Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Fuck !!!

    Leave a comment:


  • tjdebat
    replied
    Lyngby får nok et straffespark

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Synes de glider meget på banen i Lyngby

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Lyngby har teten nu. Håber virkelig at Viborg kører sejren hjem.

    Leave a comment:


  • tjdebat
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Jeg føler mig i hvert fald ikke sikker på at Viborg holder 0'et... men så må de jo op og lave en pind mere.
    Samme her… højt at flyve…

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Er jeg den eneste der syntes at tiden går lige så langsom i Lyngby - Viborg , som udvikling og fremskridt i OB?
    Jeg føler mig i hvert fald ikke sikker på at Viborg holder 0'et... men så må de jo op og lave en pind mere.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Er jeg den eneste der syntes at tiden går lige så langsom i Lyngby - Viborg , som udvikling og fremskridt i OB?

    Leave a comment:


  • Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Jeg undskylder bestemt ikke Alm men selv Fredericia har vist flere fuldtidsproffesionelle spillere end Hvidovre.

    At tabe til Hvidovre på hjemme kan bare ikke forsvares .. så kan der tales udenom med alt muligt andet men det burde være 6 sikre point ..

    Krogh var selv ude og sige at han var ansvarlig efter Hvidovrekampen .. (første).
    https://faa.dk/sport/wesstrom-placer...d-forbi-skiven

    Krogh har et ringere pointsnit end Alm på trods af at de fleste kampe har været i nedrykningsspillet ..

    Det er ikke fair eller forsvarligt at fortsætte med en træner hvis man ikke forventer at denne magter opgaven - jeg har ikke set at han magter opgaven.
    Vi må blive enige om, at vi til syvende og sidst vurderer situationen forskelligt.

    Grundlæggende har OB’s cheftrænersæde været en Uriaspost. Det kan man argumentere for, at han selv har valgt, men jeg har ikke set Søren Krogh præstere så ringe, at jeg hverken ønsker Alm tilbage, eller har et ønske om at afsøge markedet for lykkeridder-trænere eller the usual suspects.

    Jeg kan lide det opgør, der er undervejs i OB, og jeg tror, Søren Krogh kan blive en katalysator for et helt nyt OB bygget op om vores succesfulde ungdomsudvikling og en stamme af rutinerede kræfter.

    Leave a comment:


  • Memoryhof
    replied
    Jeg tænker ikke, at vi skal regne med at Hvidovre hjælper os, så vi må håbe på Viborg i dag, og så selv ordne det næste weekend.

    Leave a comment:


  • Bjarne_OB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Mener du, sådan helt alvorligt, at det vigtigste for OB lige pt er, hvrdan klubben promoverer sig selv på TV?
    Og selvfølgelig holder Krogh kortene ind til kroppen, når der er lavet taktiske ændringer frem mod livsvigtige kampe, når man har holdt træningerne lukkede mm. i løbet af ugen. Alt andet ville da være hul i hovedet.
    Jeg mener naturligvis ikke promovere som reklame, men at OB kan deltage kvalificeret i den diskussion / analyse af kampen journalisterne indbyder til.
    Tag fx Brøndbys Jesper Sørensens deltagelse i interviewet efter kampene mod FCN og FCK - her får vi dog særdeles velovervejede svar og vilje til at forklare hvorfor holdet spillede som dét gjorde. Og hvad man måtte tænke på at ændre.
    Det er den vægt og holdning OBs træner også godt må vise i for- og efterbehandling af kampene.
    Jeg ser meget mere analyse og taktiske overvejelser i Forum.ob (cadeau til alle jer deltagere i diskussionerne) end jeg hører fra trænerne / beslutningstagerne.

    Jeg vil gerne koge min skepsis til OBs nuværende situation til: jeg ser ikke megen ændring i spil, holdsætning og opstilling efter hver uges træning. Og det synes jeg vi skal kunne: hver træning skal gøre vores spil mere forståeligt og vise en i det mindste bare my bevægelse i en på forhånd besluttet retning som viser / lover kontinuerlig udvikling.

    Rammer vores afleveringer kke medspillere, så tager jeg for givet at det er hovedtemaet på næste trænings session. Se det sammen på video og øv, øv, øv ny praksis: mellem de bagerste, mellem midtbanen og mellem forreste kæde. Vi har set for ofte at relations spillet ikke lykkes- og at det ikke er synderligt forbedret i næste kamp.

    Og så kommer en ny opstilling i seneste kamp og lykkes med det meste - hvad gik galt i alle kampene før?

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ja tak Viborg
    Dejligt med lidt hælp fra en akademidreng!

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det er også at strække den, men jeg er pissed :).

    TT er en god spiller (SK og Rami er enormt overvurderede), og der er ikke en finger at sætte på hans indsats.

    Samtidigt ville man i en klub med kultur pænt sige ingen kommentarer angående fremtid ved nedrykning. Jeg vil have en klybgebombe af kultur til at sprænge i klubben, og efter 3 rædselsår med langsom erodering er det tid til at gå drastisk til værks!

    Edit: Men jeg forstår godt, hvad du siger, og det er noteret. SK og Rami må sejle Aafarten og så vil jeg genoverveje TT.
    Jamen så ender vi jo nok med at være mere eller mindre enige. Med det lille forbehold, at vi reelt set ikke ved, hvad der er op og ned i SK og Rami-sagerne - hvorfor Rami for eksempel er med på bænken og SK helt ude af truppen. Er det et tegn på, at SK har meldt ud, at han ikke kan/vil sætte sig op til kamp, mens det for Ramis vedkommende er et spørgsmål om, at trænerstaben vurderer, at han ikke er den type, vi har brug for pt? Det er spekulation, som det meste vist er i de sager pt., men jeg medgiver gerne, at det ikke ser kønt ud og at et dagjob i Åfarten sikkert er meget passende :)

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Selv hvis OB på sidste spilledag får trukket r*ven til sig må Köhler imo ikke spille flere kampe for klubben hvis han har sat sig selv uden for med "arbejdsværgring". Hvis han ikke kan sælges må det så hedde u19 for ham, eller han må købe sig selv ud af kontrakten så han kan stå frit. Tiden for hvor han kan lægge sig fladt ned og undskylde til klub og fans er overskredet.
    Fair nok. Vi er jo i bund og grund enige. Ville være fedt hvis man havde råd til at lade ham rådne op på bænken i det tilfælde og derned ødelægge resten af hans sørgelige karriere. Se det ville statuere et eksempel. INGEN er over klubben.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg forstår simpelthen ikke, at Trybull ryger med i den ligning (her og på sociale medier). Manden går forrest i hver eneste kamp, senest mod Hvidovre, hvor han sammen med Myhra var bedste OB'er. Der er intet arbejdsvægrig over ham, og SK har også udtalt, at han går forrest i træningerne. Han er blevet spurgt om han kan forestille sig at forlænge sin kontrakt, hvis den står på 1. divison næste sæson, og har, måske lidt for ærligt, sagt, at det ikke er interessant for ham. Men i modsætning til Rami og Köhler er der ikke tale om, at han prøver at komme ud af en aftale, han har indgået med klubben. Han har skrevet under på at være her til sommer, og hvis han giver alt hvad han har hver eneste trningssession og kamp i den tid skylder han os hverken mere eller mindre.
    Fuldstændig enig

    Desuden har TT også vist interesse for ungdomsholdene

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Ja tak Viborg

    Leave a comment:

Working...
X