Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    I optakten til OB-AGF i mediano superliga prewiew, snakker de lidt om Mou. Rasmus Monnerup, som har arbejdet med ham, giver ham et godt skudsmål og beskriver gode kvaliteter. Spørgsmålet er så nok bare om de også er det på superliga niveau.
    Den hørte jeg også og Monnerup sammenlignede ham spillemæssigt med Villadsen fra FCN. Under alle omstændigheder dejligt vi nu har to venstrebenede venstre backs til at kæmpe om pladsen. Velkommen til ##3 Mou"......så finder vi ud af om han er "den bedste i verden" ;-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Den hørte jeg også og Monnerup sammenlignede ham spillemæssigt med Villadsen fra FCN. Under alle omstændigheder dejligt vi nu har to venstrebenede venstre backs til at kæmpe om pladsen. Velkommen til ##3 Mou"......så finder vi ud af om han er "den bedste i verden" ;-)
      Enig. Han skal også have chancen for, at vise hvad han kan, inden vi korsfæster ham rent verbalt.

      Comment


        Så skal vi vel "officielt" af med Grubbe eller Nico, er der nogen konkrete rygter der ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Så skal vi vel "officielt" af med Grubbe eller Nico, er der nogen konkrete rygter der ?
          nja - vores nye vb bliver omtalt som en der kan dække som midtstopper også - sendes ivan så ud på lån så behøves man vel reelt ikke af med en hb...sådan rent antalsmæssigt. Spørgsmålet er selvf om man mener der vil være for langt til spilletid for formentlig grubbe

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Den hørte jeg også og Monnerup sammenlignede ham spillemæssigt med Villadsen fra FCN. Under alle omstændigheder dejligt vi nu har to venstrebenede venstre backs til at kæmpe om pladsen. Velkommen til ##3 Mou"......så finder vi ud af om han er "den bedste i verden" ;-)
            Gomez1896
            Redigeret I dag 10:23
            God spiller på Nordicbet niveau. Har set ham flere gange for Helsingør, hvor han har gjort det fint uden at springe i øjnene. Fin teknik og overblik, men er en lidt for "flink" forsvarsspiller, hvor man engang imellem savner, at han kan "save igennem". Kan udelukkende være købt ind som backup for Adelgaard.​
            Fra Bold.dk.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Gomez1896
              Redigeret I dag 10:23
              God spiller på Nordicbet niveau. Har set ham flere gange for Helsingør, hvor han har gjort det fint uden at springe i øjnene. Fin teknik og overblik, men er en lidt for "flink" forsvarsspiller, hvor man engang imellem savner, at han kan "save igennem". Kan udelukkende være købt ind som backup for Adelgaard.​
              Fra Bold.dk.
              Jeg elsker brugen af egne spillere, og kritiserer dem sjældent. For mig er de lovligt undskyldt for deres fejl og mangler, hvilket giver dem en meget lang snor hos mig.

              Men må nok erkende at Adelgaard har stået svagt i billedet.

              Syntes dog det bliver bekymrende hvis vi går ud og køber en backup til vores svageste spiller. Det er imo ikke vejen til top 6. Så jeg håber da han er en direkte forstærkning af start 11.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Jeg elsker brugen af egne spillere, og kritiserer dem sjældent. For mig er de lovligt undskyldt for deres fejl og mangler, hvilket giver dem en meget lang snor hos mig.

                Men må nok erkende at Adelgaard har stået svagt i billedet.

                Syntes dog det bliver bekymrende hvis vi går ud og køber en backup til vores svageste spiller. Det er imo ikke vejen til top 6. Så jeg håber da han er en direkte forstærkning af start 11.
                Enten så har vi fået nej tak fra flere spillere. Ell også er det hvad OB mener der er råd til. Jeg forstår ikke den her signing.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Lidt paradoksalt, at mange her på den ene side vil have vi køber en VB, der ryger direkte i start 11 og samtidigt mener Aske skal have lov til at lave fejl og udvikles i kampe... synes denne løsning er den bedste fra begge verdener, når han skal aflastes.

                  Comment


                    Lidt OT, men smider den ikke i "Tidligere spillere" tråden, da vi vel får lidt kroner af det salg

                    https://www.troelsbech.com/podcast/e...til-fiorentina

                    Synes den virkelig er interessant

                    "Jeg skal bare lige tis"
                    Last edited by Online; 18-08-2023, 11:42.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg citerer kun FS/SF og du har jo din vurdering. Jeg aner ikke hvor du har den fra, måske ser du ofte Helsingørs kampe. Jeg vil citere @O’ens om at et panikkøb hvor der ingen scouting har været er pt er usandsynligt så jeg tror der er mening med “galskaben” og forventer da at BW får lov at svare når han medvirket i SFÅs liveshow fra Storms
                      Det er også fint, det kan jo være lige så godt som mit kendskab, som nok ikke er større end så mange andres.
                      Der er da også en mening med det. Meningen er jo den, at vi har valgt ikke at styrke start11"eren via venstre backen, og som nogen også mener, heller ikke styrke bredden/konkurrencen, bortset fra det rent antalsmæssige.

                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Men så kan vi vel konkludere, at transfervinduet er klappet i, i indadgående retning - medmindre vi skyder Slotsager eller en anden af, som ikke er en HB...?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                          Men så kan vi vel konkludere, at transfervinduet er klappet i, i indadgående retning - medmindre vi skyder Slotsager eller en anden af, som ikke er en HB...?
                          Selvom BW ikke siger det - så tror jeg på at han hiver en kanin op af hatten. Gigovic var ikke meningen at hente dengang, og der havde vi altså 4 midtbanespillere (et eksempel).


                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                            Men så kan vi vel konkludere, at transfervinduet er klappet i, i indadgående retning - medmindre vi skyder Slotsager eller en anden af, som ikke er en HB...?
                            Jeg tror det, medmindre der ryger en appelsin ned i turbanen.

                            Tilgengæld tror jeg også der ryger noget ud, Mucolli, Mustafic og muligvis Ivancevic. Sker det så kommer der mere ind.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Jeg tror det, medmindre der ryger en appelsin ned i turbanen.

                              Tilgengæld tror jeg også der ryger noget ud, Mucolli, Mustafic og muligvis Ivancevic. Sker det så kommer der mere ind.
                              Er ikke sikker på at de henter noget ind hvis Ivan ryger. Tror de ser Mou Kan være 4 valg der…

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                Er ikke sikker på at de henter noget ind hvis Ivan ryger. Tror de ser Mou Kan være 4 valg der…
                                Og heller ikke for Mucolli - han er - sorry to say - bare en kegle til træning. Han er jo aldrig nogensinde et tema at skifte ind.

                                Comment

                                Working...
                                X