Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nok nærmere for billigt. Håber bare vi har 15-20% videresalg på ham så vi kommer til at tjene lidt mere
    Nu ved jeg det ikke med sikkerhed, men jeg tror at videresalg er en del af mange handler i dag, så hvis vi ikke har det på ham så er det helt væk.

    Jeg synes bare ikke han fik særlig lang snor. Han var trods alt kun 19 da vi solgte ham. Han skulle ikke have mange flere gode præstationer på cv’et før han kunne have været et betydeligt større salg.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Alm kunne ikke bruge ham, så det var jo bare heldigt at et hold i den bedste hollandske række ville overtage vores affald
      Og Alm havde jo tydeligvis ret i sine vurderinger

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Alm kunne ikke bruge ham, så det var jo bare heldigt at et hold i den bedste hollandske række ville overtage vores affald
        Man kan også bare glæde sig over hvis han endelig er ved at komme i gang.
        Kan ikke se hvad han kunne gøre af forskel i OB. Synes han var gået totalt i stå, og så var det fint han kunne få en ny udfordring i Holland.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Man kan også bare glæde sig over hvis han endelig er ved at komme i gang.
          Kan ikke se hvad han kunne gøre af forskel i OB. Synes han var gået totalt i stå, og så var det fint han kunne få en ny udfordring i Holland.
          Men når man ser hvor meget spilletid vi bl.a. har givet en spiller som Selvén, så forekommer det mig bare underligt at vi havde så lidt tålmodighed med en 19 årig fynbo der indiskutabelt havde et pænt talent.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

            Nu ved jeg det ikke med sikkerhed, men jeg tror at videresalg er en del af mange handler i dag, så hvis vi ikke har det på ham så er det helt væk.

            Jeg synes bare ikke han fik særlig lang snor. Han var trods alt kun 19 da vi solgte ham. Han skulle ikke have mange flere gode præstationer på cv’et før han kunne have været et betydeligt større salg.
            Men han havde vidst også et stort ønske om at komme videre. Det blev et nej til FCN. Men når sådan en mulighed opstår skal man ikke stå i vejen.
            Transferen var fin. Det var kun prisen der var forkert. Derfor kan man også håbe på at %`en er høj hvis det skulle blive til et salg

            Comment


              Hvidovre skiller Lyngby fuldstændig af. 2-4 til dem pt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                Hvidovre skiller Lyngby fuldstændig af. 2-4 til dem pt.
                Fantastisk. Vil være genialt hvis vi kan få både Lyngby og Hvidovre ud.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                  Hvidovre skiller Lyngby fuldstændig af. 2-4 til dem pt.
                  Så er vi ikke mere de eneste som taber mod Hvidovre på hjemnebanen!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Fantastisk. Vil være genialt hvis vi kan få både Lyngby og Hvidovre ud.
                    Man kan godt se, hvlken del af landet, du er i eksil i ;) For os i eksil øst for Storebælt er det ikke ideelt, men okay - hellere dem end OB!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Man kan godt se, hvlken del af landet, du er i eksil i ;) For os i eksil øst for Storebælt er det ikke ideelt, men okay - hellere dem end OB!
                      Jeg tænker vi pt. Er i en situation hvor vi ikke rigtigt kan tillade os at være kræsne
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                        Hvidovre skiller Lyngby fuldstændig af. 2-4 til dem pt.
                        Hold op hvor kan meget ændre sig på 3 runder + en træner rokade gange 2. Pt må Lyngby være storfavorit til at rykke ned.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Man kan godt se, hvlken del af landet, du er i eksil i ;) For os i eksil øst for Storebælt er det ikke ideelt, men okay - hellere dem end OB!
                          He he ja. Os bliver det ikke, det føler jeg mig ret overbevist om.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Puha, sikke en gave. Så må vi se, om vi kan udnytte den? Hvidovre må stadig være storfavoritter til nedrykning, de skal trods alt indhente to andre hold. Men mon ikke Lyngby har overtaget rollen som medbejler til nedrykning?
                            Når det er sagt, så er fodbold følelser, og jeg ser hellere Lyngby oppe på bekostning af plastikklubben FCN, og ligeledes også gerne Hvidovre oppe på bekostning af BIF. Hvidovre er jo, trods alt, det rigtige Vestegn :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Hold op hvor kan meget ændre sig på 3 runder + en træner rokade gange 2. Pt må Lyngby være storfavorit til at rykke ned.
                              Så Lyngby og Vejle?
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                                Hvidovre skiller Lyngby fuldstændig af. 2-4 til dem pt.
                                Lige kommet hjem fra Sverige .. hvad f….. skete der der?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X