Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ivancevic udlejes. Gomez må have slået ham af

    https://ob.dk/nyheder/2024/marts/mih...odds-ballklubb

    Comment


      Endnu en bøde

      Comment


        Ved ikke om det er den rigtige tråd, men undre mig over at Slotsager slet ikke spiller for U19 landsholdet??

        Døjer han med noget skade, virker spøjst at han er bag ungdomsspillere fra Brøndby og FCN

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
          Ved ikke om det er den rigtige tråd, men undre mig over at Slotsager slet ikke spiller for U19 landsholdet??

          Døjer han med noget skade, virker spøjst at han er bag ungdomsspillere fra Brøndby og FCN
          Han er langt bag enhver spiller fra Brøndby og fcn.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Han er langt bag enhver spiller fra Brøndby og fcn.
            Altså har Slotsager ikke været anfører for U19? Der er sgutte nogen u19 spillere der slår ham af i de klubber. Ingen af dem spiller SL.
            Så mon ikke bare han spares

            Comment


              Men kan se han var i truppen til første kamp og helt ude af truppen de 2 sidste.
              Så man kunne godt frygte at han er skadet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Men kan se han var i truppen til første kamp og helt ude af truppen de 2 sidste.
                Så man kunne godt frygte at han er skadet
                Jamen jeg forstår det heller ikke.
                Det virker da underligt, og lidt spøjst hvis han er skadet og intet er meldt ud.

                Og jeg tænker ikke at man spare ens anfører i så vigtige kval kampe og han er vel ikke overbelastet af at spille en gang om ugen for OB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                  Jamen jeg forstår det heller ikke.
                  Det virker da underligt, og lidt spøjst hvis han er skadet og intet er meldt ud.

                  Og jeg tænker ikke at man spare ens anfører i så vigtige kval kampe og han er vel ikke overbelastet af at spille en gang om ugen for OB
                  Jeg forstår det heller ikke. Men hvis han døjer med lidt tænker jeg da ikke det er noget man behøver at melde ud. Jeg håber bare han er klar mod Vejle

                  Comment


                    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...ejlet-som-klub
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Ved ikke hvor den ellers skulle smides hvis nogen har interesse : https://www.kia.com/dk/roadshow/mediano/
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Alm var et kæmpe fejlcast. Han kommer ikke til at savne OB og meget få i OB kommer til at savne ham. Dejligt han hurtigt fik et andet trænerjob hjemme i Sverige.
                        Som Thomas Helveg så fint sagde det: “Svensken, han er svær at begejstre”. Søren Krogh, Hjortebjerg og Lyng har bragt noget begejstring tilbage i truppen.
                        Alm var endnu en ligegyldig, og intetsigende handling fra ledelsen, enig.
                        Jeg ved ikke om det er sjovere til træning, eller hvad der bringer begejstring i truppen, men når jeg ser kampene, så har jeg svært ved at se hvad de tre bringer til OB, som skal bringe dem fremad.
                        Bortset fra et vellykket hjørnespark i Vejle, så stinker vores dødbolde stadig. I går var vires indkast rent gift, hvor det tog Vejle 3-4 sekunder at få bolden efter vi havde kastet bolden. Og hvorfor i hulen står nan og glor i flere sekunder indtil der kommer en anden man afleverer bolden til, som så skal kaste det indkast, ham det bliver overladt til kaster uden ide, og modstanderen er for længst kommet på plads.

                        Opstillingen i går var håbløs, otte defensive spillere i start i en hjemmekamp mod oprykkeren fra Vejle. Som om det ikke var galt nok, så er Mickelson fejlvendt, og BP placeret håbløst på højre vingback. Selv ikke da man heldigt får lov at skifte forårets ringeste spiller Helander ud, så retter man ikke op på fejlen. I stedet for sætter nan ligaens ringeste vb ind i centerforsvaret.
                        Taktisk blev vi udspillet i går, godt hjulpet af en horribel opstilling.
                        Søren Krogh har nu stået i spidsen for os i ti kampe, seks af de kampe har været mod de andre bundklubber, fair nok at tabe til FCK, og Brøndby, men otte mål og kun tolv point flytter intet. Vi skal i denne sæson prise os lykkelige over at Hvidovre og Lyngby er pivringe og sandsynligvis napper turen ned.

                        Men er SK så er fejl valg, næ det syntes jeg egentlig ikke, men han bringer hverken mere eller mindre end hvilken som helst anden ville kunne.
                        Til sommer når der er flugt/udsalg og udløb med diverse lejesvende, så bliver posen rystet igen, og endnu en sæson i samme kategori som de tolv forrige kan begynde. Så står vi denne gang med en uerfaren træner, som skal forsøge at bringe fremskridt med en ringe sammensat discount trup, uden nævneværdige chancer for succes. Jeg tænker SK er fortid inden næste sæsons taberslutspil starter. Desværre for ham, men hvad skulle han kunne udrette under de betingelser?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Hvad sker der i øvrigt med Aske? Troede han var skadet, men kan se han spillede landskamp for u-20 landsholdet i landsholdspausen..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                            Hvad sker der i øvrigt med Aske? Troede han var skadet, men kan se han spillede landskamp for u-20 landsholdet i landsholdspausen..
                            Godt spørgsmål. Han har godt nok også været ringe. Det er fint med fynboer på holdet hvis de er gode nok. Dem der er gode nok er der få af, og endnu færre der spiller for OB.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Godt spørgsmål. Han har godt nok også været ringe. Det er fint med fynboer på holdet hvis de er gode nok. Dem der er gode nok er der få af, og endnu færre der spiller for OB.
                              Tænker da der er mange gode fodboldspillere rundt omkring på Fyn. Synes da i de mange år jeg har været en del af ungdomsfodbold har set mange gode spillere og nogengang undret mig hvorfor de ikke er blevet scoutet.
                              Måske scoutning i OB ikke altid er den bedste?
                              Det er jo øjene der ser og det er nok forskelligt hvad man vurdere..
                              Selvom holdene klarer sig fint, må man jo af den ene eller anden grund ikke få dem på Superliganiveau.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                                Tænker da der er mange gode fodboldspillere rundt omkring på Fyn. Synes da i de mange år jeg har været en del af ungdomsfodbold har set mange gode spillere og nogengang undret mig hvorfor de ikke er blevet scoutet.
                                Måske scoutning i OB ikke altid er den bedste?
                                Det er jo øjene der ser og det er nok forskelligt hvad man vurdere..
                                Selvom holdene klarer sig fint, må man jo af den ene eller anden grund ikke få dem på Superliganiveau.
                                Ja det er ind imellem lederne i ungdomsafdelingen i OB undervurderer ungdomsspillerne, bare se Isak Jensen, og Anders Klynge fra OB U19 guldholdet nu i Viborg og Silkeborg.
                                De ville have pyntet på holdet nu.

                                Comment

                                Working...
                                X