folk på et debatforum, når der dukker nogen op, der angiver at vide en masse, selv om de ikke ved en skid.
                                Hvem hentyder du til ?

                                Comment

                                Working...
                                X