Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg
    Er der mon nogle herinde, der er nede i Ådalen for at se træning i dag?
    Jeg var kort forbi på vej til arbejde. De spillede her på fuld bane med forskelligt taktisk fokus. Blandede hold. Svært at sige så meget om de enkelte spillere, men der var et kæmpe setup - mange trænere omkring holdet, godt fyldt på tilskuersiden - og virkelig høj intensitet og seriøsitet fra spillere og team.

    Jeg er moderat positiv omkring vores hold lige nu :)!
    Last edited by Jungledyret; 28-06-2023, 11:14.

    Comment


      Jeg var forbi Ådalen, men kom lidt for sent så jeg missede starten. Offensiven og defensiven trænede hver for sig da jeg kom. Jeg fulgte primært med i defensivens øvelser med Hjortebjerg. Fangede aldrig helt den første øvelse som virkede lidt kaotisk og overbefolket. Noget spillen hurtigt rundt med få berøringer fra stationære positioner. Den anden øvelse var noget første fase spil 6 mod 6 med kort igangsætning fra målmanden hvor der skulle spilles forbi 1. presset.

      Efterfølgende løb på banens længde ud fra nogle fysiske mål hvor spillerne skulle yde først 70% og siden 80%.

      Truppen sluttede sammen med spil på to mål på en lidt kortet bane. Stadig fokus på presspillet, på at spille sig ud af presset når man er på bolden og på hurtigt genpres ved boldttab. Tydeligt at trænerteamet har fokus på stor intensitet med hurtig igangsætning og generelt klare dessiner om hvad de vil have spillerne til.

      Jeg prøvede at fokusere på de nye i truppen som jeg synes byder sig godt til uden at der var nogle der sprang voldsomt i øjnene. Både Sauli og Sven var jeg ret begejstrede for, de virker som to der hurtigt træder ind i truppen og tager ansvar både med indstilling, men også vokalt. Sven træner med stor intensitet, kalder på bolden for at få den sat hurtigt i gang når der er spilstop. Skiller sig godt af med bolden og fortsætter med det samme løb uden bold for at gøre sig spilbar. Dækker et stort område, han ligner imo en starter, men naturligvis svært at sige så tidligt - både Alen og Max byder sig også fint til.

      Generet synes jeg det er svært at sige for meget om det spillemæssige og noget af det der springer mest i øjnene bliver derfor i forhold til hvem der tager ansvar og går foran til træning. Her er der imo plusser til Martin Hansen, BP, Sauli, Slots, Sven og Frøkjær. Slots er som altid herlig, kæmpe wonderkid, og træder også i karakter vokalt og med arbejdsindsats. Det er simpelthen ikke til at se at han er 17. Generelt er der god intensitet og det virker som om at der er fin konkurrence.

      Comment


        Vi fangede Andreas Alm til en snak efter dagens træning, og han er glad for at være i gang igen.

        Video: Alm er glad for at være i gang igen - OBstruktion

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Jeg var kort forbi på vej til arbejde. De spillede her på fuld bane med forskelligt taktisk fokus. Blandede hold. Svært at sige så meget om de enkelte spillere, men der var et kæmpe setup - mange trænere omkring holdet, godt fyldt på tilskuersiden - og virkelig høj intensitet og seriøsitet fra spillere og team.

          Jeg er moderat positiv omkring vores hold lige nu :)!

          Jeg talte igår 12 stk personer der fik løn for at være der i setuppet . Trænere, fysser,mentaltræner,massøre osv

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


            Jeg talte igår 12 stk personer der fik løn for at være der i setuppet . Trænere, fysser,mentaltræner,massøre osv
            Ja, det er fedt! Fremstår professionelt i en helt anden grad end præ BW og Alm. Det er virkelig et team, der er omkring holdet nu og ikke bare en cheftræner og et par keglebærere.

            Og så nyder jeg bare at se Helveg dernede! Han fik også en god snak med en anden legende, nemlig Elstrup.

            Comment


              Lyder til at man annoncerer et OB dame hold i morgen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Lyder til at man annoncerer et OB dame hold i morgen
                Succes’en vil ingen ende tage.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Lyder til at man annoncerer et OB dame hold i morgen
                  Juuuhuuu....

                  Med de tilskuertal de genererer har vi snart råd til en ny bane 1....

                  Hedder det forresten ikke Q-hold, da "dame" er kønsdiskriminerende ?
                  Last edited by Online; 28-06-2023, 16:59.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Lyder til at man annoncerer et OB dame hold i morgen
                    Kan det måske 'presse på' ift. nye forhold på stadion og i Ådalen?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Kan det måske 'presse på' ift. nye forhold på stadion og i Ådalen?
                      Næppe, kun en bid af det eksisterende budget !

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Lyder til at man annoncerer et OB dame hold i morgen
                        Er det for at imødekomme UEFA’s krav som træder i kraft næste år?
                        Last edited by Magge; 28-06-2023, 17:27.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Kan det måske 'presse på' ift. nye forhold på stadion og i Ådalen?
                          Tænker du på kommunens velvillighed i at opgradere?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Tænker du på kommunens velvillighed i at opgradere?
                            Ja præcis

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Lyder til at man annoncerer et OB dame hold i morgen
                              Skulle ikke undre mig om Viktor Fischer bliver den første spiller annonceret !

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Skulle ikke undre mig om Viktor Fischer bliver den første spiller annonceret !

                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X