Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Ja præcis
    Det er da at håbe, måske det også kan dæmpe modstanden mod investeringen i den odenseanske befolkning, og måske vigtigst frygten for modstand hos politikkerne.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Jeg tror, at det "bare" bliver en økonomisk støtte til Odense Q og at de får lov at spille alle kampe på Odense stadion og træning i Ådalen.
      Jeg tror ikke OB laver et decideret kvindehold, ej heller "køber" Odense Q så det bliver OB Q.
      ​​​​​

      ​​Men det bliver spændende at se. Jeg kan ikke selv deltage til pressemødet, så glæder mig til at læse om det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MandenFraFyn Se indlæg
        Jeg tror, at det "bare" bliver en økonomisk støtte til Odense Q og at de får lov at spille alle kampe på Odense stadion og træning i Ådalen.
        Jeg tror ikke OB laver et decideret kvindehold, ej heller "køber" Odense Q så det bliver OB Q.
        ​​​​​

        ​​Men det bliver spændende at se. Jeg kan ikke selv deltage til pressemødet, så glæder mig til at læse om det.
        Mon ikke det bliver tilstrækkeligt til at vi efterkommer UEFA’s krav?

        https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-11...odbold-et-krav

        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Mon ikke det bliver tilstrækkeligt til at vi efterkommer UEFA’s krav?

          https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-11...odbold-et-krav
          Det er lige det jeg tror.
          Man melder ud at Odense Q er samarbejdsklub og så yder støtte og hjælp.
          Jeg tror Odense Q er et image der er vigtig stadig at beholde og man gør det på den måde også fordi, at Odense Q derfor stadig selv vil kunne bestemme og i stedet for, at de risikerer at OB bare kun gør minimum under OB navnet, som jeg desværre tror godt kunne ske, hvis det blev under OB på den måde.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Mon ikke det bliver tilstrækkeligt til at vi efterkommer UEFA’s krav?

            https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-11...odbold-et-krav
            Efter at have læst artiklen vedkommer det vel reelt ikke os i den nuværende tilstand

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Efter at have læst artiklen vedkommer det vel reelt ikke os i den nuværende tilstand
              Handler det ikke om, at komme DBU/Divisionsforeningens nye regler i forkøbet? Tænker at det bliver en regel inden for kort tid, at for at spille i Superligaen, skal man leve op til UEFA's krav ift kvindehold?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MandenFraFyn Se indlæg

                Handler det ikke om, at komme DBU/Divisionsforeningens nye regler i forkøbet? Tænker at det bliver en regel inden for kort tid, at for at spille i Superligaen, skal man leve op til UEFA's krav ift kvindehold?
                Hvis du ikke har læst artiklen - "Fra 2024/25 skal en fodboldklub drive kvindefodbold på et eliteniveau for at deltage i europæiske turneringer.​"

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Hvis du ikke har læst artiklen - "Fra 2024/25 skal en fodboldklub drive kvindefodbold på et eliteniveau for at deltage i europæiske turneringer.​"
                  Jeg har skam læst artiklen. Men det er ikke fordi, jeg tror vi kommer i Europa inden for de næste 2-4 år. Jeg tror derimod, at der lige pt er større "risiko" for, at DBU/Divisionsforeningen laver det som en regel, at man skal leve op til UEFA's regler ift kvindehold end at vi kommer i Europa.

                  Comment


                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erede-ham-mest

                    Jeg ved ikke, om der er en bedre tråd, men here goes. En dejlig mand med ros til klubben og byen. En fodboldspiller fra en anden tid, som jeg altid har haft et svagt punkt for - sine begrænsninger til trods.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MandenFraFyn Se indlæg

                      Handler det ikke om, at komme DBU/Divisionsforeningens nye regler i forkøbet? Tænker at det bliver en regel inden for kort tid, at for at spille i Superligaen, skal man leve op til UEFA's krav ift kvindehold?
                      Det tror jeg du har ret i.Tænker De nationale forbund tit retter ofte deres regelsæt ind efter UEFA
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erede-ham-mest

                        Jeg ved ikke, om der er en bedre tråd, men here goes. En dejlig mand med ros til klubben og byen. En fodboldspiller fra en anden tid, som jeg altid har haft et svagt punkt for - sine begrænsninger til trods.
                        Helt enig. Jeg kunne også godt lide Oliver Lund. Hans hjerte på banen og personlighed udenfor var topklasse. Og fedt at OB stadig betyder noget for ham og han ikke bare lefler for de hviiee, hvor han slutter *host*Tingager*host*

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MandenFraFyn Se indlæg

                          Det er lige det jeg tror.
                          Man melder ud at Odense Q er samarbejdsklub og så yder støtte og hjælp.
                          Jeg tror Odense Q er et image der er vigtig stadig at beholde og man gør det på den måde også fordi, at Odense Q derfor stadig selv vil kunne bestemme og i stedet for, at de risikerer at OB bare kun gør minimum under OB navnet, som jeg desværre tror godt kunne ske, hvis det blev under OB på den måde.
                          Odense Q er pt. et ret fesent brand og bare deres logo skriger: AMATØR. Så jeg håber OB går mere all-in på projektet så vi kan få et ordentligt professionelt kvindefodboldhold på Fyn i blå og hvide striber og for min skyld må de også gerne køre med det flotte OB logo.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Odense Q er pt. et ret fesent brand og bare deres logo skriger: AMATØR. Så jeg håber OB går mere all-in på projektet så vi kan få et ordentligt professionelt kvindefodboldhold på Fyn i blå og hvide striber og for min skyld må de også gerne køre med det flotte OB logo.
                            That's true.
                            Men Odense Q er jo det tidligere OB Kvinde Elite og ønsker de allerede at komme under OB’s vinger, taget i betragtning af årsagen til at Odense Q blev skabt?
                            Personligt gør det ikke noget for mig, at de fortsat hedder Odense Q og så bruger OB logoet.
                            ​​Jeg tror godt de kan blive glemt lidt hvis de skifter navn til Odense Boldklub.

                            Comment


                              Jeg håber tiden går hurtigt. Jeg har abstinenser og kan ikke vente på den nye sæson. Heldigvis er der lidt andet lækkert sport, i mens vi venter :D.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                                Jeg håber tiden går hurtigt. Jeg har abstinenser og kan ikke vente på den nye sæson. Heldigvis er der lidt andet lækkert sport, i mens vi venter :D.
                                Har det på samme måde. Heldigvis er der træningskamp i næste uge, så kan man lige få et bedre blik på de nye.

                                Comment

                                Working...
                                X