Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

    Der er INGEN, der er tilfredse med de to Hvidovre-kampe. Jeg mener også, at jeg anerkender, at de eneste i hele OB, der har spillet til par er fansene, med en enkel pinlig svipser i Fredericia.

    Man kunne også kigge på den første RFC kamp med Alm, der tabte vi 2 point i sidste sekunds overtid. Hjemmebanenederlaget til Vejle i starten af sæsonen, 0-3 snitter mod Silkeborg, de havde også reddet vores røv? Jeg er med på Hvidovre er dårlige, men det er Fredericia altså også, og det var Alm.?

    At skifte træner igen efter 6 måneder på
    baggrund af en halvsæson, som den vi lige kommer fra, det vil jeg ikke mene er fair eller forsvarligt.


    hvis ledelsen ansatte Søren Krogh med den formodning, at han var rette mand til jobbet som OB-træner, så skylder de og vi ham, at give ham chancen for at få en sæson selv. 1. Division eller ej.

    Vi bedømmer ham jo strengt taget, ud fra de to svenskeres fejlkøb og skøn, og de er jo begge, efter alt at dømme, ude.
    Fint ræsonnement som jeg jeg godt kan tilslutte mig. Vægtigste grund må så være hvis SK ikke selv ønsker at fortsætte som cheftræner så skal vi jo på den. Jeg mener SK skrev en 2½ årig kontrakt, men omvendt mener jeg også at have hørt BW udtale at det er planen at SK fortsætter til afslutningen af sæsonen, men det sidste kan jeg sagtens have fået galt i halsen. Er der mon nogen der kan hjælpe med det?

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ja en intern og ekstern.. Men hvem er det specifikt og hvilke kompetencer har de for at lave så vigtig en undersøgelse?
      I en intern undersøgelse er alle jo mere eller mindre inhabile og hvem vil kritisere NT, bestyrelsen og spirtsudvalget ? !

      Problemet med den eksterne undersøgelse er, at ligegyldigt resultatet, tvivler jeg stærkt på at NT, bestyrelsen eller sportsudvalget fyrer sig selv.

      Så den eksterne rapport er mere for at vise handlekraft udadtil og internt som et "idekatalog", som kan lægges ned i skuffen ved siden af den såkaldte strategi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Det passer altså ikke, undskyld jeg siger det. Søren Krogh har for eksempel været med i et langt taktiktavleindslag med Sfå tidligere på foråret. At han ikke har prioriteret at give mandagstrænerne en længere udredelse af de taktiske instrukser imod Randers midt i en alt-eller-intet nedrykningskamp virker ærlig talt som et mærkeligt kriterium, at vurdere SK på, imo.
        Jeg henviser til TV interviewene i optakt studierne til kampene: her må jeg siger at der intet formidles om den kommende kamp. Det må I vente og se… siges der.
        Efter kampene siges der: det tager vi internt senere.
        Der synes jeg de fleste andre SL trænere er mere og tydeligere kommunikerende.
        Det er især i TV dækningen OB skal promovere sig selv - og ikke i Sfå, med al respekt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Jeg undskylder bestemt ikke Alm men selv Fredericia har vist flere fuldtidsproffesionelle spillere end Hvidovre.

          At tabe til Hvidovre på hjemme kan bare ikke forsvares .. så kan der tales udenom med alt muligt andet men det burde være 6 sikre point ..

          Krogh var selv ude og sige at han var ansvarlig efter Hvidovrekampen .. (første).
          https://faa.dk/sport/wesstrom-placer...d-forbi-skiven

          Krogh har et ringere pointsnit end Alm på trods af at de fleste kampe har været i nedrykningsspillet ..

          Det er ikke fair eller forsvarligt at fortsætte med en træner hvis man ikke forventer at denne magter opgaven - jeg har ikke set at han magter opgaven.
          Igen enig med dig, Plum.
          Jeg kan overhovedet ikke se hvad han bringer.
          Bevares, med kniven for struben er der lavet lidt ændringer, men det er jo noget mange har kunne se og efterlyst et stykke tid.
          Jeg ved heller ikke hvad det er for en kultur nogle snakker om han har ændret, som så lige er kommet op til overfladen her den sidste uges tid.

          Ryger vi en tur ned, så kunne det måske være en løsning, og at han kunne få det mere erfaring.
          Men for en klub der gerne vil mere end 1. Division eller bund-4 i suppen, så bliver det et nej.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bjarne_OB Se indlæg

            Jeg henviser til TV interviewene i optakt studierne til kampene: her må jeg siger at der intet formidles om den kommende kamp. Det må I vente og se… siges der.
            Efter kampene siges der: det tager vi internt senere.
            Der synes jeg de fleste andre SL trænere er mere og tydeligere kommunikerende.
            Det er især i TV dækningen OB skal promovere sig selv - og ikke i Sfå, med al respekt.
            Mener du, sådan helt alvorligt, at det vigtigste for OB lige pt er, hvrdan klubben promoverer sig selv på TV?
            Og selvfølgelig holder Krogh kortene ind til kroppen, når der er lavet taktiske ændringer frem mod livsvigtige kampe, når man har holdt træningerne lukkede mm. i løbet af ugen. Alt andet ville da være hul i hovedet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

              Igen enig med dig, Plum.
              Jeg kan overhovedet ikke se hvad han bringer.
              Bevares, med kniven for struben er der lavet lidt ændringer, men det er jo noget mange har kunne se og efterlyst et stykke tid.
              Jeg ved heller ikke hvad det er for en kultur nogle snakker om han har ændret, som så lige er kommet op til overfladen her den sidste uges tid.

