Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvad ville det glæde mig hvis der findes til mindst den én eller anden spiller med anstændighed og ære som nægter at tage den der bonus og viser at "sammen for klubben, for byen, for altid" er mere end tomme ord.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Hvad ville det glæde mig hvis der findes til mindst den én eller anden spiller med anstændighed og ære som nægter at tage den der bonus og viser at "sammen for klubben, for byen, for altid" er mere end tomme ord.
      altså de havde vel også modtaget en bonus hvis man havde klaret top 6 - eller kvallet til europa. Når ledelsen stiller de bonusser i udsigt så skal de da på ingen måde sige nej til dem.

      - MEN at man tror det er sådan en sidste minuts panik bonus der skal til...det fatter jeg ikke.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        altså de havde vel også modtaget en bonus hvis man havde klaret top 6 - eller kvallet til europa. Når ledelsen stiller de bonusser i udsigt så skal de da på ingen måde sige nej til dem.

        - MEN at man tror det er sådan en sidste minuts panik bonus der skal til...det fatter jeg ikke.
        Ved godt at bonusser er fast del af fodboldforretning og det er ja også helt o.k... Men at give den nu efter den forfærdelige underpræststion over hele situationen og alt den støtte de fik hele tid fra fansene på hjemmebane og på udebane ... helt ærligt: jeg personligt ville skamme mig at tage den penge, min stolthed ville ikke tillade det.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Ved godt at bonusser er fast del af fodboldforretning og det er ja også helt o.k... Men at give den nu efter den forfærdelige underpræststion over hele situationen og alt den støtte de fik hele tid fra fansene på hjemmebane og på udebane ... helt ærligt: jeg personligt ville skamme mig at tage den penge, min stolthed ville ikke tillade det.
          vi er helt enige - forfærdelig timing, men det er jo ledelsen der panikker og forsøger at rette op på de dårlige beslutninger der er taget over en hel sæson.

          Det startede jo allerede i vinter transfer vinduet hvor der pludselig godt kunne bruges nogle penge på profiler. Fint man gjorde noget - det var bare ikke nok.

          Og det tror jeg heller ikke en kontant bonus vil være i sidste ende...en hey; hvis det lykkedes så fint for mig

          Comment


            `kæft, det er uhyggeligt. Det forekommer mig, at man nu er kommet helt ned i bunden af ledelsesmæssige værktøjer. Er det New Public Management om igen? Jeg kan så heller ikke finde nogen tal på, at det skulle virke med bonusser på denne måde inden for sport?

            Men det er vel bare det sidste og desperate forsøg fra ledelsens side på at redde sin røv. Men det viser så også, at ledelsen (fra NT over sportsudvalget ned over BW med mere) totalt har mistet fornemmelsen for, hvad sport er. Og at der er noget der hedder KULTUR, og at den ikke opbygges over et par uger, og at den slet ikke opbygges med bonusser. Det er så sørgeligt, at man fattes ord til at beskrive det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Så den bonus kan koste klubben fra ingenting og op til 6.500.000 millioner, som man lige pludseligt har fundet... men ikke til træningsanlægget m.m. !
              Det kan jo ikke engang gøre det. Vi er tættere på 8 millioner.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                What the fucking fuck?!???

                https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rlevelsesbonus

                bonus for overlevelse….. Er det den motivation spillerne skal have??
                Det udstiller i høj grad at ledelsens syn på klubben.
                “ Hvad nu hvis vi giver lejesvendene en bonus, måske gider de så at kæmpe lidt”
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Så den bonus kan koste klubben fra ingenting og op til 6.500.000 millioner, som man lige pludseligt har fundet... men ikke til træningsanlægget m.m. !
                  Så udskyder man nok bare hybridbanen på stadion, der er alligevel kun et fåtal af dem der blev lovet den bane tilbage.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    vi er helt enige - forfærdelig timing, men det er jo ledelsen der panikker og forsøger at rette op på de dårlige beslutninger der er taget over en hel sæson.

