Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    jeg har ikke set Go aheads kampe - så skal ikke gøre mig klog på om han gør det godt. Har dog ofte et øje på deres kampe og mit umiddelbare indtryk er ikke at det har været en "god første sæson"

    sidste runde var han så vidt jeg kan se ikke engang i truppen. Men han er selvf ung så kan være han skal køres i stilling stille og roligt, men det er da vidst mest blevet til indhop og knap så mange starter.
    Han har spillet cirka 40 minutter i snit per kamp. Kun i et par pokalkampe, at han har fået fuld tid.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      jeg har ikke set Go aheads kampe - så skal ikke gøre mig klog på om han gør det godt. Har dog ofte et øje på deres kampe og mit umiddelbare indtryk er ikke at det har været en "god første sæson"

      sidste runde var han så vidt jeg kan se ikke engang i truppen. Men han er selvf ung så kan være han skal køres i stilling stille og roligt, men det er da vidst mest blevet til indhop og knap så mange starter.
      Ugen inden kom han ind i pausen og scorede, så mon ikke det skyldes skade eller sygdom, at han var ude af truppen i sidste runde?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Ugen inden kom han ind i pausen og scorede, så mon ikke det skyldes skade eller sygdom, at han var ude af truppen i sidste runde?
        kan sagtens være - jeg undrede mig også over at han ikke engang var i truppen

        Comment


          Nå, lidt kaos i Lyngby er nok ikke helt skidt set fra vores position...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Nå, lidt kaos i Lyngby er nok ikke helt skidt set fra vores position...
            Det lyder som mere end kun "lidt" kaos:
            https://bold.dk/fodbold/klubber/lyng...efter-to-kampe

            Nægter spillere sammenarbejde eller hvad?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Nå, lidt kaos i Lyngby er nok ikke helt skidt set fra vores position...
              Hold da op man et fejlcast. Sikke nogle amatører.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Hold da op man et fejlcast. Sikke nogle amatører.
                Ja, der kunne vi lære meget ved at reagere hurtigere !

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                  Nå, lidt kaos i Lyngby er nok ikke helt skidt set fra vores position...
                  bestemt ikke - men havde det så ikke været bedre de havde holdt fast i ham lidt længere? Nu risikere vi jo at de får rettet op på skuden....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    bestemt ikke - men havde det så ikke været bedre de havde holdt fast i ham lidt længere? Nu risikere vi jo at de får rettet op på skuden....
                    Jo, hvis de for eksempel får overtalt David Nielsen til at komme ind som brændslukker eller noget i den stil kan det jo godt være det ikke bliver en fordel for os. Men som udgangspunkt aldrig optimalt at måtte fure træneren to kampe inde i en halvsæson.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Hold da op man et fejlcast. Sikke nogle amatører.
                      Det er da proffessionelt nok at få det rettet med det samme, i Odense var der gået 6 mdr.........

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        Det er da proffessionelt nok at få det rettet med det samme, i Odense var der gået 6 mdr.........
                        Du mener simpelthen det er professionelt at fucke en ansættelse op, hvor man bliver nødt til at fyre ham efter 50 dage.
                        Man har haft 4 jobsamtaler og personlighedtest, så det er et fejlcast af dimensioner.
                        Direktøren har også fået en løftet pegefinger, og næste ansættelse skal sidde i skabe ifl ham selv.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Du mener simpelthen det er professionelt at fucke en ansættelse op, hvor man bliver nødt til at fyre ham efter 50 dage.
                          Man har haft 4 jobsamtaler og personlighedtest, så det er et fejlcast af dimensioner.
                          Direktøren har også fået en løftet pegefinger, og næste ansættelse skal sidde i skabe ifl ham selv.
                          Udfra de resultater Hoseth har leveret med Klaksvig, så var mange nok af den mening, at han var klar til et trin op, det har så siden hans anættelse vist sig ikke at være tilfældet. Nu tror jeg Freyr er meget svær at erstatte, han er dælme dygtig, så de har en stor opgave i Lyngby, men det lugter vel af David Nielsen. Det er proffessionelt at reagere hurtigt på den fejl man har begået, den selverkendelse kunne man lære rigtig meget af i Odense, hvor man generelt reagerer utrolig langsomt.

                          Comment


                            Jeg kan se at Jakob Breum nu har scoret 3 gange i hans seneste 4 kampe for Go Ahead Eagles. Jeg kan ikke lade være med at tænke at vi solgte ham alt for tidligt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                              Jeg kan se at Jakob Breum nu har scoret 3 gange i hans seneste 4 kampe for Go Ahead Eagles. Jeg kan ikke lade være med at tænke at vi solgte ham alt for tidligt.
                              Nok nærmere for billigt. Håber bare vi har 15-20% videresalg på ham så vi kommer til at tjene lidt mere

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                                Jeg kan se at Jakob Breum nu har scoret 3 gange i hans seneste 4 kampe for Go Ahead Eagles. Jeg kan ikke lade være med at tænke at vi solgte ham alt for tidligt.
                                Alm kunne ikke bruge ham, så det var jo bare heldigt at et hold i den bedste hollandske række ville overtage vores affald

                                Comment

                                Working...
                                X