Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mange nye relationer og mange der skulle finde hinanden. Indstillingen var fin, synes jeg.

    Vores nye tyske 6er kan tackle igennem, og Rami er virkelig god. Mon ikke han starter næste gang.

    Jeg er mindst imponeret over Turay, der ikke fylder meget eller søger bolden. Men det er heller ikke et nemt system at være 9er i, og han er den af de nye, der er længst fra kampform.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Kune også kun se en del. Men er begejstret om Rami. Teknisk stærkt, hurtigt, en klasse boldomgang. Hvis det fortsætter så skal Frø ikke kun kigge på bagspejlet, så kigger Rami snart på bagspejlet fordi han har overhalet Frø.
      ​​​​​
      Ud fra den her kamp - ser jeg det som meget sandsynligt at Frø starter på Venstre kant og Rami i midten.
      Jeg er forelsket i Rami.
      Og positivt overrasket over Ejdum, Mucolli og Selven.

      Mon ikke til første kamp kan hedde:
      MH
      Owuso (Grubbe) Slots Sauli Aske
      Kohler Manneh
      Sabbi Rami. Frø
      Turay

      Og hvis ikke Sabbi er klar enten Charly eller Don D

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Ud fra den her kamp - ser jeg det som meget sandsynligt at Frø starter på Venstre kant og Rami i midten.
        Jeg er forelsket i Rami.
        Og positivt overrasket over Ejdum, Mucolli og Selven.

        Mon ikke til første kamp kan hedde:
        MH
        Owuso (Grubbe) Slots Sauli Aske
        Kohler Manneh
        Sabbi Rami. Frø
        Turay

        Og hvis ikke Sabbi er klar enten Charly eller Don D
        Manneh skal også kigge sig over skulderen, for Max kommer da med fuldt fart lige for tiden

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Manneh skal også kigge sig over skulderen, for Max kommer da med fuldt fart lige for tiden
          Men er det ikke også det vi gerne vil have.

          Kamp om pladsen på alle positioner

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Men er det ikke også det vi gerne vil have.

            Kamp om pladsen på alle positioner
            Netop. Og i den ligning, kan jeg godt være nervøs for hvordan Aske reagere når der er gået et par kampe.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Hvor skulle jeg vide det fra - ingen skriver noget
              Rolig nu... selv på bold.dk kunne man se stillingen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Ud fra den her kamp - ser jeg det som meget sandsynligt at Frø starter på Venstre kant og Rami i midten.
                Jeg er forelsket i Rami.
                Og positivt overrasket over Ejdum, Mucolli og Selven.

                Mon ikke til første kamp kan hedde:
                MH
                Owuso (Grubbe) Slots Sauli Aske
                Kohler Manneh
                Sabbi Rami. Frø
                Turay

                Og hvis ikke Sabbi er klar enten Charly eller Don D
                Ja, der med Mucolli har også set. Han gjorde det virkelig fint og det synes gjorde han også sidste sæson i de få minutter han fik på banen. Forstår ikke hvorfor han spiller en større rolle.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  En træningskamp helt som forventet.
                  Vores 1.hold kunne knapt nok spille lige op med VB, men vi havde den bredeste trup og vores reserver redder kastanjerne ud af ilden.

                  Noter:

                  Vel 500+ i Ådalen idag. Fuck der var mange. Hold det nu ude på stadion så folk får en god oplevelse. Latterlig crowded..

                  Som jeg har meldt op fra dag 1 er Rami Al-Hajj en kommende stjerne i OB. Fuck han bliver god

                  Selvén var dog kampens overraskelse på VB for mig. En uvant plads men gjorde det super godt. Der er krudt i den knægt

                  Sauli og Turay bekræftede endnu engang idag for mig at deres nuværende niveau ikke flytter os nogen steder. Jeg er meget lunken ved dem

                  Sven og Don gjorde det fint. Ligner 2 ok signings

                  Stakkels Kjerrumgaard. Kommer slet ikke ind selvom 4-5 akademister gør. Jeg spår han er væk fra OB inden 1/9

                  HC reddede os idag. Flere konge redninger. Godt for selvtilliden

                  Slotsager er bare et niveau over næsten alle pt. Punktum. Han er outstanding og er 1. Valg. Jeg håber det bliver med Ivan som makker når han er klar

                  Ejdum med en virkelig god præstation. Kig dig over skulderen Mustafic. For du bliver snart 4. Valg

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ejdum med en virkelig god præstation. Kig dig over skulderen Mustafic. For du bliver snart 4. Valg
                    Hvor passer Ejdum bedst ind?
                    Er det i stedet for Manneh eller Sven?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Okay, takker

                      Det lyder også mere som et SFÅ afsnit end en kommentering af en kamp...
                      Prøv at læs kommentar sporet på Bold.dk Ikke alle er lige imponeret

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Hvor passer Ejdum bedst ind?
                        Er det i stedet for Manneh eller Sven?
                        Hmmm. Nok Manneh umiddelbart. Syntes de minder meget om hinanden på mange områder.
                        Men Manneh er klart 1.valg. Tror bare Ejdum vil få en del indskiftninger. Det havde jeg måske ikke forventet for 2 uger siden

                        Comment


                          Så kun 1. Halvleg. Glad for alle taler positivt om Rami, for Frø lignede mest en der sagde “Der kommer jo ikke noget ud af at holde på mig”

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Ja, der med Mucolli har også set. Han gjorde det virkelig fint og det synes gjorde han også sidste sæson i de få minutter han fik på banen. Forstår ikke hvorfor han spiller en større rolle.
                            Jeg tror i høj grad det handler om at hans defensive forståelse og indsats er meget begrænset. Offensivt bidrager han som regel fint, men der er meget lidt genpres eller defensiv disciplin i ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Så kun 1. Halvleg. Glad for alle taler positivt om Rami, for Frø lignede mest en der sagde “Der kommer jo ikke noget ud af at holde på mig”
                              Hmm. Syntes nu ikke han var meget dårligere end så mange andre. Spillet kørte jo slet ikke i 1. Halvleg og han måtte flere gange ned og tage bolden op fra forsvaret af da ingen andre kunne. Frø er jo afhængig af gode kanter og en god 9`er. Men intet fungerede. Syntes ikke han skal have skylden

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Prøv at læs kommentar sporet på Bold.dk Ikke alle er lige imponeret
                                Det forstår jeg godt Lyd dog mere som tre venner på en fredagsbar end kommentering af en kamp. Men forstår de havde vanskelige forhold (uden dog at forstå de skulle være tre og "have en mening om alt" uden fakta).

                                Men trods alt fedt, at der var et stream fra Ådalen

                                Comment

                                Working...
                                X