                    Det startede jo allerede i vinter transfer vinduet hvor der pludselig godt kunne bruges nogle penge på profiler. Fint man gjorde noget - det var bare ikke nok.

                    Og det tror jeg heller ikke en kontant bonus vil være i sidste ende...en hey; hvis det lykkedes så fint for mig

                    Altså vi er enige om at Myhra er en ganske fin målmand, og er bedre end Bernat, men han flytter intet.
                    Gomes er på ingen måde en forstærkning, og de penge er satme dårligt givet ud.
                    Jeg står stadig fast på at vi hverken havde ligget bedre, eller dårligere med Ivan og Bernat.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Hvor jeg savner den eufori og fanglæde jeg ser i pokalfinalen til os :(.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                        Altså vi er enige om at Myhra er en ganske fin målmand, og er bedre end Bernat, men han flytter intet.
                        Gomes er på ingen måde en forstærkning, og de penge er satme dårligt givet ud.
                        Jeg står stadig fast på at vi hverken havde ligget bedre, eller dårligere med Ivan og Bernat.
                        Myhra var vel ligeså meget fordi man ikke var klar over hvornår Martin Hansen var klar, og man ikke ville gå ind til foråret kun med Bernat og en 3 målmand. Og så har det vel også været med det længere sigte på - man var ikke tryg ved Bernat fremadrettet.

                        Og tænker Gomez skal ses i samme lys. Helander væk til sommer, muligt salg af Slots og BP og Ivan begge med udløb næste år. Så man skulle til at hente nyt ind, og syntes det er alt for tidligt at kalde det en dårlig signing. Han har været for skadet / spillet skadet og spillet på et hold der ikke fungerer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          Myhra var vel ligeså meget fordi man ikke var klar over hvornår Martin Hansen var klar, og man ikke ville gå ind til foråret kun med Bernat og en 3 målmand. Og så har det vel også været med det længere sigte på - man var ikke tryg ved Bernat fremadrettet.

                          Og tænker Gomez skal ses i samme lys. Helander væk til sommer, muligt salg af Slots og BP og Ivan begge med udløb næste år. Så man skulle til at hente nyt ind, og syntes det er alt for tidligt at kalde det en dårlig signing. Han har været for skadet / spillet skadet og spillet på et hold der ikke fungerer.
                          Man smed for begge spilleres vedkommende et for OB usædvanligt stort beløb. Det så skidt ud da de blev hentet, og jeg formoder at de er hentet som en her og nu forstærkning af en forfærdelig trup.
                          De har bestemt intet flyttet i OB, og jeg tror heller ikke de to skiller sig særlig positivt ud i næste sæson hvis vi bliver i ligaen.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Hvor jeg savner den eufori og fanglæde jeg ser i pokalfinalen til os :(.
                            Tillykke til Klynge , Østrøm og de øvrige SIF drenge
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Man smed for begge spilleres vedkommende et for OB usædvanligt stort beløb. Det så skidt ud da de blev hentet, og jeg formoder at de er hentet som en her og nu forstærkning af en forfærdelig trup.
                              De har bestemt intet flyttet i OB, og jeg tror heller ikke de to skiller sig særlig positivt ud i næste sæson hvis vi bliver i ligaen.
                              det er svært at spå - især om fremtiden.

                              Syntes allerede Myhra viser sig godt frem. Og når vi forhåbentlig finder ud af hvordan vi vil spille og får styr på truppen - og det mentale så kan jeg ikke se hvorfor Gomez ikke skulle blive en fin forsvarsspiller for os.

                              Men lad os se...gider ikke tage alle sorgerne på forskud. Der er rigeligt at tage af nu og her

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Tillykke til Klynge , Østrøm og de øvrige SIF drenge
                                ja flot og fortjent sejr.

                                Hvorfor fanden kunne Kent ikke få OB til at spille sådan?

                                Comment

                                Working...
                                X