Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://fyens.dk/sport/andreas-alm-f...n-sejr-i-farum
    Nogen med adgang som kan referere? Skriver de noget om situationen Alm/Hjortebjerg?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Lidt sjovt at Helander, men ikke Gigo er udtaget til Sveriges landsholdstrup

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        https://fyens.dk/sport/andreas-alm-f...n-sejr-i-farum
        Nogen med adgang som kan referere? Skriver de noget om situationen Alm/Hjortebjerg?
        Bjørn Paulsen og Mihajlo Ivancevic, de to tidligere meget roste stoppere i OB's forsvar, er blevet sat af holdet.
        Andreas Alm har vurderet, at Tobias Slotsager og Filip Helander er bedre egnede til at gå ind i deres pladser.
        Det er nu op til Alm at træffe de rigtige beslutninger vedrørende spillere og system for at kunne vinde mod Nordsjælland efter en ringe start.
        Alm skal finde den perfekte balance mellem at spille med tre stoppere, som blev brugt med succes i Farum og Wesströms 1-0-sejre strategi.
        Hvis vi taber i Farum er det slut for Alm, læser jeg mellem linierne.
        Konflikten mellem Alm og Hjortebjerg er ikke nævnt.​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

          Bjørn Paulsen og Mihajlo Ivancevic, de to tidligere meget roste stoppere i OB's forsvar, er blevet sat af holdet.
          Andreas Alm har vurderet, at Tobias Slotsager og Filip Helander er bedre egnede til at gå ind i deres pladser.
          Det er nu op til Alm at træffe de rigtige beslutninger vedrørende spillere og system for at kunne vinde mod Nordsjælland efter en ringe start.
          Alm skal finde den perfekte balance mellem at spille med tre stoppere, som blev brugt med succes i Farum og Wesströms 1-0-sejre strategi.
          Hvis vi taber i Farum er det slut for Alm, læser jeg mellem linierne.
          Konflikten mellem Alm og Hjortebjerg er ikke nævnt.​
          Er det mon baseret på noget udover det faktum, at sådan stillede de op sidst? Dvs. har Alm sagt noget til dem eller har de overværet en episode til træning eller noget?

          Synes jeg læste, at Bjørn Paulsen var lidt tvivlsom op til seneste kamp. Og generelt virker det på mig som om Alm famler lidt og har gjort det en stor del af sæsonen. Kunne sagtens se ham stille med en anden konstellation i de kommende kampe.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

            Bjørn Paulsen og Mihajlo Ivancevic, de to tidligere meget roste stoppere i OB's forsvar, er blevet sat af holdet.
            Andreas Alm har vurderet, at Tobias Slotsager og Filip Helander er bedre egnede til at gå ind i deres pladser.
            Det er nu op til Alm at træffe de rigtige beslutninger vedrørende spillere og system for at kunne vinde mod Nordsjælland efter en ringe start.
            Alm skal finde den perfekte balance mellem at spille med tre stoppere, som blev brugt med succes i Farum og Wesströms 1-0-sejre strategi.
            Hvis vi taber i Farum er det slut for Alm, læser jeg mellem linierne.
            Konflikten mellem Alm og Hjortebjerg er ikke nævnt.​
            håber godt nok ikke det er sådan de træffer deres beslutning. For det vil jo betyde der er en mulighed for at han overlever i jobbet - og at de derfor ikke er begyndt at finde hans erstatning. Det vil jo være håbløst.

            Der bør være rigeligt med tegn i sol og måne til at se at Alm ikke er den rigtige træner, det har bare ikke fungeret i lang tid. Beslutningen bør være truffet og nu skal det bare være et spørgsmål om at få lavet en aftale med afløseren.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              håber godt nok ikke det er sådan de træffer deres beslutning. For det vil jo betyde der er en mulighed for at han overlever i jobbet - og at de derfor ikke er begyndt at finde hans erstatning. Det vil jo være håbløst.