              Ryger vi en tur ned, så kunne det måske være en løsning, og at han kunne få det mere erfaring.
              Men for en klub der gerne vil mere end 1. Division eller bund-4 i suppen, så bliver det et nej.
              Helt enig. Alle kunne se at 3 CFer ikke var løsningen. De var alt for længe om at ændre og erkende at analysen om at vores stærkeste positioner var i CF. Både BP og Helandrr har i perioder lignet 2. divisions spillere. Slotsager har også haft udfald, men det er mere forventelig.
              Last edited by tOrnBjerg; 20-05-2024, 14:37.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Selv hvis OB på sidste spilledag får trukket r*ven til sig må Köhler imo ikke spille flere kampe for klubben hvis han har sat sig selv uden for med "arbejdsværgring". Hvis han ikke kan sælges må det så hedde u19 for ham, eller han må købe sig selv ud af kontrakten så han kan stå frit. Tiden for hvor han kan lægge sig fladt ned og undskylde til klub og fans er overskredet.
                Helt enig. SK, TT og Rami bør have spillet sidste kamp for OB. Uagtet hvilken række der spilles i. Årene med BW har demonstreret for alle, hvad kultur, nostalgi og respekt betyder. Det er med disse dyder, at man bygger en klub - ikke med eksotiske nomader og dansende gøglere FM-style.

                De nævnte spillere må sejle Aafarten eller ryde buskads langs åen. Er disse opgaver for krævende, kan der nok findes andet.
                Last edited by Jungledyret; 20-05-2024, 13:05.

                Comment


                  "Tak" Musa....

                  Comment


                    Ja okay, 2-0 Vejle efter 6 min.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Ja okay, 2-0 Vejle efter 6 min.
                      Det er altid den farligste føring

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Helt enig. SK, TT og Rami bør have spillet sidste kamp for OB. Uagtet hvilken række der spilles i. Årene med BW har demonstreret for alle, hvad kultur, nostalgi og respekt betyder.

                        De nævnte spillere må sejle Aafarten eller ryde buskads langs åen. Er disse opgaver for krævende, kan der nok findes andet.
                        Jeg forstår simpelthen ikke, at Trybull ryger med i den ligning (her og på sociale medier). Manden går forrest i hver eneste kamp, senest mod Hvidovre, hvor han sammen med Myhra var bedste OB'er. Der er intet arbejdsvægrig over ham, og SK har også udtalt, at han går forrest i træningerne. Han er blevet spurgt om han kan forestille sig at forlænge sin kontrakt, hvis den står på 1. divison næste sæson, og har, måske lidt for ærligt, sagt, at det ikke er interessant for ham. Men i modsætning til Rami og Köhler er der ikke tale om, at han prøver at komme ud af en aftale, han har indgået med klubben. Han har skrevet under på at være her til sommer, og hvis han giver alt hvad han har hver eneste trningssession og kamp i den tid skylder han os hverken mere eller mindre.

                        Comment


                          Kom så Viborg!!! 1-0

                          Comment


                            Viborg!!!
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Jeg forstår simpelthen ikke, at Trybull ryger med i den ligning (her og på sociale medier). Manden går forrest i hver eneste kamp, senest mod Hvidovre, hvor han sammen med Myhra var bedste OB'er. Der er intet arbejdsvægrig over ham, og SK har også udtalt, at han går forrest i træningerne. Han er blevet spurgt om han kan forestille sig at forlænge sin kontrakt, hvis den står på 1. divison næste sæson, og har, måske lidt for ærligt, sagt, at det ikke er interessant for ham. Men i modsætning til Rami og Köhler er der ikke tale om, at han prøver at komme ud af en aftale, han har indgået med klubben. Han har skrevet under på at være her til sommer, og hvis han giver alt hvad han har hver eneste trningssession og kamp i den tid skylder han os hverken mere eller mindre.
                              Det er også at strække den, men jeg er pissed :).

                              TT er en god spiller (SK og Rami er enormt overvurderede), og der er ikke en finger at sætte på hans indsats.

                              Samtidigt ville man i en klub med kultur pænt sige ingen kommentarer angående fremtid ved nedrykning. Jeg vil have en klybgebombe af kultur til at sprænge i klubben, og efter 3 rædselsår med langsom erodering er det tid til at gå drastisk til værks!

                              Edit: Men jeg forstår godt, hvad du siger, og det er noteret. SK og Rami må sejle Aafarten og så vil jeg genoverveje TT.
                              Last edited by Jungledyret; 20-05-2024, 13:17.

                              Comment


                                Ja tak Viborg
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X