Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Faciiteterne koster, ja. Men en investering i truppen giver sportsligt succes som giver penge: tv-penge, sponsorer, bedre køb-og-salg muligheder fordi vi bliver mere interessante for talenter og spiller med videresalgsværdie. Vi skal kigge begge veje fordi hvad hjælper det at opgradere faciliteterne i de næste år hvis endnu mere klubber overhaler os indimellem?
    Vi var meget, meget heldigt at få en guldfugl som Minteh i hænderne som gav os muligheden at steppe op og spille os på en økonomisk højere hylde men vi bruger den chance ikke. Minteh-salget kunne have sat noget i gang især med en sportsdirektør som ved at handle og fortjene penge. Lad ham arbejde med en del af den penge og skabe sporsligt succes + et bæredygtigt økonomisk fundament som gør os til en topkkub igen.
    Bum, bum, bum.

    Altså jeg mener også at man lige på en enkelt eller to af spillerne skulle have været en hylde eller to højere.

    Men hullet op til toppen er rigtigt stort så der skal vi bruge de penge vi får ind klogt og alle er jo enige om at banerne både på stadion og i Ådalen ikke er af høj nok kvalitet. Der er pengene nok bedre lagt. Vi har også sat os selv op til at vi kan have samme transfervinduet næste år, hvis vi er dygtige og har det held der skal til og så skal vi blive ved med
    At bygge på, men der er lang vej.
    ​​​​​

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Skræmmende tanke når man ser på hvad der er sket i AaB, Brøndby, Esbjerg mm..
      Tror nu han vil være selektiv. Men ja. Skræmmende men også spændende på samme tid

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg tror de kommer til at bruge en del på andre ting som faciliteter,gæld og polstring af OSE. Men OBs spiller budget bliver der nok ikke ændret væsentligt på i den nærmeste fremtid tror jeg.

        Det ville ikke undre mig hvis NT solgte OB indenfor 3-5 år med det der sker pt
        Det lyder som et sandsynligt scenarie. NT har jo sagt ved flere lejligheder at OB skal være bæredygtige/"selvforsynende" når han ikke er der længere så tanken må have været der - eller er der. Måske vi er heldige at hvis vi "fedter" os i top6 kan der måske skrues lidt yderligere for at konsolidere "vores" plads i toppen, men det er muligvis et naivt håb jeg har.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Der blev skrevet tidligere at Vi havde budt 300.000-400.000 på vores nye vb.. At det var blevet afvist og vi forhandlede videre.. Jeg har med chok lige hørt og set på min transfer app at vi har betalt 2,4 mill for ham..
          Så jeg kan kun konkluderer at han går direkte ind start 11.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
            Der blev skrevet tidligere at Vi havde budt 300.000-400.000 på vores nye vb.. At det var blevet afvist og vi forhandlede videre.. Jeg har med chok lige hørt og set på min transfer app at vi har betalt 2,4 mill for ham..
            Så jeg kan kun konkluderer at han går direkte ind start 11.
            Jeg tror du er nød til at opdatere den app….. For det er med statsgaranti forkert

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg tror du er nød til at opdatere den app….. For det er med statsgaranti forkert
              Det håber jeg. Den har ellers været meget præcis tidligere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg tror de kommer til at bruge en del på andre ting som faciliteter,gæld og polstring af OSE. Men OBs spiller budget bliver der nok ikke ændret væsentligt på i den nærmeste fremtid tror jeg.

                Det ville ikke undre mig hvis NT solgte OB indenfor 3-5 år med det der sker pt
                Nærmere 3 end 5 år

                Comment


                  Så skal de da skille OB fra OSE hvis det er fremtiden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Så skal de da skille OB fra OSE hvis det er fremtiden.
                    Det gør de også når det sker

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Så skal de da skille OB fra OSE hvis det er fremtiden.
                      De kører PSE modellen og fremadrettet mere en FCM end BIF struktur. Regner bestemt ikke med, at der kommer majoritetsudlændinge med, men et ejerskab baseres på en "fynsk identitet"

                      Comment


                        https://www.bt.dk/transfervinduet/tr...te-handler-her

                        Så sker der mere! Om det er Akademi eller Førsteholdet ved jeg ikke, men her læser jeg det som at han skal træne med førsteholdet!

                        Og på Instagram er han på vej til DK, ifølge Bakary Bojang.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                          https://www.bt.dk/transfervinduet/tr...te-handler-her

                          Så sker der mere! Om det er Akademi eller Førsteholdet ved jeg ikke, men her læser jeg det som at han skal træne med førsteholdet!

                          Og på Instagram er han på vej til DK, ifølge Bakary Bojang.
                          Mit forhold til BT er ikke så godt - kan du røbe hvem det er der er tale om


                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Mit forhold til BT er ikke så godt - kan du røbe hvem det er der er tale om

                            Salifu Bayo

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Salifu Bayo
                              Han har da været her før, i januar nærmere betegnet mener jeg

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Skulle være akademiet. Kunne være et forløb ligesom vi har Yaya i nu her

                                Comment

                                Working...
                                X