              Der bør være rigeligt med tegn i sol og måne til at se at Alm ikke er den rigtige træner, det har bare ikke fungeret i lang tid. Beslutningen bør være truffet og nu skal det bare være et spørgsmål om at få lavet en aftale med afløseren.
              Det er jo også blot det jeg fornemmer at LR mener. Jeg tror/håber at man er ved at forhandle en aftale med en ny træner på plads, og at skiftet bliver effektueret i landsholds-pausen.

              Comment


                Sætter mine penge på Niels Frederiksen er ny cheftræner, og Henrik Hansen kommer tilbage som assistent inden der er gået 10 dage.

                Comment


                  https://twitter.com/DanishScout_/sta...50740701221098

                  Jeg tænkte lige jeg ville dele den her i tilfælde af at nogen ikke skulle have set den.
                  Den bekræfter mig bare i Martin Hansens lave niveau indtil videre i sæsonen, om end det er en noget voldsom statistik. Hvis Bernat ikke er på nippet til at få chancen snart, så er der noget galt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                    https://twitter.com/DanishScout_/sta...50740701221098

                    Jeg tænkte lige jeg ville dele den her i tilfælde af at nogen ikke skulle have set den.
                    Den bekræfter mig bare i Martin Hansens lave niveau indtil videre i sæsonen, om end det er en noget voldsom statistik. Hvis Bernat ikke er på nippet til at få chancen snart, så er der noget galt.
                    Martin Hansen har spillet enormt sløjt i hele sæsonen. Ikke bare fordi han stort set ikke har disket op med kampafgørende redninger, men bundniveauet har været uhørt lavt med efterhånden mange mål han burde have gjort langt mere ved (uden at der dog har været tale om deciderede drop). Samtidig har han virket usikker med flere mærkelige opspils fejl. I min optik ville det klart være berettiget at give Bernat chancen, men at sætte både anføre og 1. Målmand af vil godt nok også være drastisk og i den grad signalere krise og panik.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                      Martin Hansen har spillet enormt sløjt i hele sæsonen. Ikke bare fordi han stort set ikke har disket op med kampafgørende redninger, men bundniveauet har været uhørt lavt med efterhånden mange mål han burde have gjort langt mere ved (uden at der dog har været tale om deciderede drop). Samtidig har han virket usikker med flere mærkelige opspils fejl. I min optik ville det klart være berettiget at give Bernat chancen, men at sætte både anføre og 1. Målmand af vil godt nok også være drastisk og i den grad signalere krise og panik.
                      Bernat har ikke spillet sig af de chancer han har fået i år, omvendt hvis han er på rette vej, kan man jo godt spare ham for den dårlige oplevelse det er at stå på holdet for tiden.
                      Men Hansen har været urimeligt ringe på det sidste, den ballonbold Lyngby scorer på, må jeg hellere lade være med at kommentere min mening om.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                        Martin Hansen har spillet enormt sløjt i hele sæsonen. Ikke bare fordi han stort set ikke har disket op med kampafgørende redninger, men bundniveauet har været uhørt lavt med efterhånden mange mål han burde have gjort langt mere ved (uden at der dog har været tale om deciderede drop). Samtidig har han virket usikker med flere mærkelige opspils fejl. I min optik ville det klart være berettiget at give Bernat chancen, men at sætte både anføre og 1. Målmand af vil godt nok også være drastisk og i den grad signalere krise og panik.
                        Jeg kan godt se argumentet for at det er voldsomt både at hive Paulsen og Martin Hansen ud af startopstillingen. Men hvis truppen ikke kan håndtere at der bliver skiftet ud når folk ikke præsterer, så er der noget galt med harmonien og kulturen i truppen.
                        Det er klart at det udadtil lidt vil signalere krise og panik, men altså, vi er jo i krise. Det ved alle. I forvejen famler vi rundt i forskellige konstellationer i midterforsvaret.
