Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg har ikke set Go aheads kampe - så skal ikke gøre mig klog på om han gør det godt. Har dog ofte et øje på deres kampe og mit umiddelbare indtryk er ikke at det har været en "god første sæson"
sidste runde var han så vidt jeg kan se ikke engang i truppen. Men han er selvf ung så kan være han skal køres i stilling stille og roligt, men det er da vidst mest blevet til indhop og knap så mange starter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægNå, lidt kaos i Lyngby er nok ikke helt skidt set fra vores position...
https://bold.dk/fodbold/klubber/lyng...efter-to-kampe
Nægter spillere sammenarbejde eller hvad?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
bestemt ikke - men havde det så ikke været bedre de havde holdt fast i ham lidt længere? Nu risikere vi jo at de får rettet op på skuden....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Det er da proffessionelt nok at få det rettet med det samme, i Odense var der gået 6 mdr.........
Man har haft 4 jobsamtaler og personlighedtest, så det er et fejlcast af dimensioner.
Direktøren har også fået en løftet pegefinger, og næste ansættelse skal sidde i skabe ifl ham selv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Du mener simpelthen det er professionelt at fucke en ansættelse op, hvor man bliver nødt til at fyre ham efter 50 dage.
Man har haft 4 jobsamtaler og personlighedtest, så det er et fejlcast af dimensioner.
Direktøren har også fået en løftet pegefinger, og næste ansættelse skal sidde i skabe ifl ham selv.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægJeg kan se at Jakob Breum nu har scoret 3 gange i hans seneste 4 kampe for Go Ahead Eagles. Jeg kan ikke lade være med at tænke at vi solgte ham alt for tidligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægJeg kan se at Jakob Breum nu har scoret 3 gange i hans seneste 4 kampe for Go Ahead Eagles. Jeg kan ikke lade være med at tænke at vi solgte ham alt for tidligt.
Comment
Comment