                        Martin Hansen kom ind da Bernat havde leveret dårligt i 4-5 kampe, og virkede til at have mistet al selvtillid. Nu har Martin Hansen så præsteret dårligt i 10 kampe, så som du selv siger, så er det nok berettiget at Bernat får chancen. Af de få kampe han har fået i 2023 har han lignet en vi godt kunne stå med. Og hvis forskellen på de to målmænd er minimal, så vil jeg klart foretrække at vi spiller den unge fynbo. Han er trods alt stadig kun 22. Det er ikke meget for en målmand.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Jeg kan godt se argumentet for at det er voldsomt både at hive Paulsen og Martin Hansen ud af startopstillingen. Men hvis truppen ikke kan håndtere at der bliver skiftet ud når folk ikke præsterer, så er der noget galt med harmonien og kulturen i truppen.
                          Det er klart at det udadtil lidt vil signalere krise og panik, men altså, vi er jo i krise. Det ved alle. I forvejen famler vi rundt i forskellige konstellationer i midterforsvaret.
                          Martin Hansen kom ind da Bernat havde leveret dårligt i 4-5 kampe, og virkede til at have mistet al selvtillid. Nu har Martin Hansen så præsteret dårligt i 10 kampe, så som du selv siger, så er det nok berettiget at Bernat får chancen. Af de få kampe han har fået i 2023 har han lignet en vi godt kunne stå med. Og hvis forskellen på de to målmænd er minimal, så vil jeg klart foretrække at vi spiller den unge fynbo. Han er trods alt stadig kun 22. Det er ikke meget for en målmand.
                          Jeg er egentligt helt enig - jeg tror bare ikke at løsningen nødvendigvis er at smide Bernat på mål i den aktuelle situation, heller ikke for Bernats skyld. Når holdet ikke præstere er en del af forklaringen klart at vi ikke har fået sammensat en stærk nok trup, men samtidig er der så mange spillere der præstere under niveau at pilen i højere grad peger på træneren. Derfor ville jeg personligt sige farvel til Alm inden Martin Hansen smides på bænken. Lad en ny træner ryste posen og vælge den keeper han vurdere bedst til pladsen.
                          Last edited by stonebear; 04-10-2023, 16:15.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Jeg er egentligt helt enig - jeg tror bare ikke at løsningen nødvendigvis er at smide Bernat på mål i den aktuelle situation, heller ikke for Bernats skyld. Når holdet ikke præstere er en del af forklaringen klart at vi ikke har fået sammensat en stærk nok trup, men samtidig er der så mange spillere der præstere under niveau at pilen i højere grad peger på træneren. Derfor ville jeg personligt sige farvel til Alm inden Martin Hansen smides på bænken. Lad en ny træner ryste posen og vælge den keeper han vurdere bedst til pladsen.
                            Jeg synes også holdet trænger til en ny træner, men når det ikke bliver i denne omgang, så ville en af mine sidste forsøg på at ændre noget være at give Bernat chancen. MH er også ramt når han ikke bare flyver ud og som minimum bokser den høje bold som heades fra bagrummet den anden dag. Den var han tonset ud i sidste år. Han levere ingen mirakler i øjeblikket oh tager kun lige det han skal i sine bedste kampe for tiden. Bernat kan til gengæld se tilbage på en flot kamp på Brøndby stadion som sit seneste minde. Ligesom sidste år, hvor MH stod en kæmpe kamp imod Horsens og holdte os inde i en forfærdelig kamp vi vandt 1-0 og var startskuddet til en god periode. Ligeså meget har vi nu brug for at en keeper disker op med en pragtkamp og redder os en eller anden ufortjent sejr hjem. Lige nu ligner MH ikke en mand der brænder sådan en kamp af. Måske Bernat gør? Jeg ville teste det af.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                              https://twitter.com/DanishScout_/sta...50740701221098

                              Jeg tænkte lige jeg ville dele den her i tilfælde af at nogen ikke skulle have set den.
                              Den bekræfter mig bare i Martin Hansens lave niveau indtil videre i sæsonen, om end det er en noget voldsom statistik. Hvis Bernat ikke er på nippet til at få chancen snart, så er der noget galt.
                              Hvis ikke vi får vendt den her statistik så bliver det 1 div næste år. HC på kassen nu!

                              Comment


                                Frøen startede godt, men er i de seneste kampe blevet skiftet ind og i går så hele kampen fra bænken. Håber ikke springet alligevel var for stort (eller det bare kræver en større tilvænning)
                                Last edited by Online; 05-10-2023, 07:01.

                                Comment

                                Working...
                                X